اندرو جکد پس از کسب سهمیه مستر المپیا 2023؛ به همه رقیبانم عشق می‌ورزم

اندرو جکد بدنساز صاحب‌نام دسته آزاد بعد از قهرمانی در رقابت هیجان انگیز تگزاس پرو مدعی شد به تمام رقبای خود عشق می‌ورزد.
کدخبر (222252) | 31 مرداد 1402 | ساعت 14:07
0 152
اندرو جکد پس از کسب سهمیه مستر المپیا 2023؛ به همه رقیبانم عشق می‌ورزم
اندرو جکد بدنساز صاحب‌نام دسته آزاد بعد از قهرمانی در رقابت هیجان انگیز تگزاس پرو مدعی شد به تمام رقبای خود عشق می‌ورزد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تگزاس پرو 2023 شاهد رقابت سختی میان چند تن از بدنسازان برجسته بود. اندرو جکد با وجود سخت‌گیری زیاد داوران در تصمیم‌گیری، هانتر لابرادا را در نبردی نزدیک شکست داد که به نظر می‌رسد در این برتری فرم وی از جلو نقش بسزایی را ایفا کرد. جکد در پست اخیر خود در اینستاگرام از همه رقبایش که به او انگیزه دادند تا در بهترین حالت خود به میدان برود، تشکر کرده است. اندرو جکد حرفه بدنسازی خود در لیگ حرفه‌ای IFBB را در آرنولد کلاسیک آماتور 2022 با موفقیت آغاز کرد و در همان زمان توانست با فرم هیولایی اما متقارن و خوش فرم خود کارت حرفه‌ای را بدست آورد. اندرو بلافاصله پس از آن در تگزاس پرو 2022 و آرنولد کلاسیک انگلستان شرکت کرد و در هر دو مسابقه به مقام اول رسید. قهرمانی این بدنساز نیجریه‌ای در تگزاس، او را به مسابقات مستر المپیا 2022 رساند؛ جایی که در بین ده نفر برتر قرار گرفت و هشتم شد.

اندرو جکد پس از کسب سهمیه مستر المپیا 2023؛ به همه رقیبانم عشق می‌ورزمسال رویایی اندرو جکد

پس از پشت سرگذاشتن یک سال قابل توجه، جکد در آرنولد کلاسیک 2023 در ماه مارس نمایش چشم نوازی بر روی صحنه داشت و در رقابت با سامسون دوادا و نیک واکر که از بهترین بدنسازان حال حاضر دنیا محسوب می‌شوند، به مقام سوم رسید. اگرچه اندرو با ظاهری خیره کننده وارد صحنه رقابت شد اما این باعث نشد که او بتواند بلیت مستر المپیا 2023 را کسب کند. اندرو جکد با فیزیک بدنی عالی در مسابقه تگزاس پرو 2023 شرکت کرد؛ جایی که هم فرم خوبی داشت و هم پر به نظر می‌رسید. جکد رقابت نزدیکی با هانتر لابرادا داشت اما در نهایت به قهرمانی رسید و جواز حضور در مستر المپیا 2023 را بدست آورد. اندرو با وجود قهرمانی نسبت به رقبایش مهربان بود و با انتشار پستی به قدردانی از از آنها پرداخت.

ببینید: فیگور های اندرو جکد و هانتر لابرادا در تگزاس پرو ۲۰۲۳ ببینید: فیگور های انفرادی هانتر لابرادا در پیش داوری تگزاس پرو ۲۰۲۳ ببینید: فیگور های انفرادی کارلوس توماس جونیور در تگزاس پرو ۲۰۲۳ ببینید: فیگور های اندرو جکد در تگزاس پرو 2023


واکنش اندرو جکد به قهرمانی در تگزاس پرو 2023

این بدنساز بعد از نمایش فوق‌العاده‌ای که در تگزاس داشت، در فضای مجازی نوشت:
از همین جا عشق و احترام خود را به هانتر لابردا و کارلوس توماس و هر رقیبی که باعث شد من یک مسیر طولانی را برای بهبود شرایط فیزیکی خودم طی کنم، اعلام می‌کنم.
اندرو جکد پس از کسب سهمیه مستر المپیا 2023؛ به همه رقیبانم عشق می‌ورزمهانتر لابرادا که در رده دوم این مسابقات قرار گرفت، همچنان یکی از مدعیان اصلی مستر المپیا 2023 خواهد بود. لابرادا با قهرمانی در مسابقات تمپا پرو 2023 جواز حضور در مستر المپیا را بدست آورده بود بنابراین او و اندرو جکد به زودی در یک صحنه بزرگتر بازهم باید با یکدیگر مواجه شوند و لابرادا آنجا می‌تواند با جکد تسویه حساب کند. با وجود اینکه هر دو نفر باید با هم رقابت داشته باشند اما در نهایت باز هم باید به شکست قهرمان فعلی هادی چوپان فکر کنند.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


حمایت جی کاتلر از اندرو جکد ؛ او پتانسیل قهرمانی را دارد

بدنسازان قدیمی و افسانه‌ای، اندرو جکد را به عنوان یک تهدید جدید در آبان ماه معرفی می‌کنند. اوایل تابستان جی کاتلر که چهار بار سابقه قهرمانی مستر المپیا را دارد، اظهاراتی در مورد نفرات شرکت کننده در بخش آزاد مردان مستر المپیا مطرح کرد. او معتقد است که اندرو جکد این پتانسیل را دارد که با پیشرفت‌های مناسب، صاحب عنوان قهرمانی شود. اندرو جکد پس از کسب سهمیه مستر المپیا 2023؛ به همه رقیبانم عشق می‌ورزمهادی چوپان در به روز رسانی اخیرش تمرین انفجاری خود را به اشتراک گذاشت و پیامی تاثیرگذار را برای رقبایش ارسال کرد. با نظم و قاطعیتی که چوپان به خرج می‌دهد، گرفتن عنوان او کار آسانی نخواهد بود. با این حال بسیاری بر این باورند که اگر جکد بتواند به فیزیک خود کمی بافت عضلانی اضافه کند، به زودی به قهرمانی مستر المپیا خواهد رسید. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...