تمام شریکان زندگی جان سینا / از کشتی گیران مختلف تا دختر ایرانی

جان سینا نه تنها به واسطه سال ها فعالیت حرفه ای در کشتی کج، بلکه به خاطر همسر ایرانی اش طرفداران زیادی در ایران دارد!
کدخبر (164902) | 22 فروردین 1402 | ساعت 11:34
5 692
تمام شریکان زندگی جان سینا / از کشتی گیران مختلف تا دختر ایرانی
جان سینا نه تنها به واسطه سال ها فعالیت حرفه ای در کشتی کج، بلکه به خاطر همسر ایرانی اش طرفداران زیادی در ایران دارد!

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا، یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ کشتی کج و یکی از مطرح‌ترین بازیگران حال حاضر هالیوود، طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد. طرفداران اغلب دوست دارند تا جایی که می توانند درباره ستاره‌هایشان، به ویژه زندگی عاشقانه آن‌ها بدانند و وقتی صحبت از ستاره‌ای مثل سینا به میان می‌آید، این نوع کنجکاوی‌ها در سطح کاملاً متفاوتی است. جان سینا از زمانی که به نامی مطرح در سطح جهان تبدیل شد، روابط عاشقانه مختلفی را تجربه کرد و نهایتا در سال ۲۰۲۲، با دختری ایرانی‌الاصل به نام شهرزاد شریعت‌زاده که با نام «شی شریعت زاده» نیز شناخته می‌شود، رسما ازدواج کرد.

همسر جان سینا کیست؟

شهرزاد شریعت زاده یا شی شریعت زاده، متولد ایران است و در سنین کودکی به همراه خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کرد. او که دارای مدرک مهندسی الکترونیک از دانشگاه مطرح بریتیش کلمبیای کاناداست، به عنوان مدیرمحصول در یک شرکت نرم‌افزاری کانادایی مشغول به کار است. او از برادر و مادرش که جراح است، به عنوان الگوهای زندگی خود نام برده است. تمام شریکان زندگی جان سینا / از کشتی گیران مختلف تا دختر ایرانی

ماجرای آشنایی جان سینا و شهرزاد شریعت زاده

شهرزاد شریعت زاده و سینا، در یک رستوران در کانادا با یکدیگر آشنا شدند؛ زمانی که ستاره هالیوود در جریان فیلمبرداری فیلم «بازی با آتش»، در این کشور و شهر ونکوور حضور داشت. کیگان مایکل کی، همبازی سینا در این فیلم که همراه او در آن رستوران حضور داشت، از جان سینا نقل می‌کند:
یک زن آنجا بود که به او نگاه می‌کردم و نمی‌توانستم چشم از او بردارم.
پس از آشنایی اولیه، جان سینا و شهرزاد شریعت زاده از ماه مارس سال ۲۰۱۹ با یکدیگر قرار گذاشتند و به اتفاق هم در مراسم فرش قرمز فیلم‌های متعددی حاضر شدند.

روابط جان سینا پیش از ازدواج با شی شریعت زاده

پیش از ازدواج با شریعت زاده، سینا در سال ۲۰۰۹ با الیزابت هوبردو ازدواج کرد که کار آن‌ها در سال ۲۰۱۲ به طلاق کشید. سینا اما قبل و بعد از ازدواج اولش، روابط غیررسمی دیگری نیز داشت که در ادامه به آن می‌پردازیم. ویکتوریا (۲۰۰۲) جان سینا در سال ۲۰۰۲ با ویکتوریا که یکی از همکاران او در کمپانی WWE محسوب می‌شد، برای مدتی قرار می‌گذاشت. رابطه این دو کشتی‌گیر اما خیلی زود به پایان رسید و دوام چندانی نداشت. بعدها ویکتوریا در مصاحبه‌ای در مورد رابطه خود با سینا گفت که تنها یک ماه طول کشید و آن هم زمانی بود ویکتوریا از همسر خود جدا شده بود، اما هنوز رسما طلاق نگرفته بودند. تمام شریکان زندگی جان سینا / از کشتی گیران مختلف تا دختر ایرانی میکی جیمز (۲۰۰۸-۲۰۱۰) جان سینا و میکی جیمز در سال ۲۰۰۸ و طبق خط داستانی درنظر گرفته شده برای آن‌ها در WWE برای مدتی با یکدیگر وارد رابطه شدند. این رابطه‌ی داستانی اما خیلی زود رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و این دو کشتی‌گیر، قرار گذاشتن با یکدیگر را آغاز کردند تا رابطه‌شان خارج از دنیای WWE نیز شکل بگیرد. رابطه سینا و میکی جیمز اما در سال ۲۰۱۰ و پس از خروج میکی از کمپانی WWE به پایان رسید. از بین تمام روابط عاشقانه جان سینا، بیشتر از همه به رابطه او با میکی جیمز انتقاد شده است. شایعاتی وجود دارد که ازدواج اول جان سینا بخاطر رابطه او با میکی جیمز به مشکل خورد. نیکی بلا (۲۰۱۲-۲۰۱۸) شاید بتوان رابطه با نیکی بلا را یکی از جدی‌ترین روابط عاشقانه جان سینا دانست. او در سال ۲۰۱۲ از همسر خود جدا شده بود و نیکی بلا نیز رابطه‌اش را با دولف زیگلر که او هم یکی از کشتی‌گیران کمپانی WWE است به اتمام رسانده بود. سینا و بلا از همان سال ۲۰۱۲ شروع به قرار گذاشتن با یکدیگر کردند. این زوج ۶ سال در کنار یکدیگر بوده و در سال آخر، رسما نامزد کرده بودند اما رابطه‌شان، به جدایی ختم شد. زمانی که نیکی بلا مایل به ازدواج بود، جان سینا مخالفت می‌کرد و زمانی که سینا خواهان رسمی شدن رابطه‌شان بود، نیکی رضایت نمی‌داد. همین ارتباط نامتعارف در سال ۲۰۱۸ به جدایی این زوج ختم شد. تمام شریکان زندگی جان سینابیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
من همیشه عاشق جان سینا بودم از استیل بی‌نظیر و چهره جالب توجه اون و نمایش های کشتی کجش.. امیدوارم که همیشه موفق باشه.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
دمش گرم
کاربر سایت
04 شهریور 1402
جان سینا یکی از بزرگ ستاره های کشتی کچ دنیاست به دلیل اینکه او نه تنها قهرمان است بلکه یک پهلوان است و همچنین معلم اخلاق.
کاربر سایت
04 شهریور 1402
چقدددددد زشته زنه انگار هیولای چرا دندوناشو هی نشون میده چققققد زشت حیف جان سینا
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...