برنامه ویژه WWE برای کودی رودز و براک لزنر در سامراسلم 2023

کدخبر (192515) | 20 خرداد 1402 | ساعت 17:17
0 184
برنامه ویژه WWE برای کودی رودز و براک لزنر در سامراسلم 2023
کمپانی WWE مهم‌ترین رویداد کشتی کج فصل تابستان یعنی سامراسلم، نقشه‌های مهمی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، وقتی دشمنی‌ها در WWE به بالاترین حد خود می‌رسد، محدودیت‌های یک مسابقه کشتی کج معمولی، برای حل اختلافات بین کشتی‌گیران و البته سرگرمی هواداران، کافی نیست. در چنین شرایطی، یک شرط یا قانون خاص به مسابقه اضافه می‌شود تا مبارزه را به شدیدتر و البته لذت بخش‌تر کند. در حال حاضر چنین شرایطی بر ماجرای درگیری براک لزنر و کودی رودز حکم‌فرماست و دشمنی آن‌ها به اوج رسیده است. 

دشمنی براک لزنر و کودی رودز چگونه آغاز شد؟

پس از رسلمنیا ۳۹ و درحالی که درگیری کودی رودز با رومن رینز برقرار بود، براک لزنر به رودز پیشنهاد داد تا با او هم‌تیمی شده و برابر گروه بلادلاین قرار گیرند؛ پیشنهادی که از سوی کودی، پذیرفته شد. لزنر اما قبل از شروع مسابقه مقابل رومن رینز و سولو سیکوآ، به کودی رودز خیانت کرد و پس از حمله به او، از رینگ خارج شد. پس از آن اتفاق، رودز و لزنر در رویدادهای بکلش و نایت آف چمپیونز ۲۰۲۳ نیز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم هرکدام، یک پیروزی بود. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی WWE برای یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشتی کج سال، مسابقه‌ای ویژه بین کودی رودز و براک لزنر برگزار خواهد کرد. نوع این مسابقه، هنوز مشخص نیست اما شنیده می‌شود که بسیار خاص بوده و مدت‌هاست که مخاطبان دبلیو دبلیو ای، آن را ندیده‌اند.

 پیش از این، گمان‌ها بر این بود که ممکن است براک لزنر و کودی رودز، مسابقه‌ای درون قفس برگزار کنند اما منابع آگاه و نزدیک به WWE، چنین احتمالی را رد کرده‌اند. مشخص است که مسابقه براک لزنر و کودی رودز در سامراسلم 2023، یک مبارزه عادی همراه نخواهد بود اما این که در چه فرمتی برگزار خواهد شد، رازی است که شاید تا روز مسابقه، فاش نشود. سامراسلم 2023 به تاریخ ۵ آگوست (۱۲ مرداد) به میزبانی شهر دیترویت از ایالت میشیگان آمریکا، برگزار خواهد شد.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...