آستین تئوری از هیچ‌کس نمی‌ترسد! / رقیب احتمالی او برای قهرمانی کیست؟

کدخبر (208717) | 25 تیر 1402 | ساعت 21:42
0 362
آستین تئوری از هیچ‌کس نمی‌ترسد! / رقیب احتمالی او برای قهرمانی کیست؟
آستین تئوری در یک مصاحبه، جان سینا و دو عضو تالار مشاهیر WWE را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آستین تئوری، ستاره دبلیو دبلیو ای، در یک مصاحبه پس از پایان رویداد هفتگی اسمکدان، به رقیب خود بی‌توجهی کرد و جان سینا و دو عضو تالار مشاهیر WWE را مورد تمسخر قرار داد. تئوری از کمربند قهرمانی ایالات متحده مقابل کشتی‌گیرانی نظیر جان سینا، اج و ری میستریو دفاع کرده است و حالا اعتمادبه‌نفس زیادی پیدا کرده است.

هفته گذشته در اسمکدان، مسابقه Fatal-4-Way (چهار نفره) برای انتخاب حریف بعدی آستین تئوری در راه دفاع از عنوان قهرمانی US برگزار شد که در آن، ای‌جی استایلز، بوچ، سانتوس اسکوبار و گریسون والر مقابل هم قرار گرفتند. در پایان، این سانتوس اسکوبار بود که از رینگ این مسابقه، پیروز خارج شد. 

آستین تئوری به قدرت خود ایمان دارد!

اما آستین تئوری در یک مصاحبه در پشت صحنه، اسکوبار را به عنوان یک تهدید تلقی نکرد و  مدعی شد که رویاهای اسکوبار خرد خواهد شد. تئوری در این مصاحبه گفت:

خب، شما گفتید او یک قدم نزدیک‌تر است. اما او باید قدم‌های بسیار زیادتری بردارد تا به بالای پله برسد. من در آنجا نشسته‌ام. خوش و خرم با این کمربند قهرمانی ایالات متحده که در دستم است. البته اسکوبار هم رؤیاهای بزرگی دارد، اما من چه کار می‌کنم؟ من فقط رؤیاهای همه را خرد می‌کنم!

سپس آستین تئوری به این نکته اشاره کرد که چگونه با شکست دادن نام‌های بزرگی مانند جان سینا، ری میستریو و اج موفق شده کمربند قهرمانی ایالات متحده را حفظ کند.

 این جوان 25 ساله ادامه داد:

و هفته آینده، شخص دیگری در مسابقه Fatal-4-Way پیروز شده و آن شخص با اسکوبار روبه‌رو خواهد شد و برنده، فرصتی برای قهرمانی خواهد داشت. واقعاً تصور کنید چگونه زندگی آن قهرمان می‌تواند تغییر کند؛ اما می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد؟ همان چیزی که همیشه اتفاق می‌افتد. همان اتفاقی که برای ری میستریو، اج و جان سینا هم اتفاق افتاد. هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستند به اهداف خود برسند. اما من؟ من همچنان در بالای قله هستم.

حریف آستین تئوری در سامراسلم کیست؟

اسکوبار با پیروز مسابقه Fatal Four-Way در اسمکدان هفته بعد رودررو خواهد شد. در این مسابقه، ری میستریو، شیمس، کمرون گرایمز و ال‌ای نایت حضور خواهند داشت. در صورتی که ری میستریو برنده این مسابقه شود، رقابت نهایی بین دو عضو LWO یعنی او و سانتوس اسکوبار، جالب خواهد بود.  برنده این مسابقه، می‌تواند به احتمال زیاد در سامراسلم برای کمربند قهرمانی ایالات متحده با آستین تئوری کشتی بگیرد. انتقادات بسیاری به آستین تئوری، به‌دلیل سلطه‌ی فعلی خود بر عنوان قهرمانی، وارد شده و او امیدوار است که با یک رقابت هیجان‌انگیز برای قهرمانی در اسمکدان، شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...