بیگ رامی کجاست؟ غیبت 6 ماهه غول مصری ادامه دارد!

کدخبر (229595) | 29 شهریور 1402 | ساعت 22:05
0 6156
بیگ رامی کجاست؟ غیبت 6 ماهه غول مصری ادامه دارد!
بیگ رامی بدنساز مصری که سابقه دو قهرمانی در دسته اوپن مستر المپیا را داشته بعد از رقابت آرنولد کلاسیک اقدام به انتشار تصاویر و ویدئوهایی از تمرینات و آپدیت بدنی خود نکرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که حدود 40 روز تا مستر المپیا ۲۰۲۳ باقی مانده و مدعیان فتح ساندو به طور پیوسته با انتشار آپدیت‌های بدنی برای سایر مدعیان خط و نشان می‌کشند، عظیم‌الجثه‌ترین بدنساز استیج المپیا گویی آب شده و به زیر زمین رفته است.

اغراق نیست اگر استیج امسال را یکی از رقابتی‌ترین استیج‌های قرن بیست و یکم بنامیم. بعد از رقابت دو قطبی و نفس گیر رونی کلمن و جی کاتلر در اوایل هزاره جدید که در نهایت به پایان سلطنت 8 ساله رونی کلمن در سال 2006 انجامید و استارت رقابتی نوین از آن سال بین مدعیان جدید و نام‌های بزرگی چون دکستر جکسون، دنیس ولف، فیل هیث، برنچ وارن و حتی کای گرین آغاز شد.

حال به نظر می‌رسد پس از یک دهه سکون و رخوت از استیج امسال شاهد آغاز عصر جدید، به یادماندنی و تاریخ ساز و همچنین بازگشت شور و شوق به صحنه مسابقات مستر المپیا خواهد بود.

رقابت 4 قهرمان مستر المپیا در اورلاندو

در بزرگی استیج پیش رو همین بس که شاهد حضور چهار قهرمان مستر المپیا بر روی استیج خواهیم بود که پدیده‌ای نادر در تاریخ این مسابقات است.

گرگ پارسی مدافع عنوان قهرمانی مستر المپیا و اصلی‌ترین مدعی قهرمانی در استیج اورلاندو، درک لانسفورد قهرمان دسته 212 پوند مستر المپیا سال 2021 و نایب قهرمان سال گذشته دسته اوپن، برندون کوری قهرمان دسته اوپن در سال 2019 و در نهایت بیگ رامی، غول‌پیکرترین بدنساز تاریخ مستر المپیا با سابقه فتح ساندو در سال‌های 2020 و 2021 در این رقابت بزرگ حضور خواهند داشت.

بیگ رامی کجاست؟ غیبت 6 ماهه غول مصری ادامه دارد!این در حالی است که با ظهور استعدادهای فوق‌العاده‌ای چون، سامسون داودا، نیک واکر و اندرو جکد، رقابت امسال مستر المپیا حتی تا رده‌های هفتم و هشتم نیز به شدت داغ خواهد بود.

اما سوال بزرگ و بی جواب برای دوست‌داران بدنسازی این است که پس از نزول در مستر المپیا 2022 و ادامه روند ناامیدکننده در استیج آرنولد کلاسیک، چه بر سر بیگ رامی آمده است. در ماه‌های گذشته هیچ گونه اخباری از روند آماده‌سازی و شرایط بیگ رامی به گوش نرسیده و مربیان او، چد نیکولز و دنیس جیمز، نیز به ندرت درباره این بدنساز مصری صحبت می‌کنند. بدنسازان المپیایی سیاست‌های متفاوتی در روند آماده‌سازی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، انتشار جزئیات تمریات روزانه و آپدیت‌های بدنی دارند.

بیگ رامی کجاست؟ غیبت 6 ماهه غول مصری ادامه دارد!

بیگ رامی؛ از آپدیت‌های روزانه تا سکوتی 6 ماهه!

برخی از بدنسازان چون نیک واکر، سامسون داودا و درک لانسفورد، عادت به انتشار دائم محتوا از تمرینات روزانه و آپدیت‌های بدنی پیاپی دارند و گروه دیگر بدنسازان مانند هادی چوپان، به انتشار گاه و بیگاه گوشه‌ای از تمرینات و آپدیت‌های بدنی کوچک و کم تعداد قناعت می‌کنند و دسته سوم، بدنسازانی چون اندرو جکد، برندون کوری هم‌تیمی بیگ رامی در باشگاه بدنسازی اکسیژن کویت هستند که به ندرت آپدیت بدنی خود را به اشتراک می‌گذارند.

نکته عجیب ماجرا آنجاست که بیگ رامی تا سال گذشته به گروه اول تعلق داشت و همه روزه شاهد انتشار آپدیت‌های بدنی متوالی از او بودیم. به ویژه در فاصله 10 روز مانده به مستر المپیای سال گذشته شاهد انتشار آپدیت‌های بدنی پیوسته از او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام و مربی‌اش دنیس جیمز بودیم.

بیگ رامی کجاست؟ غیبت 6 ماهه غول مصری ادامه دارد!اما به نظر می‌رسد که شکست مفتضحانه در سال گذشته با یادآوری این نکته که هیچ قهرمان مستر المپیایی بعد از دست دادن قهرمانی به جایگاه پایین‌تر از رتبه دوم سقوط نکرده بود و همچنین پدید آمدن آتروفی‌های پیاپی برای رامی که به تغییر فرم قسمت بیرونی چهار سر ران و از بین رفتن عضلات پایین کمر، لت و حتی عضلات پشت بازوی او انجامید و در نتیجه انتقادات پیاپی هواداران او بابت نتایج به دست آمده و اصرار به کناره‌گیری او از صحنه مسابقات، باعث شده که رامی در سکوت خبری به آماده‌سازی خود بپردازد.

رامی و قهرمانی دوباره؟ این احتمال نزدیک به صفر است!

هر چند با توجه به 39 ساله شدن رامی و مشکلات آتروفی و ریزش عضلانی که برای او به وجود آمده، به سختی می‌توان برای او جایگاهی در میان 5 نفر برتر استیج پیش رو درنظر گرفت اما نمی‌توان منکر این موضوع شد که به عنوان فاتح دو گانه مستر المپیا، حضور رامی بر روی استیج اورلاندو، بر وزن و اعتبار مسابقات خواهد افزود.

بیگ رامی کجاست؟ غیبت 6 ماهه غول مصری ادامه دارد!به جز این موارد، بیگ رامی یک بدنساز فوق العاده و همواره یک چهره محجوب و دوست داشتنی بر روی صحنه بوده و نباید خدماتی که پیشرفت این ورزش و جهانی‌تر شدن آن ارائه داده به راحتی نادیده گرفته شود. او از سال گذشته روند درمانی خود توسط سلول‌های بنیادی زیر نظر دکتر خان که همزمان به مداوای رونی کلمن نیز می‌پردازد را آغاز کرده و به نظر می‌رسد که پس از گذشت دو ماه از شروع این روند درمانی، بهبودی خفیفی را در عضلات پشت وی در آرنولد کلاسیک شاهد بودیم.

اما بر کسی پوشیده نیست که درمان توسط سلول‌های بنیادی یک فرایند زمان‌بر است و شاید سن بالای رامی و عمر ورزشی کوتاه باقی مانده به بهبودی کامل این بدنساز مصری قد ندهد.

پایان انتظار چند ماهه؛ هادی چوپان به هنی رامبد پیوست + عکس

پایان انتظار چند ماهه؛ هادی چوپان به هنی رامبد پیوست + عکس

بیشتر بخوانید
29 شهریور 1402 | ساعت 21:19
بیشتر بخوانید
رازهای پنهان زندگی بزرگترین بدنساز تاریخ؛ روزهایی که آرنولد هر چه پیدا می‌کرد، می‌خورد!

رازهای پنهان زندگی بزرگترین بدنساز تاریخ؛ روزهایی که آرنولد هر چه پیدا می‌کرد، می‌خورد!

بیشتر بخوانید
29 شهریور 1402 | ساعت 13:02
بیشتر بخوانید
از جی کاتلر تا فلکس ویلر ؛ واکنش دنیای بدنسازی به درخشش های ریگان گرایمز

از جی کاتلر تا فلکس ویلر ؛ واکنش دنیای بدنسازی به درخشش های ریگان گرایمز

بیشتر بخوانید
29 شهریور 1402 | ساعت 01:25
بیشتر بخوانید
قلبی که غول‌های بدنسازی را زمین‌گیر کرد؛ از بهترین دوست آرنولد تا یک دشمن قدیمی!

قلبی که غول‌های بدنسازی را زمین‌گیر کرد؛ از بهترین دوست آرنولد تا یک دشمن قدیمی!

بیشتر بخوانید
28 شهریور 1402 | ساعت 18:29
بیشتر بخوانید
کنایه‌های هادی چوپان به اتفاقات هتل اسپیناس / دل شکسته‌ام ...

کنایه‌های هادی چوپان به اتفاقات هتل اسپیناس / دل شکسته‌ام ...

بیشتر بخوانید
28 شهریور 1402 | ساعت 12:53
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...