استراتژی رندانه «تیغه» / دکستر جکسون چگونه رقبای جوان خود را شکست می داد؟

دکستر جکسون اخیراً فاش کرده که چگونه از یک ترفند هوشمندانه برای فریب دادن رقبای جوان‌تر استفاده می‌کرد و در مقابل آن‌ها به پیروزی می‌رسید!
کدخبر (194922) 28 خرداد 1402 | ساعت 22:13
0 224
دکستر جکسون اخیراً فاش کرده که چگونه از یک ترفند هوشمندانه برای فریب دادن رقبای جوان‌تر استفاده می‌کرد و در مقابل آن‌ها به پیروزی می‌رسید!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دکستر جکسون ملقب به «تیغه»، در سن 53 سالگی هنوز هم یکی از بزرگترین نام‌های دنیای بدنسازی به‌حساب می‌آید. این بدنساز حرفه‌ای بازنشسته در دوران حرفه‌ای خود به 29 پیروزی بزرگ دست پیدا کرد و در مجموع، 20 بار در رقابت‌های مستر المپیا حضور پیدا کرد.

چطور رقبای جوان را فریب دهیم؟ / دکستر جکسون و یک تکنیک روانشناسی ساده برای قهرمانی!

آمادگی دکستر جکسون برای مسابقات

بر اساس گزارش‌ها، این بدنساز حرفه‌ای درحال ریکاوری از جراحی سلول‌های بنیادی است. دکستر در ویدئویی که به تازگی در یوتیوب منتشر شده، با انجام تمرینات سنگین، بدن خود را آماده نگه می‌دارد.
  این ستاره سابق دنیای بدنسازی در گفت‌وگویی عنوان کرده که چگونه با استفاده از ریش، حریفان خود را شکست می‌دهد. او در رابطه اظهار کرد:
دلیل این کار این بود که من دوست داشتم با رقبای خود بازی کنم. می‌خواستم همانند یک پیرمرد به نظر برسم، یک پیرمرد بی‌خانمان.
چطور رقبای جوان را فریب دهیم؟ / دکستر جکسون و یک تکنیک روانشناسی ساده برای قهرمانی! دکستر جکسون اعتراف کرد که از یک حیله روانی استفاده می‌کرده است. او در ادامه افزود:
وقتی که وارد مسابقه می‌شوم و اینطوری هستم، رقبایم با خود می‌گویند، نگاه کنید، قرار است توسط یک پیرمرد شکست بخورم.
با این حال، این اسطوره بدنسازی عنوان کرد که تمرکز خود را بیشتر روی تمریناتش می‌گذاشت ولی در عین حال تلاش می‌کرد تا از ترفندهای روانشناسی نیز استفاده کند. او در این رابطه گفت:
من به تراشیدن ریشم و اینطور چیزها اهمیت نمی‌دادم، تمرکزم کاملاً برروی انجام تمرینات سخت بود.
چطور رقبای جوان را فریب دهیم؟ / دکستر جکسون و یک تکنیک روانشناسی ساده برای قهرمانی! پیروزی‌های مکرر دکستر جکسون جهان بدنسازی را متحول کرده است. این بدنساز اهل فلوریدا، یکی از چهار بدنسازی است که هم در مسابقات مستر المپیا و هم در آرنولد کلاسیک به قهرمانی دست پیدا کرده است. عکس‌های تازه‌منتشرشده از بدن آماده و خوش فرم دکستر جکسون، طرفداران و دیگر بدنسازان حرفه‌ای را متعجب کرده است. در اینجا برخی از نظرات کاربران را با یکدیگر می‌خوانیم:
- در بین تمامی بدنسازان بازنشسته، تو بهترین بدن را داری. - آماده و روی فرم و آماده برای یک قهرمانی دیگر در آرنولد کلاسیک. - کات شده، حجیم و آماده برای یک قهرمانی دیگر.
او در سال 2015، زمانی که 45 سال داشت، رکورد مسن‌ترین قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک را شکست. چطور رقبای جوان را فریب دهیم؟ / دکستر جکسون و یک تکنیک روانشناسی ساده برای قهرمانی!

جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...