آپدیت بدنی فیک بیگ رامی؛ وقتی هیولای مصری دنیای بدنسازی را به اشتباه انداخت!

بیگ رامی هیولای مصری دسته آزاد یکی از بدنسازانی که قصد حضور در مستر المپیا 2023 را دارد، اما آیا او می‌تواند مانند جی کاتلر قهرمانی را بار دیگر پس بگیرد؟
کدخبر (210270) | 06 مرداد 1402 | ساعت 22:20
0 187
آپدیت بدنی فیک بیگ رامی؛ وقتی هیولای مصری دنیای بدنسازی را به اشتباه انداخت!
بیگ رامی هیولای مصری دسته آزاد یکی از بدنسازانی که قصد حضور در مستر المپیا 2023 را دارد، اما آیا او می‌تواند مانند جی کاتلر قهرمانی را بار دیگر پس بگیرد؟

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالیکه تصور می‌شد بیگ رامی بتواند در مستر المپیا 2022 به قهرمانی برسد، در عین شگفتی این بدنساز مصری از دستیابی به سومین عنوان قهرمانی خود بازماند. او در سال‌های 2020 و 2021 توانسته بود طی دو دوره متوالی جام ساندو را بدست آورد اما سال گذشته هادی چوپان موفق شد روند قهرمانی‌های بیگ رامی را بشکند و به اولین بدنساز ایرانی فاتح این مسابقات تبدیل شود.

آپدیت بدنی فیک از بیگ رامی

با وجود اینکه بیگ رامی در این رویداد شکست خورد، او خطاب به بدنسازان، علاقه مندان به تناسب اندام و هوادارانش اعلام کرد که قویتر به صحنه رقابت باز خواهد گشت. این بدنساز مصری به جامعه بدنسازی عنوان کرد که گذشته‌ها گذشته است و او شروع تازه‌ای خواهد داشت. اخیرا بیگ رامی تصویری در اینستاگرام منتشر کرده که بسیاری از رسانه‌ها و مخاطبان دنیای بدنسازی را به اشتباه انداخته است. رامی تصویری از عضلات خود را با کپشنی مبهم به اشتراک گذاشت و بسیاری از این تصویر به عنوان آپدیت بدنی شگفت انگیز وی یاد کردند.

آپدیت بدنی فیک بیگ رامی؛ وقتی هیولای مصری دنیای بدنسازی را به اشتباه انداخت!

با این حال بعد از سیل کامنت‌ها در این پست اینستاگرامی، وی با ویرایش کپشن، تاکید کرد که این تصویر مربوط به سال 2020 بوده است.

تمرینات سنگین بیگ رامی زیر نظر چد نیکولز

چد نیکولز مربی رامی، تلاش زیادی برای بهبود عملکرد بدنساز مصری انجام می‌دهد. نیکولز به تمام جنبه‌های تمرینی بیگ رامی توجه زیادی می‌کند و اطمینان می‌دهد که هیچ جزئیاتی نادیده گرفته نمی‌شود. او از نزدیک فیزیک چشمگیر بیگ رامی را زیر نظر دارد و تغییرات قابل توجهی را در ترکیب بدن او مشاهده می‌کند. آپدیت بدنی فیک بیگ رامی؛ وقتی هیولای مصری دنیای بدنسازی را به اشتباه انداخت!واضح است که مربی رامی برنامه ریزی دقیقی برای عملکرد پیروزمندانه در آرنولد کلاسیک 2023 داشته است. در ابتدا تنها ویلیام بوناک به عنوان یک بدنساز باتجربه در مسابقات حضور داشت. با این حال با تغییراتی که صورت گرفت، بزرگان دیگری هم دعوت را پذیرفتند و به جذابیت رویداد افزودند.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


این رویداد معتبر با حضور نیک واکر، بیگ رامی، و تعداد زیادی از رقبای جوان از جمله اندرو جکد، سامسون داودا و ... مورد استقبال قرار گرفت. داور ارشد مستر المپیا استیو واینبرگر درباره اجرای بیگ رامی می‌گوید:
راستش را بخواهید، شبیه رامی 2020 نبود، بیشتر شبیه بیگ رامی در سال 2021 بود. در سال 2021 در شرایط بدتری قرار داشت. او در سال 2021 حتی بدتر از این هم سقوط کرد.
آپدیت بدنی فیک بیگ رامی؛ وقتی هیولای مصری دنیای بدنسازی را به اشتباه انداخت!جدای از آنچه منتقدان می‌گویند، اسطوره بدنسازی جی کاتلر معتقد است که اگر این هیولای توده‌ای قسمت‌های خاصی از بدنش را تقویت کند، شانس قابل توجهی برای احیای مجدد دارد. کاتلر می‌گوید:
فکر می‌کنم خود بیگ رامی می‌داند که فیگورهای متفاوتی نسبت به بقیه دارد. اگر او بتواند دو سر جلویی و لت‌ها را تقویت کند و مبتنی بر آنها فیگور بگیرد، قدرتمندتر می‌شود.
آپدیت بدنی فیک بیگ رامی؛ وقتی هیولای مصری دنیای بدنسازی را به اشتباه انداخت!رامی اکنون برای کسب سومین عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا آماده است. البته رقبای سرسختی مثل هادی چوپان، نیک واکر و درک لانسفورد را پیش روی خود می‌بیند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...