ترسناک‌ترین لحظه جان سینا در WWE / بدترین تجربه قهرمان چه بود؟

جان سینا در ابتدای دوران حضور خود در WWE در آستانه اخراج از کمپانی قرار گرفته بود.
کدخبر (187071) | 09 خرداد 1402 | ساعت 14:40
0 514
ترسناک‌ترین لحظه جان سینا در WWE / بدترین تجربه قهرمان چه بود؟
جان سینا در ابتدای دوران حضور خود در WWE در آستانه اخراج از کمپانی قرار گرفته بود.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا در دوران حرفه‌ای خود در WWE اتفاقات زیادی را پشت‌سر گذاشته اما در عین حال او می‌تواند از اتفاقی که از آن به عنوان بدترین لحظه خود در دنیای کتشی کج یاد می‌کند، نام ببرد. در واقع مهم نیست که در WWE چه جایگاهی دارید و توانسته‌اید در این صنعت تا چه اندازه پیشرفت کنید چراکه همیشه زمان‌های سختی وجود دارد که باید از دل آنها عبور کنید تا به چیزی که می‌خواهید برسید و با کمک آن به نقطه اوج خود دست پیدا کنید. ترسناک‌ترین لحظه جان سینا در WWE / بدترین تجربه قهرمان چه بود؟ جان سینا در سال 2002 به عنوان یک کشتی‌گیر با شخصیت مثبت یا در اصطلاح تخصصی، بیبی فیس کارش را در این عرصه آغاز کرد و با درخشش در همان روزهای ابتدایی، توانست رقیب بزرگانی چون کرت انگل و کریس جریکو شود اما او به سرعت قدرت خود را از دست داد و به جایی نرسید. در همان زمان، او در حالی که به همراه کمپانی WWE در حال پشت سر گذاشتن تور اروپایی بود، در اتوبوس یک آهنگ رپ خواند که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. او پیش از آن هم در نسخه هالووین مسابقات اسمکدان 2002 لباس رپر Vanilla Ice را پوشیده بود. جان سینا توانست خود را میان طرفدار موسیقی رپ محبوب کند و تا یک سال بعد همین شرایط را ادامه داد؛ موضوعی که سب شد جان سینا رشد سریعتری در این صنعت داشته باشد و به یک کشتی گیر محبوب تبدیل شود. ترسناک‌ترین لحظه جان سینا در WWE / بدترین تجربه قهرمان چه بود؟

وقتی جان سینا در آستانه اخراج بود

جان سینا اخیرا در مصاحبه‌ای با سم رابرتز دوره‌ای را به یاد آورد که به معنای واقعی کلمه در حال اخراج شدن از WWE بود اما او توانست با اقداماتی از آن اجتناب کند:
دوران من در دنیای کشتی کج اینگونه آغاز شد. دوران پرخاشگر بی رحمانه‌ای که حالا همه آن را رومانتیک می‌دانند. این کاری است که ما اغلب با گذشته انجام می‌دهیم. انگار همه چیز عالی بوده است. اوضاع برایم خوب نبود.
او در ادامه گفته:
هیچ دیدگاه و مسیر مشخصی نداشتم. زمانی که تجربه خودم را از بدن بودن بدست آوردم، از من خواسته شد که پسر خوبی باشم. از من خواسته شد که کار جدیدی انجام بدهم. اینگونه نام مستعارم را از دست دادم و نام واقعی خودم را داشتم. اکنون جان سینا چه معنایی دارد؟ واقعا نمی‌دانم. من آنقدر احمق بودم که متوجه نشدم مثلاً می‌توانم از دو کلمه بی‌رحم و پرخاشگر استفاده کنم و یک شخصیت جدید خلق کنم. ای کاش الان می‌توانستم این فرصت را بدست بیاورم زیرا کارهای بیشتری با آن انجام می‌دهم. اما من آن را هدر دادم.
ترسناک‌ترین لحظه جان سینا در WWE / بدترین تجربه قهرمان چه بود؟
آنها مرا در عمل انجام شده قرار دادند و مجبور شدم کارم را با مبارزه با کرت انگل شروع کنم و سپس در چند تقابل مرا مقابل کریس جریکو قرار دادند. آنها به من فرصت زیادی دادند و آنها را از دست دادم. من سعی کردم روی کار خودم تمرکز کنم و پویاتر باشم. در مسابقات هیچ داستانی وجود نداشت یا روایات بسیار کمی بودند، زیرا آنها فقط به محتوا نیاز داشتند.
این همان جایی بود که روی ان تمرکز کردم و برایش تلاش بیشتری به خرج دادم. به من می‌گفتند که ما بهار و زمستان داریم و شما در زمستان قرار دارید. این اتفاق بدی برایم بود. سپس تور اروپایی از راه رسید و مرا نجات داد. این ترسناک‌ترین لحظه دوران فعالیتم در WWE بود.
جان سینا در طول دوران حرفه‌ای خود در WWE موفق به کسب 16 عنوان قهرمانی جهان شد و از نظر بسیاری از هواداران کشتی کج به عنوان یکی از بزرگترین سوپراستارهای WWE در تمام دوران شناخته می‌شود. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...