اشتراکات عجیب مایک تایسون ، اندرو تیت و کانر مک گرگور ؛ از قهرمانی جهان تا پرونده های جنجالی فساد!

مایک تایسون، اندرو تیت و کانر مک گرگور اشتراکات زیادی با همدیگر دارند که در این مطلب به بررسی 5 اشتراک جنجالی این سه نفر می پردازیم.
کدخبر (201880) | 13 تیر 1402 | ساعت 08:26
0 394
اشتراکات عجیب مایک تایسون ، اندرو تیت و کانر مک گرگور ؛ از قهرمانی جهان تا پرونده های جنجالی فساد!
مایک تایسون، اندرو تیت و کانر مک گرگور اشتراکات زیادی با همدیگر دارند که در این مطلب به بررسی 5 اشتراک جنجالی این سه نفر می پردازیم.

به گزارش سرخ نیوز، مبارزان ورزش‌های رزمی به لطف موفقیت‌هایی که در این ورزش‌ها کسب می‌کنند، اغلب به فوق ستاره‌های جهانی و چهره‌هایی محبوب تبدیل می‌شوند. با این حال در کنار موفقیت و شهرت زیاد، جنجال‌های غیر ضروری و موقعیت‌های ناخواسته دیگری نیز به وجود می‌آید. در این مطلب سه شخصیت مختلف و البته جنجالی در ورزش‌های رزمی یعنی کانر مک گرگور، مایک تایسون و اندرو تیت را با هم مقایسه شده و نقاط مشترک عجیب آنها استخراج شده است. بدون شک مایک تایسون شناخته شده‌ترین نام در ورزش بوکس است. او به عنوان «بدترین مرد روی زمین» مشهور شد. از طرف دیگر، کانر مک گرگور یقینا بزرگترین و سرشناس‌ترین ورزشکار در ام ام ای است و اندرو تیت، اگرچه به خاطر نظرات بحث برانگیز خود در فضای مجازی مشهور است اما در حقیقت او 4 قهرمانی کیک بوکسینگ جهان را بدست آورده است. اشتراکات عجیب مایک تایسون ، اندرو تیت و کانر مک گرگور ؛ از قهرمانی جهان تا پرونده های جنجالی فساد!

نقاط مشترک مایک تایسون ، اندرو تیت و کانر مک گرگور

  1. نقش‌های سینمایی: هر سه آنها نقش‌هایی در فیلم داشته و در فیلم‌ها حضور داشته‌اند. اندرو تیت در فیلم‌های بازی ایانی، تنها، پسران کاپونه و آرتور دایک ایفای نقش کرده است. کانر مک گرگور اخیرا در فیلم Roadhouse بازی کرده و مایک تایسون در فیلم‌های خماری، راکی بالبوا و IP Man 3 حضور داشته است.
  2. قهرمانی جهان: یکی دیگر از وجوه مشترک کانر مک گرگور، مایک تایسون و اندرو تیت، کسب عنوان قهرمانی جهان است. مک گرگور دو عنوان در UFC کسب کرده، مایک تایسون قهرمان چندگانه سنگین وزن و اندرو تیت 4 بار قهرمان کیک بوکسینگ جهان شده است.
  3. شهرت جهانی: یکی دیگر از مواردی که سه سوپراستار در آن مشترک هستند، شهرت جهانی و ستاره بودن آنهاست. تایسون به دلیل قدرت باورنکردنی و عملکردش در رینگ به یک ستاره جهانی تبدیل شد. مک گرگور به خاطر دستاوردهایش در UFC و توانایی منحصر به فرد خود در رجزخوانی برای رقبا به شهرت رسید و اندرو تیت به خاطر اظهارنظرهای جنجالی و داغش در فضای مجازی، تبدیل به یک ستاره جهانی شد. بنابراین در حالی که آنها به دلایل مختلف مشهور هستند، هر سه از فوق ستاره بودن جهانی لذت می‌برند.
  4. دارایی خالص چند میلیون دلاری: جنبه دیگری که این سه چهره در آن مشترک هستند، دارایی خالص آنها است. اگرچه مایک تایسون مشکلات خود را داشته اما هر سه آنها چندین میلیون دلار ثروت دارند. کانر مک گرگور در مقطعی ثروتمندترین ورزشکار جهان بود.
  5. دردسرها و جنجال‌های حقوقی: مایک تایسون، کانر مک گرگور و اندرو تیت علیرغم همه موفقیت هایشان، در مرکز چندین پرونده حقوقی و جنجالی قرار داشته‌اند. تایسون و تیت حتی مدتی را در زندان گذرانده‌اند. در حالی که مک‌گرگور هم سهم خود را از پرونده‌های جنجالی از جمله تجاوز، تعرض و فساد اخلاقی داشته است.
اخبار جدید چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...