بدن فوق آماده جی کاتلر در آستانه 50 سالگی

کدخبر (160936) | 14 فروردین 1402 | ساعت 11:42
0 1297
بدن فوق آماده جی کاتلر در آستانه 50 سالگی
جی کاتلر یکی از محبوب‌ترین ستارگان دنیای بدنسازی است که سال‌های زیادی را در اوج سپری کرد. او اخیرا با حضور در برنامه «Fit for 50» از فیزیک فوق العاده خود در آستانه پنجاه سالگی رونمایی کرده است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر به‌واسطه‌ی حجم و میزان عضلات خود در اواخر دهه‌ی نود و اوایل سال‌های 2000 برای خود نامی در دنیای بدنسازی دست و پا کرد. کاتلر در طی دوران حرفه‌ای طولانی خود که بیش از دو دهه به درازا کشید صاحب سه عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک و چهار عنوان قهرمانی مستر المپیا شد. او پیش از کسب نخستین قهرمانی خود در مستر المپیا نیز برای چند سال جزو مدعیان اصلی قهرمانی بود. جی کاتلر در طی دوران حرفه‌ای خود رقابتی بسیار نزدیک را با رونی کلمن، دارنده هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا پشت سر گذاشت. کاتلر سرانجام موفق شد در سال 2006 به سلطنت هشت ساله رونی کلمن بر دنیای بدنسازی خاتمه دهد و عنوان قهرمانی مستر المپیا را به چنگ آورد. از رقابت این دو نفر به‌عنوان یکی از بزرگترین رقابت‌ها در تاریخ بدنسازی یاد می‌شود. بدن فوق آماده جی کاتلر در آستانه پنجاه سالگی

خداحافظی از بدنسازی باعث افت جی کاتلر نشد

جی کاتلر جزو معدود بدنسازانی است که در اواخر دوران حرفه‌ای خود نیز در سطح بالا باقی ماند. او اگرچه یک دهه پیش از دنیای رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرده است اما هنوز علاقه خود به تمرین را از دست نداده است. او در ماه اکتبر سال گذشته توسط برنامه معروف «Fit for 50» به چالش دعوت شد. کاتلر می‌بایست تا پیش از حضور در این برنامه روی بدن خود کار می‌کرد تا از نتیجه این تمرینات آماده‌سازی با حضور خود در این برنامه رونمایی کند. جی کاتلر این چالش را پذیرفت و بدون مصرف داروهایی نظیر ترنبولون شروع به انجام تمرینات خود نمود. جی کاتلر ۴٩ ساله با دانش عمیق خود از بدنسازی شناخته می‌شود. او اخیرا نحوه ساخت عضلات کمر فوق العاده خود با استفاده از هالتر تی بار را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته بود. او گفته بود که دستگاه تی بار کمک زیادی به او در عضله‌سازی کمر انجام داده است. او بر اهمیت جایگیری صحیح در حین این حرکت تاکید کرده بود و حصول نتیجه را کاملا وابسته به شیوه پوزیشنینگ دانسته بود. کاتلر همچنین توصیه‌هایی را در خصوص پروسه استراحت و ریکاوری ارائه داده بود. تلاش‌های جی کاتلر برای ساخت بدنی بی‌نقص حتی از قلمرو بدنسازی نیز فراتر می‌رود. او اوایل ماه گذشته به همراه ادی هال (قوی‌ترین مرد جهان در سال 2017) به انجام تمرینات طاقت‌فرسای عضله‌سازی کمر با وزنه‌های بسیار سنگین پرداخته بود.

آیا جی کاتلر به رقابت حرفه‎ ای باز خواهد گشت؟

در ویدئویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شد، جی کاتلر سرانجام با حضور در برنامه «Fit for 50» به نمایش نتیجه تمرینات چند ماهه خود پرداخت. عضلات او به‌شکل دیوانه‌واری تفکیک‌شده بودند و فیزیک تازه‌اش چشم‌نواز و تحسین برانگیز بود. کاتلر اگرچه سال‌ها پیش از رقابت حرفه‌ای خداحافظی کرده است اما انتشار ویدئوهایی از این دست طرفداران او را بر آن خواهد داشت تا وی را به تجدید نظر در وضعیت بازنشستگی‌اش فرا بخوانند. بدن فوق آماده جی کاتلر در آستانه پنجاه سالگی جی کاتلر هفته پیش یک برنامه تمرینی دیگر را نیز برای ساخت عضلات سینه به طرفدارانش پیشنهاد داده بود. این برنامه تمرینی البته ابتدا با تمرینات مربوط به ساق پا آغاز می‌شد و سپس روی عضلات سینه تمرکز می‌کرد. جی کاتلر پیش از این فرضیه بازگشت خود به دنیای رقابت حرفه‌ای را رد کرده بود. اما با توجه به وضعیت بدنی اخیر او باید گفت که می‌توان احتمال تجدید نظر در این تصمیم را برای او قائل بود. تنها زمان مشخص خواهد کرد.  

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...