بدنسازی با زیباترین عضلات تاریخ؛ از رقابت با فرانک زین تا انزوا و دوری از بدنسازی!

باب پاریس با یک تصمیم از دنیای بدنسازی بازنشسته شد.
کدخبر (218985) | 22 مرداد 1402 | ساعت 07:25
2 456
بدنسازی با زیباترین عضلات تاریخ؛ از رقابت با فرانک زین تا انزوا و دوری از بدنسازی!
باب پاریس با یک تصمیم از دنیای بدنسازی بازنشسته شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در دورانی که باب پاریس در دنیای بدنسازی فعالیت داشت، با لقب «عجیب بی‌عیب» شناخته می‌شد اما یک تصمیم شجاعانه در اواخر دهه 1980 باعث شد که او خیلی زود بازنشسته و از کانون توجه دور شود. حالا پاریس که روزگاری در کنار نسل طلایی بدنسازی ازجمله فرانک زین فعالیت داشته، پس از بازنشستگی و در 63 سالگی، با آن چهره‌ای که به‌عنوان یک بدنساز از او به یاد داریم، تفاوت فاحشی کرده و تقریباً غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسد. در سال 2006 مجله فلکس به‌عنوان نشریه رسمی IFBB، این بدنساز 180 سانتی متری را به‌عنوان جذاب‌ترین بدنساز از نظر زیبایی‌شناختی در تاریخ این ورزش معرفی کرد. پاریس در طول فعالیت موفق خود که تقریباً یک دهه به طول انجامید، در سال 1983 قهرمان ملی بدنسازی NPC آمریکا و قهرمانی بدنسازی جهانی IFBB را به‌دست آورد.

شهرت باب پاریس در بدنسازی

در همان زمان، عکاسان معروفی از جمله هرب ریتس و بروس وبر از او عکس گرفتند و با انتشار این تصاویر روی جلد چندین مجله بدنسازی، شهرت پاریس بیش از گذشته شد. با این حال، پاریس نه‌تنها مرزهای فیزیک بدنی، بلکه مرزهای فرهنگی و اجتماعی را نیز جابه‌جا کرد. بدنسازی با زیباترین عضلات تاریخ؛ از رقابت با فرانک زین تا انزوا و دوری از بدنسازی! در سال 1989 او به اولین ورزشکار مرد همجنسگرا مبدل شد؛ موضوعی که تأثیر بسیار بدی بر دوران ورزشی او گذاشت و واکنش‌های بدی که ازسوی جامعه دریافت کرد، پاریس به مرز انزوا و دوری از بدنسازی کشاند. او سال‌ها بعد در مصاحبه‌ای که با اوپرا وینفری داشت، به تاثیر این اتفاق بر حرفه‌اش اشاره داشت.
من حدود 80 درصد از اعتبارم را از دست دادم و تقریباً همه درها به رویم بسته شده بود. بارها و بارها تهدید شدم و زندگی من تا آستانه فروپاشی پیش رفت.
بدنسازی با زیباترین عضلات تاریخ؛ از رقابت با فرانک زین تا انزوا و دوری از بدنسازی!در سال 1991 باب پاریس بازنشسته و تقریباً به طور قابل توجهی از معرض توجه رسانه‌ها دور شد. او چند سال بعد، به‌سراغ نوشتن کتاب رفت و تعدادی کتاب پرفروش از جمله زندگی نامه و تصویری صادقانه از دنیای بدنسازی را منتشر کرد. این بدنساز کهنه‌کار سری هم به دنیای بازیگری زد و در چند فیلم ایفای نقش کرد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


او اکنون زندگی آرامی را در جزیره‌ای در نزدیکی ونکوور دارد. پاریس علی‌رغم از دست دادن بیشتر فیزیک عضلانی خود، همچنان با تمرین یوگا، پیاده‌روی و فعالیت‌های دیگر، سبک زندگی سالم خود را حفظ کرده است. در سال 2012، او در وب‌سایت خود نوشت:
این تنوع علایق بود که در نهایت مرا از تمرکز روی تمرینات سخت بدنسازی به‌عنوان بخش اصلی زندگی‌ام دور کرد. با درک بدی از حرف‌هایم نداشته باشید. من تندرست‌ترین و سالم‌ترین کسی هستم که تا به حال دیده‌اید و مطمئناً شادترین و معتبرترین هستم. من عاشق تمرین پرفشار یوگا، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و دویدن هست.
بدنسازی با زیباترین عضلات تاریخ؛ از رقابت با فرانک زین تا انزوا و دوری از بدنسازی! آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
زشت و زیبا نداره،همجنسگرا یا دگر جنسگرا هم نداره اگه دوپینگ رو از بدنسازی بگیری هیچی ازش نمیمونه اگه واقعٱ راست میگن مثل کشتی گیرها بدون دوپینگ بدنشونو بسازن که اگه یه شش ماه دارو مصرف نکردن بدنشون مثل کره آب نشه !!! از نظر من بدنسازی حرفه ای یعنی هیاهو برای هیچ !!!
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...