شرو کلاسیک هند 2023 | فرصت طلایی وحید بادپی، جعفر غفارنژاد و مرتضی مشایخ برای حضور در مستر المپیا

کدخبر (194661) | 25 خرداد 1402 | ساعت 22:30
0 512
شرو کلاسیک هند 2023 | فرصت طلایی وحید بادپی، جعفر غفارنژاد و مرتضی مشایخ برای حضور در مستر المپیا
مسابقات بدنسازی شرو کلاسیک هند از 26 تا 28 خرداد برگزار خواهد شد و قهرمانان بخش حرفه‌ای این مسابقات مجوز حضور در مستر المپیا 2023 را کسب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات بدنسازی شرو کلاسیک هند 2023 از 16 تا 18 جون (26 تا 28 خرداد) در دهلی برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو بخش برگزار خواهد شد، بخش اول اختصاص به بدنسازانی دارد که به دنبال گرفتن کارت حرفه‌ای هستند و بخش دوم، مسابقات حرفه‌ای است که در 4 دسته 212 پوند، فیزیک کلاسیک، فیزیک مردان و بیکینی برگزار خواهد شد.

روز اول مسابقات شرو کلاسیک 2023 (26 خرداد) به ثبت نام و وزن کشی اختصاص خواهد داشت و روز دوم مسابقات دریافت کارت حرفه‌ای در دسته‌‎های آزاد، فیزیک کلاسیک، فیزیک مردان، فیزیک زنان، فیتنس، فیگور و ولنس برگزار خواهد شد و این رقابت‌ها در روز سوم نیز ادامه خواهد داشت. مسابقات حرفه‌ای نیز در 4 دسته مذکور نیز طبق برنامه روز سوم (28 خرداد) می‌شود.

شرو کلاسیک هند 2023 | وحید بادپی، جعفر غفارنژاد و مرتضی مشایخ به دنبال جواز مستر المپیاشرو کلاسیک 2023 - دسته 212 پوند

رقابت دسته 212 پوند شرو کلاسیک 2023 با حضور 4 بدنساز برگزار خواهد شد و جعفر غفارنژاد و مرتضی مشایخ دو بدنساز مازندرانی به نمایندگی از ایران در این رقابت حاضر خواهند شد و دو بدنساز اهل روسیه و امارات نیز در این رقابت حضور خواهند داشت. آرش اسکندری دیگر بدنساز ایرانی که پیش از این مقرر شده بود در این رقابت شرکت کند، هر چند وی در نهایت از حضور در این مسابقات انصراف داد. این بهترین فرصت برای دو بدنساز ایرانی برای کسب مجوز حضور در مستر المپیا 2023 است و غفارنژاد و مشایخ دو بدنساز خوش استیل ایرانی این فرصت را دارند تا با قهرمانی در استیج هند، خود را برای رقابت با بزرگان این دسته آماده کنند، جایی که شان کلاریدا، آنخل فریاس، کمال الگارگنی، احمد اشکانانی و احتمالا برئون آنسلی حضور خواهند داشت.

شرو کلاسیک 2023 - دسته فیزیک کلاسیک

در دسته فیزیک کلاسیک وحید بادپی بدنساز از ایران در کنار 9 بدنساز دیگر رقابت خواهد کرد. حضور بادپی در استیج هند در شرایطی است که پیش از این او از حضور خود در مسابقات پرتغال (حدود یک ماه دیگر) خبر داده بود. به نظر می‌رسد بادپی با آمادگی 100 درصد راهی هند نخواهد شد هر چند با توجه به رقبای وی در این استیج بعید است او حتی با 90 درصد آمادگی خود نیز مشکلی برای قهرمانی و اخذ مجوز مستر المپیا داشته باشد. وحید بادپی با هر نتیجه‌ای در شرو کلاسیک، در استیج پرتغال نیز حاضر خواهد شد، هر چند حضور وی در پرتغال منوط به صدور ویزا خواهد بود. بادپی در استیج پرتغال با استفان ماتالا بدنساز پر سر و صدای فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی رقابت خواهد کرد و حضور در مسابقات هند فرصت خوبی برای او خواهد بود تا با رقابت در کنار بدنسازان حرفه‌ای، خودش را محک بزند.

بادپی سال گذشته با قهرمانی در مسابقات تایلند پرو مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرد، هر چند به دلیل عدم صدور ویزا موفق به حضور در این رقابت‌ها نشد. او از شاگردان وحید اکبرزاده مربی شناخته شده ایرانی است. اکبرزاده در روزهای حضور بهروز تابانی در آرنولد کلاسیک برزیل همراه او بود و پیش از این مسابقات نیز تابانی همراه با اکبرزاده تمرین می‌کرد و به نظر می‌رسد این مربی ایرانی نیز بدنسازان خوبی را روانه مسابقات بین‌المللی می‌کند.

شرو کلاسیک 2023 - دسته فیزیک مردان

در رقابت حرفه‌ای فیزیک مردان شرو کلاسیک 2023، محمدجواد صادقی از ایران در کنار 8 بدنساز دیگر رقابت خواهد کرد. داوود رحیمی فیزیک کار خوش استایل ایرانی نیز که زیر نظر دکتر اشکان متقیان و عماد نخشب فعالیت می‌کند در این مسابقات حضور خواهد داشت و مربیان او هدف رحیمی را از شرکت در این مسابقات، اخذ کارت حرفه‌ای اعلام کرده‌اند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...