جنجال روی صحنه؛ خوانندگانی که حین اجرا مورد حمله قرار گرفتند

اخیرا خوانندگان زیادی هنگام اجراهای زنده مورد پرتاب اشیا از سمت تماشاگران قرار گرفته اند که بعضا آسیب های شدیدی به آن ها وارد کرده است.
کدخبر (218094) | 20 مرداد 1402 | ساعت 18:48
0 122
جنجال روی صحنه؛ خوانندگانی که حین اجرا مورد حمله قرار گرفتند
اخیرا خوانندگان زیادی هنگام اجراهای زنده مورد پرتاب اشیا از سمت تماشاگران قرار گرفته اند که بعضا آسیب های شدیدی به آن ها وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ترند دردسرساز و خطرناکی از تابستان شروع شده که در آن طرفداران در هنگام برگزاری کنسرت، اشیایی را به روی صحنه و به سمت هنرمند پرتاب می کنند. کاردی بی آخرین هنرمندیست که با این ترند مواجه شده است. اما این خواننده رپ در تلافی این حرکت، میکروفنش را به میان جمعیت پرتاب کرد.

از بیلی آیلیش تا ادل؛ پرتاب اشیا به خوانندگان معروف

روز شنبه در زمان برگزاری کنسرت در لاس وگاس، بعد از اینکه یکی از طرفداران، نوشیدنی خود را به سمت کاردی بی پرتاب کرد، او نیز بلافاصله میکروفنش را به سمت جمعیت انداخت و ویدیوی این اتفاق به سرعت پخش شد. ویدیویی از این اتفاق که از طریق اکانت PopBase توئیت شد، بیش از 110 میلیون بار دیده و بیش از 420 هزار بار لایک شد. اخیراً مشابه این اتفاق برای تعداد زیادی از ستارگان افتاده است. در نیویورک بعد از اینکه یک طرفدار، تلفن همراهش را به صورت بی بی رکسا کوبید، او را به شدت مجروح کرد . این فرد توسط پلیس دستگیر شد. همچنین هری استایلز در تابستان امسال و در تور اروپا چندین بار مورد اصابت اشیاء قرار گرفته است.

صدای ادل درآمد؛ مردم دیوانه را خواهم کشت!

ادل در برنامه اخیر «آخر هفته با ادل» در لاس وگاس درباره این ترند چنین گفت:
دقت کردید که مردم آداب معاشرت رو فراموش کردند؟ مردم اشیایی رو روی سن کنسرت پرتاب میکنند. دیدید؟ اگر جرئت دارید چیزی به من پرتاب کنید. من حتماً میکشمتون. پرتاب کردن اشیا به سمت هنرمندان رو متوقف کنید. مردم واقعا دیوانه شدند. باورتون میشه؟
کلسی بالرینی هم بعد از اینکه در هنگام برگزاری کنسرت در آیداهو یک دستبند به سمتش پرتاب شد، گفت:
میشه در مورد اتفاقی که افتاد صحبت کنیم؟ تنها چیزی که برای من مهمه، اینه که همه رو امن نگه دارم. اگر احساس امنیت نمیکنید، لطفاً به اطرافیان خود خبر بدید. اگر کسی بیش از حد داره تلاش میکنه یا شما حس بدی دارید، فقط این رفتار رو مشخص کنید. اشیا را پرت نکنید، متوجه منظورم میشید؟
او روز بعد در اینستاگرام پستی منتشر کرد و گفت:
سلام. من خوبم. شخصی یک دستبند پرت کرد که به چشمم خورد و بیشتر از آن که به من صدمه بزند، مرا ترساند. همه ما محرکها و لایه های ترسی عمیقتر از آنچه نشان میدهیم، داریم. به همین دلیل من از صحنه خارج شدم تا آرام شوم و مطمئن شوم که خودم، گروه، عوامل و جمعیت برای ادامه کار احساس امنیت می‌کنند.

شکایت بی بی رکسا از پرتاب اشیا در کنسرت

چند روز بعد از اینکه در جریان کنسرتی که در نیویورک برگزار میشد، یکی از افراد حاضر در جمعیت گوشی خود را به سمت صورت بی بی رکسا پرتاب و او را مجروح کرد، او وقتی بار دیگر روی صحنه حاضر شد، گفت:
(کنسرت)تقریباً دیگه تموم شد. اینبار هیچ تلفنی به صورتم پرتاب نشد. خدا را شکر.
مردی که تلفن همراه را به سمت بی بی رکسا پرتاب کرد، در تاریخ 31 ژوئیه در دادگاه حاضر شد و با دو اتهام حمله و آزار و اذیت، دادگاهی شد. ایوا مکس بعد از اینکه مردی در هنگام اجرای کنسرتش در لاس وگاس به روی صحنه هجوم برد و به او حمله کرد، در توییترش نوشت:
او سیلی محکمی به من زد که داخل چشمم را خراشید. او دیگر هرگز به اجراهای من نمی آید.
چارلی پوث نیز بعد از حمله هایی که به رکسا، مکس و بالرینی شد، در توئیترش نوشت:
این ترند پرتاب اشیا به سمت اجراکنندگان روی صحنه باید به پایان برسد. این بی احترامی بزرگیست و بسیار خطرناک است. لطفا فقط از موسیقی لذت ببرید. از شما خواهش میکنم... .

واکنش بیلی آیلیش و برادرش به ترند پرتاب اشیا به سمت خوانندگان

وقتی خبرنگار هالیوود ریپورتر در اکران فیلم باربی در لس آنجلس از بیلی آیلیش در مورد ترند اخیر سئوال کرد، او پاسخ داد:
شش سال است که اشیایی به سمت من پرتاب میشود. مردم هیجان زده میشوند و این رفتار میتواند خطرناک باشد. این اتفاق وقتی روی صحنه هستید، خیلی آزاردهنده است و باعث میشود عصبانی شوید. تو میدانی که این رفتار از روی علاقه و عشق است اما تو در شرایط آسیب پذیری هستی.
برادر بیلی، فینیاس هم گفت:
این کار رو نکنید.
آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...