جی کاتلر - ورژن 2009؛ بهترین فیزیک در تاریخ بدنسازی؟

جامعه بدنسازی و علاقه‌مندان به این ورزش معتقدند که نقطه اوج دوران حرفه‌ای جی کاتلر سال 2009 میلادی بود.
کدخبر (169841) 03 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:50
0 808
جامعه بدنسازی و علاقه‌مندان به این ورزش معتقدند که نقطه اوج دوران حرفه‌ای جی کاتلر سال 2009 میلادی بود.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر در ابتدا با قهرمانی در مسابقات جوانان NPC در سال 1993 برای خود نامی در دنیای بدنسازی حرفه‌ای دست‌وپا کرد. او در آن زمان تنها ١٩ سال سن داشت. علیرغم این شروع درخشان، کاتلر تا سال‌های سال نتوانست در مسابقات بزرگ سطح بزرگسالان به عنوان قهرمانی دست یابد. اما با این حال پشتکار خود را حفظ نمود و سرانجام توانست به این هدف دست یابد. قلب طرفداران بدنسازی نیز با او بود. جی کاتلر در سال 2002 توانست به عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک دست یابد و سپس به چهار قهرمانی در مستر المپیا در سال‌های 2006، 2007، 2009 و 2010 دست یافت. وقتی جی کاتلر پا به روی استیج می‌گذاشت کمتر کسی بود که یارای رقابت با او را داشته باشد. فیزیک او غول‌آسا و حجیم بود و با وجود ضعف نسبی در حیطه زیبایی و تقارن همواره حجم هیولاوار عضلاتش چشم‌ها را به خود خیره می‌کرد.

جی کاتلر در راه مستر المپیا 2023 ؛ این بدن را بدون دارو دگرگون می‌کنم

کامبک رویایی جی کاتلر

جامعه بدنسازی و علاقه‌مندان به این ورزش معتقدند که نقطه اوج دوران حرفه‌ای جی کاتلر سال 2009 میلادی بود. سالی که کاتلر پس از ناکامی دوره قبل مستر المپیا دوباره و این‌بار با فیزیکی حتی بهتر از قبل پا به روی استیج گذاشت. همچنین سالی که کاتلر برای اولین بار فیگور مخصوص خود که به نوعی امضای کارش بود را به نمایش گذاشت. باید گفت که جی کاتلر در سال 2009 به‌عنوان یک بدنساز جریان‌ساز بازگشت رویایی خود را رقم زد. شکست جی کاتلر در مستر المپیا 2008 اتفاقی غیرمنتظره بود. کاتلر در آن سال در شیپ بدنی ایده‌آل خود قرار نداشت و دکستر جکسون، قهرمان آن دوره مستر المپیا با فیزیکی خیره کننده پا به این مسابقات گذاشته بود. با وجود اینکه جکسون شایسته پیروزی بود اما کاتلر این شکست را آسان برنتابید. تا آن زمان هرگز هیچ بدنسازی پس از اینکه عنوان قهرمانی خود را به حریفی واگذار می‌کرد موفق نشده بود دوباره آن را پس بگیرد. بازگشت جی کاتلر در نظر بسیاری از افراد غیرممکن می‌نمود. اما او باری را بر دوش خود حس می‌کرد. چیزی بود که باید به تمام دنیا ثابت می‌کرد. و این کار را نیز کرد. در مستر المپیا 2009 عنوان قهرمانی خود را از دکستر جکسون پس گرفت و توسط طرفداران بدنسازی «بچه‌ کامبک» لقب گرفت. این پیروزی غیرمنتظره جایگاه او را تا حد یک اسطوره واقعی بالا برد و نامش را در تاریخ بدنسازی جاودانه ساخت. اخیرا ویدئویی از کاتلر در سال 2009 در یوتیوب منتشر شد و خاطرات آن دوران را برای علاقه‌مندان به بدنسازی زنده کرد.

 

واکنش کاربران به فیزیک جی کاتلر در سال 2009

یکی از کاربران نوشته است که فیزیک کاتلر در سال 2009 می‌تواند هر رقیبی را شکست دهد:

بهترین فیزیک در تاریخ مستر المپیا. او می‌توانست با بدن خود در سال 2009 هر حریفی را بر روی استیج نابود سازد. فوق‌العاده و بی‌نظیر.

نحوه ورود جی کاتلر به روی استیج مستر المپیا در آن سال نیز یکی از نقاط فراموش نشدنی کارنامه حرفه‌ای او برای طرفداران بدنسازی است. کاربری در این خصوص نوشته است:

یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین ورودها به روی استیج مستر المپیا.

شخص دیگری نوشته بود:

قهرمان چهار دوره مستر المپیا. جی کاتلر. یک مرد، یک اسطوره، یک افسانه. از طرف یکی از طرفداران تو در فیلیپین.

کاربری دیگر با اشاره به رقابت معروف جی کاتلر و رونی کلمن نوشته بود:

شیفته بیگ‌جی هستم و خوشحالم که او پس از سال‌ها هنوز سالم و سرحال است. رقابت دوستانه او و رونی کلمن برای ورزش بدنسازی چیزی فوق‌العاده بود.

جامعه بدنسازی متفق‌القول است که فیزیک جی کاتلر از حیث حجم و میزان عضلات چیزی دست‌نیافتی در تاریخ این ورزش است. بیشتر بخوانید:

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...