تمجید جانانانه پادشاه از آرنولد/ رونی کلمن: او بزرگترین بدنساز تاریخ است!

رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر در تمرین مشترکی که با هم داشتند به تمجید از عملکرد یکدیگر پرداختند.
کدخبر (217448) | 20 مرداد 1402 | ساعت 18:38
0 176
تمجید جانانانه پادشاه از آرنولد/ رونی کلمن: او بزرگترین بدنساز تاریخ است!
رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر در تمرین مشترکی که با هم داشتند به تمجید از عملکرد یکدیگر پرداختند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر و رونی کلمن دوتا از بزرگترین اسطوره‌ها در تاریخ بدنسازی به‌شمار می‌روند. اگرچه این دو اسطوره مربوط به دو عصر مختلف بودند و هرگز در برابر یکدیگر رقابت نکردند، با این حال آرنولد و کلمن احترام متقابل بسیاری برای یکدیگر قائلند و هر دو نیز الهامبخش افراد زیادی در اقصی نقاط دنیا بوده‌اند. اخیرا رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر در کنار یکدیگر ظاهر شدند و یک برنامه تمرینی مشترک را با هم سپری کردند. این برنامه تمرینی بر تقویت عضلات شانه و بازوها اختصاص داشت. رونی کلمن در این تمرین آرنولد شوارتزنگر را بهترین شریک تمرینی‌ای که تا بحال داشته توصیف کرد. کلمن همچنین گفت که به‌نظرش شوارتزنگر بزرگترین بدنساز تاریخ است.

تمجید رونی کلمن از آرنولد شوارتزنگر

دلیل اینکه رونی کلمن آرنولد شوارتزنگر را بهترین بدنساز تاریخ می‌داند بیش از همه بخاطر عضلات سینه استثنایی آرنولد در دوران اوجش است. شوارتزنگر در دهه هفتاد میلادی صاحب بزرگترین عضلات سینه در دنیای بدنسازی بود. رونی کلمن: آرنولد شوارتزنگر بزرگترین بدنساز تاریخ است کلمن به این نیز اشاره می‌کند که در دوران آرنولد منابع کافی نیز در اختیار بدنسازان قرار نداشت. کلمن ادعا می‌کند که اگر آرنولد به مکمل‌ها و داروها و تجهیزات بدنسازی دهه‌های بعد دسترسی داشت حتی از حیث حجم عضلات از دوریان یتس و رونی کلمن نیز فراتر می‌رفت. کلمن در این خصوص گفته است:
آرنولد با اختلاف بهترین بدنساز تاریخ است. به شیپ بدنی او در دوران اوجش نگاه کنید. به آن عضلات سینه بی‌نظیر نگاه کنید. حتی هنوز هم کسی از نظر عضلات سینه به‌پای آرنولد نرسیده است. او صاحب بزرگترین عضلات سینه در تاریخ بدنسازی است. اگر او به امکانات و تجهیزات ما دسترسی داشت من در کنارش یک پسر کوچولو به‌نظر می‌رسیدم.

رونی کلمن: آرنولد شوارتزنگر بزرگترین بدنساز تاریخ است

آرنولد شوارتزنگر بهترین پارتنر تمرینی رونی کلمن

رونی کلمن در سفر اخیر خود به ایالت کالیفرنیا سری هم به آرنولد شوارتزنگر زده است و یک برنامه تمرینی مشترک را در کنار بلوط اتریشی پشت سر گذاشته است. این دو اسطوره بدنسازی علی‌رغم سن بالای خود در این برنامه تمرینی فشار زیادی را به عضلات خود وارد آوردند. در طی این تمرین رونی کلمن شوارتزنگر را بهترین شریک تمرینی‌ای که تا بحال داشته است توصیف کرد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


رونی کلمن: آرنولد شوارتزنگر بزرگترین بدنساز تاریخ است آرنولد شوارتزنگر نیز با اشاره به یکی از پارتنرهای تمرینی‌اش در سال‌های دور می‌گوید:
فرانکو حالا در بهشت لبخند می‌زند و می‌گوید که آرنولد بالاخره جانشین مناسبی برای من پیدا کرد.
شوارتزنگر ویدئویی از این تمرین مشترک را نیز در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و در قسمت کپشن این پشت نوشت:
ما همه به پارتنر تمرینی نیاز داریم تا کمکمان کند که به ظرفیت‌های خود دست پیدا کنیم. من مطمئنم که فرانکو امروز به رونی کلمن نگاه می‌کرد و لبخند می‌زد.
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...