آهنگ جدید شکیرا در مورد جرارد پیکه ؛ این ماجرا پایانی ندارد!

جدایی شکیرا و جرارد پیکه باعث شد که آهنگ‌های این خواننده با موضوعات غمگین کننده و گله از شریک سابقش سریعتر منتشر شود.
کدخبر (219557) | 23 مرداد 1402 | ساعت 22:24
0 191
آهنگ جدید شکیرا در مورد جرارد پیکه ؛ این ماجرا پایانی ندارد!
جدایی شکیرا و جرارد پیکه باعث شد که آهنگ‌های این خواننده با موضوعات غمگین کننده و گله از شریک سابقش سریعتر منتشر شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جدایی شکیرا از پیکه منجر به انتشار موفقیت آمیز «Te felicito»، «Monotonia»، «Bzrp Music Sessions, Vol. 53»، «Acrostico»، «TQG» و «Copa Vacia» منجر شد. گزارش ها حاکی از آن است که دوازدهمین آلبوم استودیویی این خواننده هم در راه است. به نظر می رسد که دلشکستگی، الهام بخش این آلبوم باشد و به همین دلیل، انتظار می رود که سایر آهنگ های آلبوم جدید هم مثل آهنگ های اخیر او، حاوی پیام های ضمنی بیشتری در مورد جدایی آن ها باشند.

جزئیات پروژه جدید شکیرا

تاکنون هیچ خبر رسمی از طرف شکیرا یا شرکت ضبط او منتشر نشده، اما آهنگ های اخیر او به زبان اسپانیایی بوده و تمرکز زیادی روی اسپانیا و آمریکای لاتین داشته است. با این حال، به نظر می رسد آهنگ های انگلیسی نیز در این پروژه وجود داشته باشد. این گمانه زنی ها با سفر اخیر شکیرا به لندن، برای همکاری با دیوید استوارت (آهنگساز) تقویت شد. آهنگ جدید شکیرا در مورد جرارد پیکه دیوید استوارت یکی از مهم‌ترین افراد در صنعت موسیقی است که مسئولیت ساخت آهنگ‌های جوناس برادرز و BTS را بر عهده داشته است. شکیرا در شبکه های اجتماعی خود نوشت:
در لندن با دیوید استوارت روی آهنگ بعدیم کار می کنم.

شکیرا احساس می کند خلاق تر شده است

او در سپتامبر 2022، در مورد کارهایی که در استدیو می کند، صحبت کرده:
فکر می‌کردم آلبوم تمام شده، اما هر بار که به استودیو می‌روم تا یک بیت را تغییر دهم یا آهنگی را که تقریباً آماده انتشار است، میکس کنم، دست آخر موسیقی جدیدی تولید میکنم، چون الان احساس خلاقیت میکنم. باورنکردنی است.
آهنگ جدید شکیرا در مورد جرارد پیکه گزارش ها حاکی از اینست که ممکن است همکاری با Bizarrap و Karol G هم بخشی از آهنگ های جدید باشد. علاوه بر این، شایعاتی در مورد همکاری روی آهنگ هایی با بدبانی، روسالیا، اد شیرن، جی بالوین و کلد پلی نیز وجود دارد. در مرحله دیگری از زندگیش در سال 2017 و زمانیکه پر از عشق برای پیکه و فرزندان تازه متولد شده اش، میلان و ساشا، بود آلبوم «El Dorado» را منتشر کرد که در آن از چندین همکاری و ترکیبی از زبانها استفاده کرده بود. در آن آلبوم نیز به پیکه اشاره شده بود، اما با صفات مثبتی مثل «Amarillo» و «Me enamore». آخرین خبرها از چهره های موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...