استفان ماتالا مستر المپیایی شد؛ پدیده فرانسوی رقیب جدید سی بام و شرکا + ویدئو

استفان ماتالا بدنساز حرفه‌ای دسته فیزیک کلاسیک با قهرمانی در استیج شرو کلاسیک انگلیس 2023، مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرد.
کدخبر (218632) 20 مرداد 1402 | ساعت 22:46
0 414
استفان ماتالا بدنساز حرفه‌ای دسته فیزیک کلاسیک با قهرمانی در استیج شرو کلاسیک انگلیس 2023، مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استفان ماتالا بدنساز حرفه‌ای دسته فیزیک کلاسیک روز گذشته موفق شد در رقابت شرو کلاسیک انگلیس 2023، با قهرمانی در دسته فیزیک کلاسیک مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب کند. این بدنساز فرانسوی که با ویدئوهایی از فیگور های هیجان انگیز خود در شبکه‌های اجتماعی به شهرت رسیده بود علی رغم این که کارت حرفه‌ای را از سال 2019 در اختیار داشت، تا چندی پیش در مسابقات حرفه‌ای شرکت نکرده بود و چندی پیش برای اولین بار در مسابقات بدنسازی مستر بیگ اوولوشن پرتغال 2023، برای اولین در یک مسابقه حرفه‌ای حاضر شد. او در پرتغال در جایگاه دوم قرار گرفت، با این حال این پایان کار نبود و ماتالا این بار در استیج شرو کلاسیک انگلیس 2023 روی استیج رفت و این بار موفق به کسب قهرمانی شد. حال او در فاصله کمتر از سه ماه مانده تا مستر المپیا 2023، برای رقابت با بزرگان دسته فیزیک کلاسیک و هماوردی با کریس بامستد افسانه‌ای، قهرمان 4 دوره اخیر مستر المپیا، رامون دینو قهرمان آرنولد کلاسیک 2023 و نایب قهرمان مستر المپیا 2022 و اورس کالچینسکی آماده خواهد شد. وحید بادپی بدنساز ایرانی نیز مجاز به حضور در این رقابت است و می‌تواند یکی از پدیده‌های اورلاندو لقب بگیرد.

استفان ماتالا، از شکست در پرتغال تا قهرمانی در انگلیس

استفان ماتالا ماه گذشته در رویداد مستر بیگ اوولوشن پرتغال روی استیج رفت. این نخستین تجربه حرفه‌ای وی بود و علی رغم اینکه بسیاری قهرمانی او را قطعی می‌دانستند، این بدنساز فرانسوی در رقابت با آنتونی لوث هم وطن نه چندان سرشناس خود شکست خورد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

استفان ماتالا مستر المپیایی شد؛ پدیده فرانسوی رقیب جدید سی بام و شرکا + ویدئوبا این حال این بدنساز خوش استایل فرانسوی که از مدت‌ها پیش حضور در مستر المپیا 2023 را هدف خود اعلام کرده بود بار دیگر به استیج بازگشت و این بار در شرو کلاسیک انگلیس 2023 در جایگاه نخست قرار گرفت و مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرد.

ویدئو: فیگور های استفان ماتالا در شرو کلاسیک انگلیس 2023

پیشرفت بدنی ماتالا زیر نظر مربیان ایرانی

استفان ماتالا از مدت ها پیش زیر نظر احسان نجفی مربی بدنسازی ایرانی‌الاصل تمرین می‌کند و طی ماه‌های گذشته نیز علی نعمتی مربی سرشناس ایرانی نیز به جمع این دو اضافه شد و ماتالا زیر نظر دو مربی ایرانی، پیشرفت محسوسی را طی ماه‌های اخیر تجربه کرد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


او حالا کمتر از سه ماه برای رقابت با بزرگان فیزیک کلاسیک جهان و درخشش در اورلاندو فرصت دارد و در این مدت باقی مانده علی نعمتی و احسان نجفی دو مربی وی تلاش خواهند کرد تا استفان ماتالا را با بالاترین آمادگی ممکن راهی این مسابقات کنند.

استفان ماتالا مستر المپیایی شد؛ پدیده فرانسوی رقیب جدید سی بام و شرکا + ویدئو آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...