آرزوی عجیب جی کاتلر ؛ دوست داشتم هر جا پیراهنم را درآوردم، بگویند لعنتی چه بدنی دارد!

جی کاتلر از برنامه غذایی و تمرینی خود در مسیر رسیدن به 50 سالگی صحبت می‌کند.
کدخبر (198988) | 07 تیر 1402 | ساعت 10:23
0 228
آرزوی عجیب جی کاتلر ؛ دوست داشتم هر جا پیراهنم را درآوردم، بگویند لعنتی چه بدنی دارد!
جی کاتلر از برنامه غذایی و تمرینی خود در مسیر رسیدن به 50 سالگی صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جی کاتلر با مسیری که در پیش گرفته، همچنان در حال اثبات این است که چرا یکی از بهترین بدنسازان تاریخ بوده است. این اسطوره بدنسازی، که 4 عنوان قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارد، میراث گران‌بهایی را از خود بر جای گذاشته و هنوز هم با محتوای جذابی که به طور منظم در اختیار هوادارانش قرار می‌دهد، به توسعه ورزش بدنسازی کمک می‌کند. جی کاتلر در آخرین قسمت پادکست خود به نام Cutler Cast، درباره اهداف بدنی خود برای سال 2023 و همچنین رژیم غذایی و تمرینات خود در مسیر رسیدن به 50 سالگی صحبت کرد. کاتلر در دوران فعالیت خود یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های این ورزش بود. زمانی که کمتر کسی تصور می‌کرد رونی کلمن قابل شکست دادن باشد، کاتلر موفق شد در سال 2006، قهرمان 8 دوره مستر المپیا را مغلوب کند و بالاخره قهرمانی این رقابت را به‌دست آورد. افتخارات او با برخی از بهترین بدنسازانی که تا به حال پا به عرصه بدنسازی گذاشته‌اند، برابری می‌کند. در حالی که دکستر جکسون در سال 2008 توانست روند قهرمانی کاتلر را قطع کند، او دوباره یک سال بعد جایگاهش را پس گرفت. در واقع، او تنها بدنساز حاضر در بخش آزاد بود که توانست قهرمانی خود را مجدداً به‌دست آورد.

جی کاتلر و رد چند باره شایعات بازگشت

کاتلر در سال 2013 پس از سپری کردن یک دوران موفق و درخشان، بازنشسته شد. با این حال، عشق او به تمرین، رژیم غذایی و بدنسازی همچنان ادامه دارد. اواخر سال گذشته، جی کاتلر اعلام کرد که قصد دارد تغییراتی در بدن خود داشته باشد. بلافاصله طرفداران کاتلر فرضیه بازگشت او به صحنه مسابقات را به میان آوردند اما او با رد این فرضیه عنوان کرد که به‌دنبال پیاده‌سازی برنامه‌ای است که او را به اهداف شخصی خود می‌رساند در همین مدت، جی کاتلر با ارائه به‌روز‌رسانی از تغییرات فیزیکی بدنش و همچنین تمریناتی که انجام می‌دهد، به‌طور پیوسته هوادارانش را در جریان فعالیت‌هایش قرار داده است. در قسمت قبلی پادکست «کاتلر کست»، کاتلر 49 ساله تأکید کرد که فقط از درمان جایگزینی تستوسترون استفاده خواهد کرد. علاوه‌بر این، او تأکید کرد که قصد دارد از ترکیبات قوی‌تر مانند ترنبولون اجتناب کند. آروزی عجیب جی کاتلر ؛ دوست داشتم هر جا پیراهنم را درآوردم، بگویند لعنتی چه بدنی دارد!

رژیم غذایی و آموزشی جی کاتلر برای تغییر بدن در سال 2023

در حال حاضر، تمرکز کاتلر روی بزرگ شدن و لاغر بودن است.
پس از اینکه در سال 2013 بازنشسته شدم، همیشه می‌گفتم در 10 سال آینده به بهترین فرم خود خواهم رسید. از آن زمان 40 ساله بودم. حالا در ماه آگوست 50 ساله خواهم شد. داشتم به این فکر می‌کردم که آیا می‌خواهم فوق‌العاده کات شده باشم یا کوچک‌تر... فقط می‌خواستم بهترین نسخه خودم را با آنچه در دست دارم، داشته باشم. صادقانه بگویم این خواسته به‌نوعی تغییر کرده است. من فقط می‌خواهم قادر باشم که بگویم هروقت بالای سکو بروم یا هرجا قرار باشد صحبت کنم، می‌توانم پیراهنم را در بیاورم و افرادی که آنجا هستند را شگفت‌زده کنم و آن‌ها بگویند لعنتی! عجب بدنی دارد. مانند چیزی که همین حالا وجود دارد و هیچ سؤالی درباره من وجود ندارد اما هنوز هم می‌خواهم به یک نکته هم اشاره کنم. فرم بدنم عالی است، میزان نگهداری آب فوق‌العاده نیست و چربی بدنم پایین است. فرم کلی بدنم تا حد ممکن بزرگ و در عین حال لاغر خواهد بود. نمی‌خواهم بگویم چیزی وجود نخواهد داشت. همین حالا هم چند خط روی بدنم وجود دارد اما دیگر به آن شکلی نخواهد بود که مانند حضور در یک رقابت، بدنم کاملاً کات باشد.
به گفته این اسطوره بدنسازی، او از شروع چالش آمادگی برای 50 سالگی تا به حال 5 کیلوگرم به وزن خود اضافه کرده است. جی روزانه 40 تا 60 دقیقه تمرین هوازی انجام می‌دهد که به گفته او باعث شده پوستش بهتر از قبل بشود. همچنین او برنامه غذایی و تمرینی خود را بدون تغییر نگه داشته است.
حدود 5 کیلوگرم وزن اضافه کرده‌ام. کمی عضلاتم برجسته شده اما نباید فراموش کنید که کلاً 7 هفته و نیم هست که وارد چالش شده و می‌خواهم به مرور به عضلات سرشانه فشار بیشتری وارد کنم. برنامه آموزشی کاملاً ثابت مانده است. من روزی شش وعده غذا می‌خوردم، اما صادقانه بگویم وقتی در حال سفر بودیم، اوضاع خوبی نداشتم. خیلی سخت بود. همانطور که می‌دانید من برای چهار روز متوالی تمرین نکردم. من دو روز از چهار روز را تمرین هوازی انجام دادم، اما اکنون می‌دانم که چقدر انجام تمرین هوازی در هرروز مهم است، مخصوصاً وقتی شش وعده غذایی می‌خورید، نمی‌توانید چهار روز متوالی تمرین نکنید یا سوخت و ساز بدن من به نحوی بود که نمی‌توانستم با آن سازگار بشوم. احساس می‌کنم پوستم بهتر از قبل شده است. من در روز دوبار تمرین هوازی داشتم اما اکنون میزان آن را دوبرابر کرده‌ام. این کار را از ابتدای هشتمین هفته شروع کردم. من در روز در هر ست، 20 دقیقه تمرین هوازی دارم و یا آن که ۳۰ دقیقه تمرین هوازی به‌همراه تمرین با وزنه را در برنامه‌ام قرار می‌دهم. بنابراین این‌ها جدا هستند. بله، من احساس سلامتی بیشتری می‌کنم؛ چراکه بیشتر در مسیر پیشرفت هستم.
کاتلر تصور نمی‌کند که بتواند شش وعده غذایی در روز را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند.
صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم بتوانم آن قدر متعهد به غذا باشم تا صادق باشم. غذا، شش وعده غذایی در روز در 50 سالگی، منظورم این است که آیا اینقدر غذا خوردن برای طولانی مدت درست است؟ من 227 گرم پروتئین و حداقل 50 گرم کربوهیدرات در هر وعده غذایی می‌خورم. وعده‌های غذایی زیادی در روزهای خاصی مصرف می‌کنم. اما من هنوز کربوهیدرات‌ها را تقریباً دارم، به جز آخرین وعده غذایی که آووکادو را به سفیده تخم مرغم اضافه می‌کنم. من برنامه سختی را دنبال می‌کنم. همانطور که گفتم، همیشه در حال پختن تریفکتا بودم. به یاد می‌آورم زمانی که تلاش می‌کردم شناخته شوم اما واقعیت این است هدفم شناخته شدن نبود؛ بلکه برای موفقیت در رقابت بود. تنها راه رسیدن به آن جا چه بود؟ برنده شدن. باید استعداد داشته باشی تا صدایت و نگرشت را امروز افراد بزرگ بشنوند و به آن توجه کنند.
آروزی عجیب جی کاتلر ؛ دوست داشتم هر جا پیراهنم را درآوردم، بگویند لعنتی چه بدنی دارد! جی کاتلر جدا از تلاش‌هایی که برای حفظ تناسب اندام خود دارد، منبع عظیمی از دانش برای کسانی است که مشتاق یادگیری تکنیک‌های تمرینی هستند. کاتلر اخیراً نکات مفیدی را برای ساختن عضلات شکم ارائه کرده است. او همچنین سه تمرین محبوب خود را برای حالت دادن به عضله به جای ساختن آن نام برد. طرفداران امیدوارند که جی کاتلر را در مسابقات آتی مسترز المپیا 2023 ببینند. حتی بدون حضور در هیچ رقابتی، کاتلر با علاقه بی‌مثالش به بدنسازی، الهام‌بخش میلیون‌ها نفر شده است. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...