جنجال جدید سام اصغری و بریتنی اسپیرز، این بار در اینستاگرام!

در اوایل این هفته، طرفداران متوجه شدند که سام همسر سابقش را در اینستاگرام آنفالو کرده است.
کدخبر (228175) | 19 شهریور 1402 | ساعت 13:20
0 494
جنجال جدید سام اصغری و بریتنی اسپیرز، این بار در اینستاگرام!
در اوایل این هفته، طرفداران متوجه شدند که سام همسر سابقش را در اینستاگرام آنفالو کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سام اصغری وقتی که در اعتصاب SAG-AFTRA حضور داشت، به سرعت از سؤالی در مورد طلاقش از بریتنی اسپیرز طفره رفت. باید اشاره کنیم که بیش از دو هفته است که اخباری مبنی بر جدایی بریتنی و سام، پس از 14 ماه ازدواج و در مجموع بیش از 6 سال زندگی مشترک، منتشر شده است. به گزارش BuzzFeed سام درخواست طلاق داده و در اسناد دادگاه، دلیل جدایی را اختلافات آشتی‌ناپذیر ذکر کرده است. هیچ اطلاعات محکم دیگری در مورد دلیل دقیق طلاق وجود ندارد. با این حال، تعداد زیادی از منابع نزدیک به آن‌ها ادعا کرده‌اند که جدایی این زوج که ظاهراً از مدت‌ها قبل مشکلاتی با هم داشت‌هاند، قابل پیش‌بینی بوده است. از زمانی که این خبر منتشر شد، سام و بریتنی هر دو در پست‌های شبکه‌های اجتماعیشان، طرفدارانشان را از اتفاقات جدید با خبر کرده‌اند. سام اصغری ، بریتنی را در اینستاگرام آنفالو کرد در بیانیه‌ای که یک روز بعد از درخواست طلاق در حساب اینستاگرامی سام منتشر شد، به نظر می‌رسید که او هیچ خصومتی با بریتنی ندارد. او نوشت:

ما عشق و احترامی را که برای یکدیگر قائل هستیم، حفظ می‌کنیم و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. اتفاقات بد، ناگریزند.
سام اصغری ، بریتنی را در اینستاگرام آنفالو کرد با اینکه مطمئناً از نظر قانونی، مسائل زیادی برای حل و فصل باقی مانده، به نظر می‌رسد که سام به تدریج سعی میکند از این خواننده اسطوره‌ای فاصله بگیرد.

سام اصغری بریتنی اسپیرز را آنفالو کرد

این هفته، طرفداران متوجه شدند که سام بلافاصله بعد از اینکه مشخص شد بر اساس اسناد دادگاه، او به دنبال گرفتن حق حمایت همسر است، بریتنی را در اینستاگرام آنفالو کرده است. در حال حاضر، به نظر میرسد که بریتنی همچنان او را دنبال می‌کند. حالا، و فقط چند روز بعد از این اتفاق، اصغری در لس آنجلس از جواب دادن به سوالی در مورد جدایی آن‌ها، طفره رفت. در روز پنجشنبه، سام به بازیگران همکار برجسته‌اش در اعتصابات SAG-AFTRA در خارج از استودیو دیزنی در بربنک پیوست. هنگامی که یک عکاس از او پرسید که حال او بعد از جدایی چطور است، سام به وضوح گفت که فقط روی کار متمرکز است. سام اصغری ، بریتنی را در اینستاگرام آنفالو کرد او در فیلم منتشر شده توسط TMZ به صراحت پاسخ داده:
ما اینجا نیستیم تا در مورد زندگی شخصی من صحبت کنیم. ما اینجا هستیم تا توجه‌ها را به برادران و خواهرانم که سخت تلاش می‌کنند و برای آینده‌ام اعتصاب کرده‌اند، جلب کنیم.
سام با برگرداندن گفتگو به سمت اعتصابات جاری در هالیوود، ادامه داد:
امیدوارم همه چیز خیلی سریع حل شود تا همه ما بتوانیم به کاری که بیشتر از همه دوست داریم، یعنی خلق هنر و الهام بخشیدن به مردم، برگردیم.
در مقابل، عکاس از او خواست تا درباره گزارش‌هایی که نشان می‌داد پس از طلاق «بیکار» شده، اظهار نظر کند و او را وادار کرد تا این موضوع را تأیید کند. سام گفت:
این هدف اعتصاب است.
و اشاره کرد که همه بازیگران در حال حاضر کار خود را متوقف کرده‌اند، حتی بزرگترین و مشهورترین بازیگرها. او به شوخی گفت:
من هم همان مقدار مشغول کار هستم که لئوناردو دی کاپریو مشغول است.
سام اصغری ، بریتنی را در اینستاگرام آنفالو کرد گزارش‌ها حاکی از این است که بریتنی هزینه آپارتمان لوکس جدید سام را پرداخت می‌کند. TMZ هفته گذشته گزارش داد که ستاره پاپ بعد از اینکه سام خانه‌اش در Thousand Oaks، کالیفرنیا را ترک کرده، ماهانه 10000 دلار برای اقامتش در یک آپارتمان جدید می‌پردازد. این موضوع توسط مدیران برنامه سام یا بریتنی تأیید نشده است. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...