ملاقات مخفیانه شکیرا و لوئیس همیلتون در ایبیزا!

علی رغم تکذیب روزنامه نگاران مختلف به نظر می رسد که رابطه بین شکیرا و لوئیس همیلتون چیزی بیش تر از یک دوستی معمولی باشد.
کدخبر (218175) | 20 مرداد 1402 | ساعت 16:31
0 168
ملاقات مخفیانه شکیرا و لوئیس همیلتون در ایبیزا!
علی رغم تکذیب روزنامه نگاران مختلف به نظر می رسد که رابطه بین شکیرا و لوئیس همیلتون چیزی بیش تر از یک دوستی معمولی باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شایعه دوستی شکیرا و لوئیس همیلتون پس از آن که آنها امسال در چندین رویدادها با هم دیده شدند، تقویت شده است. حالا یکی از افراد نزدیک به آنها پس از اینکه این زوج سفری مخفی به ایبیزا داشتند، گفت که رابطه بین آنها بیش از یک دوستی معمولی است. گزارش های یک روزنامه کاتالونیایی ادعا کرده که این زوج در حال جدیتر کردن رابطه شان هستند. شکیرا 46 ساله و لوئیس همیلتون 38 ساله که ماه گذشته در یک قایق بادبانی با دوستانشان دیده شدند، در جایزه بزرگ بریتانیا و همچنین در یک کلوپ شبانه نیز با هم حاضر شدند.

دوستی زیبا میان شکیرا و لوئیس همیلتون

جودی مارتین، روزنامه نگار، اخیراً تلاش کرد تا وضعیت رابطه این زوج را روشن کند و گفت که آنها «دوستی زیبا» دارند. او در پاسخ به اظهارنظرهای دیگر در مورد این زوج، گفت:
من هر گونه اطلاعاتی که یک روزنامه کاتالونیایی منتشر کرده و میگوید همیلتون از رفتار شکیرا خسته شده، تکذیب کنم. من میتوانم این اطلاعات را قاطعانه رد کنم، چون با اطرافیان شکیرا صحبت کردهام و آنها تأیید می کنند که بین شکیرا و همیلتون همیشه دوستی زیبایی وجود داشته و چیزی بیش از دوستی بین آنها وجود دارد. این دو کاملاً می‌دانستند رابطه بینشان جدی نیست و آزادی کامل دارند که هر کاری می‌خواهند انجام دهند.

ملاقات مخفیانه شکیرا و لوئیس همیلتون در ایبیزا!

ملاقات های مخفیانه لوئیس همیلتون و شکیرا

همچنین، یک منبع آگاه به کانال تلویزیونی اسپانیایی Telecinco گفت که خواننده کلمبیایی و راننده انگلیسی فرمول یک، سه بار در ویلای ایبیزا و پس از اتمام ساعت کاری کارکنان آنجا، با هم ملاقات کردند. او گفت:
وقتی کارکنان رفتند، خواننده با بادیگارد شخصی خود آنجا ماند و همیلتون به ملاقات او آمد.
این منبع همچنین ادعا کرد که راننده همیلتون مکالمات این ورزشکار با خواننده Waka Waka را شنیده است.
در حالیکه لوئیس پس از سوم شدن در مسابقات Silverstone، در اوایل این ماه با دوستانش از تعطیلات خود بر روی یک قایق و در جزیره لذت می برد، شکیرا تنها دو بار از ویلای خود خارج شد.
ملاقات مخفیانه شکیرا و لوئیس همیلتون در ایبیزا! این منبع مطلع همچنین اضافه کرد:
یک بار برای دیدن Bizarrap و دیگری برای صرف شام با همیلتون.
MailOnline برای اظهار نظر در مورد این شایعات با نمایندگان لوئیس همیلتون و شکیرا تماس گرفته است.

حضور شکیرا و لوئیس همیلتون در کلوپ شبانه

گفته می‌شود پس از جایزه بزرگ بریتانیا، شکیرا تا دیر وقت با لوئیس در مهمانی حضور داشته و این باعث داغ شدن شایعات مربوط به رابطه عاشقانه بین این زوج شده است. همچنین گزارش شده که شکیرا پس از اینکه با حضور در مسابقات Silverstone از همیلتون حمایت کرد، به کلوپ شبانه Tape در لندن رفته تا با او ملاقات کند. به گفته فردی که در آنجا حضور داشت:
این زوج روی یک میز VIP در این کلوپ اوقات خوشی را سپری ‌کردند. شکیرا تا ساعت 3:30 و لوئیس تا ساعت 6 صبح آنجا ماندند.
ملاقات مخفیانه شکیرا و لوئیس همیلتون در ایبیزا!مهماندار این کلوپ به سان گفت:
آنها روی یک میز VIP کنار هم نشسته بودند و شکیرا در حال گفتگو با لوئیس و دیگر افراد حاضر بود. به نظر می‌رسید که او اوقات خوبی را سپری می‌کند و نزدیک میزی که با لوئیس بر سر آن نشسته بودند، می‌رقصید.
او اضافه کرد که:
این زوج بسیار دوستانه به نظر می‌رسیدند.
آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...