اعتراف امینم در پادکست مایک تایسون ؛ یک نوجوان 14 ساله، مرا به زانو درآورد!

کدخبر (213110) | 07 مرداد 1402 | ساعت 09:49
0 290
اعتراف امینم در پادکست مایک تایسون ؛ یک نوجوان 14 ساله، مرا به زانو درآورد!
امینم، خواننده سرشناس سبک رپ، یکی از چهره‌های علاقه‌مند به ورزش بوکس است و بیش از 13 سال است که مهارت‌هایش را در این رشته ورزشی، پرورش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، امینم که از او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رپرهای تاریخ دنیای موسیقی یاد می‌شود، حدود سه دهه است که هوادارانش را با موسیقی خاص و جذابش به وجد می‌آورد. در حالی که او در موسیقی و ترانه‌سرایی، استعداد سرشاری دارد، حالا اعلام کرده که بوکس هم برای او حسابی چالش‌برانگیز است. او یکبار در پادکست Hotboxin' With Mike Tyson با مایک تایسون همراه شد و درمورد ورزش بوکس به صحبت پرداخت. در جریان این گفت‌وگو، امینم با یادآوری خاطره‌ای از رویارویی با یک بوکسور 14 ساله گفت:

بوکس ورزش سختی است. واقعاً سخت است. من سیزده سال است که بوکس کار می‌کنم؛ آن هم فقط sparring. با امانوئل استوارد کار می‌کنم. او هر هفته بوکسورهایش را می‌آورد. یکبار بوکسوری را از کرونک آورد و وقتی وارد شدم، بوکسور، کلاهش ر ا روی سرش گذاشته بود.

امینم ادامه داد:

او حسابی مرا له کرد و پدرم را درآورد. ما سه راند مسابقه دادیم و فکر نمی‌کنم که حتی یک ضربه به او زده باشم. بعد از سه راند، او کلاهش را از سر برداشت و من گفتم: «وای پسر، تو چند سالت است؟» او گفت: «14 سال» و من گفتم که من انصراف می‌دهم.

اعتراف خواننده سرشناس رپ در پادکست مایک تایسون

واکنش هواداران در مورد این تجربه امینم

از آنجا که امینم محبوبیت زیادی در بین هواداران موسیقی دارد، شنیدن داستان رویارویی او با یک بوکسور 14 ساله، طبیعتاً بازخوردهای زیادی داشته. در عین حال، کلیپی از این اپیزود در صفحه اینستاگرام boxingandstreeworkout نیز منتشر شده که در آن، امینم، داستان این مسابقه را برای مایک تایسون روایت می‌کند. در این میان، واکنش هواداران به این ویدئو و کامنت‌های آن‌ها جالب توجه است. یک کاربر به شوخی نوشته:

امینم تمام تلاشش را به کار گرفت تا قافیه را نبازد.

کاربر دیگری نوشت:

صحبت‌های عادی او هم شبیه یک آهنگ رپ باقافیه است. او همیشه در اوج است.

و در کامنت دیگری می‌خوانیم:

فقط اینکه بوکس تمرین می‌کنی، به این معنا نیست که تو یک بوکسور هستی؛ باید کارهای بیشتری انجام داد.

و کاربر دیگری نوشت:

برخی از نوجوانان 14 و 16 ساله، از هفت و هشت سالگی بوکس کار می‌کنند. پس بله، می‌توان چنین چیزی را پیش‌بینی کرد.

اعتراف خواننده سرشناس رپ در پادکست مایک تایسون آخرین اخبار  چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...