اندرو جکد تقدیم می‌کند؛ در مستر المپیا منتظرم باشید!

اندرو جکد با قهرمانی در استیج تگزاس پرو بار دیگر مستر المپیایی شده و حال برای قهرمانی در بزرگترین رقابت بدنسازی سال آماده می‌شود.
کدخبر (223382) | 03 شهریور 1402 | ساعت 23:01
0 292
اندرو جکد تقدیم می‌کند؛ در مستر المپیا منتظرم باشید!
اندرو جکد با قهرمانی در استیج تگزاس پرو بار دیگر مستر المپیایی شده و حال برای قهرمانی در بزرگترین رقابت بدنسازی سال آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، چند روز پیش مسابقات تگزاس پرو 2023 به انجام رسید و اندرو جکد در رقابت با هانتر لابرادا ضمن کسب مقام نخست، سهمیه حضور در مستر المپیا 2023 را نیز کسب کرد. اندرو جکد حالا به جمع بزرگان حاضر در مستر المپیای پیش رو پیوسته و نامش در کنار نام هادی چوپان، درک لانسفورد، نیک واکر و سامسون داودا قرار گرفته است. بدنساز نیجریه‌ای سال گذشته نیز با قهرمانی در تگزاس پرو مجوز حضور در مستر المپیا را کسب کرده بود. شکست دادن هانتر لابرادا یعنی اینکه اندرو جکد بی‌تردید جزو بدنسازان برتر مستر المپیا 2023 خواهد بود. او حتی ظرفیت این را دارد که با خلق شگفتی از نام‌های بزرگ نیز پیشی بگیرد. جکد صاحب یکی از زیباترین بدن‌های دنیاست و به او لقب مونالیزای بدنسازی داده‌اند. عضلات او با هندسه‌ی چشم‌نوازی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. اندرو سال گذشته در اولین تجربه حضور خود در مستر المپیا پشت سر سامسون داودا و هانتر لابرادا در جایگاه هشتم قرار گرفته بود. جکد سپس در آرنولد کلاسیک 2023 نیز رقابت جذابی را با نیک واکر و سامسون داودا پشت سر گذاشت و مدال برنز را به گردن آویخت. اندرو جکد تقدیم می‌کند؛ در مستر المپیا منتظرم باشید!جکد حالا هانتر لابرادا را شکست داده و به دنبال شکست دادن حریفی بزرگتر است. او نقطه‌قوت‌هایی دارد که هیچکس حائزشان نیست. در فیگور های جلو اندرو جکد به مانند یک تابلوی نقاشی می‌ماند. او تقارن ظریفی میان عضلاتش ایجاد کرده و اندامش را فراتر از بعد ورزشی، به بعدی زیبایی شناسانه نیز ارتقا داده است.

مونالیزا وارد می‌شود

کارشناسان می‌گویند که موفقیت‌های اخیر سامسون داودا و اندرو جکد نشان می‌دهد که سلیقه داوران در حال تغییر است. دو بدنساز نیجریه‌ای در طی یک سال اخیر موج جدیدی را در دنیای بدنسازی به راه انداخته‌اند. دیگر مانند گذشته تنها حجم غول‌آسای عضلات نمی‌تواند کسی را مرعوب خود کند. بلکه تقارن و شیپ زیبا در کنار حجم مناسب مورد توجه داوران قرار می گیرد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


اندرو جکد در مستر المپیا 2023

قهرمانی اخیر جکد در تگزاس پرو خبر از مدعی جدیدی می‌داد. شاید اندرو جکد قادر نباشد با دو شانس اصلی قهرمانی یعنی هادی چوپان و درک لانسفورد رقابت کند؛ اما بدون شک در رقابت با نیک واکر، بیگ رامی و سامسون داودا می‌تواند حرف‌های زیادی برای زدن داشته باشد. شاید مدال برنز مستر المپیا 2023 برخلاف تصور اکثر افراد به یک مرد قدبلند برسد. اندرو جکد تقدیم می‌کند؛ در مستر المپیا منتظرم باشید!جکد حالا دو ماه تا ظاهر شدن بر روی استیج فاصله دارد و باید به‌سختی خود را آماده کند. او مدتی هست که تحت رژیم غذایی جدیدی قرار گرفته است و برای دوران آماده‌سازی خود برنامه دارد. اندرو خیلی اهل حرف زدن نیست و رابطه چندان گرمی با دوربین‌ها هم ندارد. او در سکوت در حال پیش بردن کارش است و همین هم احتمال شگفتی آفرینی او را بالا می‌برد. مسابقات مستر المپیا 2023 از یازدهم تا چهاردهم آبان در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا به انجام خواهد رسید و هادی چوپان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود پا به روی استیج خواهد گذاشت. گرگ ایرانی حریفان سرسختی را در این مسابقات پیش روی خود می‌بیند و عده بسیاری از کارشناسان و اسطوره‌های بدنسازی درک لانسفورد و سامسون داودا را در اندازه‌های قهرمانی می‌بینند. اندرو جکد تقدیم می‌کند؛ در مستر المپیا منتظرم باشید!آنچه مشخص است این است که رقابت پرستاره‌ای را در اورلاندو شاهد خواهیم بود و یکی از این ستارگان نیز بدنساز نوظهوری به نام اندرو جکد است. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...