دومین پیروزی جونیور دوس سانتوس در مقابل فابریسیو وردوم

کدخبر (228098) | 24 شهریور 1402 | ساعت 12:50
0 296
دومین پیروزی جونیور دوس سانتوس در مقابل فابریسیو وردوم
2 قهرمان سابق سنگین وزن UFC برای دومین بار پس از 15 سال به مصاف یکدیگر رفتند. این بار در سازمان مبارزاتی متعلق به خورخه ماسویدال یعنی Gambred FC .

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در یک طرف قفس مبارزه فابریسیوم وردوم 46 ساله قرار داشت که سابقه یک بار قهرمانی سنگین وزن سازمان UFC را در کارنامه دارد.

24 پیروزی، 9 شکست، 1 تساوی و 1 مبارزه بدون نتیجه حاصل کار او تا به اینجا بود.

در طرف دیگر قفس ، جونیور دوس سانتوس 39 ساله قرار داشت که سابقه ی 1 بار قهرمانی سنگین وزن UFC با 1 دفاع موفق از عنوان در کارنامه دارد. آمار او 21 پیروزی و 10 شکست بود. در مبارزه 15 سال پیش ، دوس سانتوس موفق شده بود در همان راند اول ، وردوم را ناک اوت کند.

دومین پیروزی جونیور دوس سانتوس در مقابل فابریسیو وردوم  

این رویداد در قالب ام ام ای بدون دستکش برگزار شد. یعنی مبارزه به سبک ام ام ای و شامل تمام قوانین آن اما مبارزان بدون دستکش بودند.

همانطور که انتظار میرفت اختلاف سنی 7 سال ، نقش زیادی در آمادگی و چابکی هر دو مبارز داشت و دوس سانتوس نفس و استقامت بیشتری داشت. خونریزی شدید از ناحیه چشم برای وردوم باعث شد ک همان عملکرد متوسط را هم از دست بدهد و در نهایت با رای غیر متحد داوران، دومین شکست وردوم در مقابل دوس سانتوس رقم خورد، 2 داور به پیروزی دوس سانتوس و 1 داور به پیروزی وردوم رای دادند.

جدیدترین اخبار MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...