بازگشت اسطوره دسته فیزیک مردان به مستر المپیا؛ جرمی بوندیا برای رقبا خط و نشان کشید

جرمی بوندیا قرار است پس از سال ها برای کسب پنجمین عنوان مستر المپیا در دسته فیزیک مردان با ارین بنکس و براندون هندریکسون رقابت کند.
کدخبر (210254) 30 تیر 1402 | ساعت 16:01
1 375
جرمی بوندیا قرار است پس از سال ها برای کسب پنجمین عنوان مستر المپیا در دسته فیزیک مردان با ارین بنکس و براندون هندریکسون رقابت کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جرمی بوندیا یکی از بدنسازان مورد علاقه هواداران است که در مسابقات مستر المپیا 2023 که نوامبر امسال برگزار می‌شود، به صحنه رقابت بازمی‌گردد. بوندیا به‌عنوان موفق‌ترین قهرمان مستر المپیا در دسته فیزیک مردان، پس از بازگشت قصد دارد پنجمین عنوان خود را به دست آورد. در ویدیوی اخیری که در یوتیوب منتشر شده، بوندیا دلیل بازگشت خود را عنوان و هدف اصلی‌اش را در مستر المپیا 2023، رقابت در برابر ارین بنکس و براندون هندریکسون بیان کرد.

بازگشت جرمی بوندیا به مسابقات حرفه ای بدنسازی

بوندیا بین سال‌های 2014 تا 2017 با یک قدرت بی چون و چرا، بر مسابقات مستر المپیا تسلط داشت. او با یک بدن V-taper چشمگیر، همراه با بازوهای متقارن متعادل و عضلات حجیم سینه در مسابقات حضور پیدا می‌کرد. این ورزشکار 32 ساله در سال 2018 تلاش کرد تا عنوان دیگری را به دست بیاورد اما توسط براندون هندریکسون قهرمان سه دوره دسته فیزیک مردانه شکست خورد. بوندیا علیرغم سالها عدم حضور در این رده، یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران است. او در سال 2020 تصمیم به بازگشت داشت اما هیچگاه نتوانست این بازگشت را نهایی کند. ماه سپتامبر گذشته، بوندیا اعلام کرد که دوباره برای رسیدن به عنوان قهرمانی فیزیک مردانه مستر المپیا که در حال حاضر در اختیار ارین بنکس قرار دارد، به صحنه مسابقات بازخواهد گشت. او عنوان کرد که برنامه اش این است که قبل از شروع حرکت بعدی خود، تا 100 کیلوگرم وزن داشته باشد. بوندیا علاوه بر به اشتراک گذاشتن جلسات تمرینی فشرده، طرفدارانش را با انتشار تعداد انگشت شماری ویدیوی یوتیوبی، برای بازگشت به صحنه آماده کرده است. او در یکی از جدیدترین فعالیت‌هایش، رژیم غذایی حجیم 4000 کالری خود که دوران خارج از فصل از آن پیروی می‌کرد را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

بازگشت اسطوره دسته فیزیک مردان به مستر المپیا؛ جرمی بوندیا برای رقبا خط و نشان کشید

جرمی بوندیا ؛ از بازگشت تا انگیزه‌های رقابت

بوندیا می‌گوید پیش از آنکه تصمیم نهایی خود را برای بازگشت به مسابقات بگیرد، کارهای زیادی برای بزرگ شدن بدنش انجام داده است.

اکنون از آخرین باری که در مستر المپیا شرکت کردم، 5 سال می‌گذرد. من در این سالها دردسرهای زیادی را متحمل شدم تا به این نقطه برسم. برای بدست آوردن این شرایط روحی و روانی کارهای زیادی انجام دادم و توانستم به ذهنیت درست بازگردم تا بتوانم رقابت کنم.

بازگشت اسطوره دسته فیزیک مردان به مستر المپیا؛ جرمی بوندیا برای رقبا خط و نشان کشید او در ادامه گفته:
اکنون در این برهه زمانی از زندگی‌ام، فکر می‌کنم می‌توانم بهترین‌هایم را به ارمغان بیاورم و بدنی بالغ‌تر و ذهنیت پخته‌تری داشته باشم. من هیجان زده هستم که به آنجا برگردم و به دنیا نشان دهم که هنوز بهترین هستم. من در اکتبر 33 ساله خواهم شد، بنابراین امسال در این سن روی صحنه خواهم رفت.

  بوندیا با نگاهی به حرفه‌اش، معتقد است که به دیگران اجازه می‌داد تا بر نحوه رفتار او در دورانی که قهرمان مستر المپیا بود، تاثیر بگذارند.
در یک نقطه خاص از زمان، شما باید بزرگ شوید، باید تغییراتی ایجاد کنید و تشخیص دهید که کارهایی که در گذشته انجام داده‌اید، آن‌طور که می‌خواهید خود را در آینده به تصویر بکشید، نبوده است. من یک خانواده و یک دختر دارم که اکنون نماینده آنها هستم. من دوست دارم وقتی دخترم به گذشته من نگاه می‌کند، بتواند به پدرش افتخار کند. این من واقعی هستم اما همانطور که گفتم، در اواخر دوران سلطنتم به عنوان قهرمان مستر المپیا، مسائل زیادی به ذهنم رسید. من از نظر مالی خیلی کارم را در شرایط خوبی شروع کردم. افراد زیادی وارد زندگی‌ام می‌شدند و از آن خارج می‌شدند و ایده‌هایی را به ذهنم می‌رساندند. سعی می‌کردم سریع به موفقیت برسم و کارهای خاصی انجام دهم و سبک زندگی‌ای داشته باشم که واقعاً آن چیزی که هستم را نشان نمی‌داد و مردم به راحتی می‌توانند از طریق آن واقعیت را ببینند.

بازگشت اسطوره دسته فیزیک مردان به مستر المپیا؛ جرمی بوندیا برای رقبا خط و نشان کشید در حالیکه در حال نزدیک شدن به مستر المپیا 2023 هستیم، جرمی می‌گوید هدف اصلی او روی صحنه، رقابت با مدافع عنوان قهرمانی ارین بنکس و براندون هندریکسون است.

این ورزش خیلی تغییر داشته و پیشرفت زیادی کرده است. در چند سال گذشته زیاد به گوشم می‌رسید که می‌گفتند من از فرم خارج شده‌ام. من با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کردم و طبعا عقب افتادم و مجبور شدم مدتی تمرینات را کنار بگذارم. همینطور می‌شنیدم که من دیگر جایی در این ورزش ندارم. بدن ورزشکاران بیش از حد تکمل یافته است. شما دیگر نمی‌توانید با آنها از نظر اندازه بدن رقابت کنید. این چیزی است که من را تا همین اواخر از صحنه دور نگه داشته است. سال گذشته دوباره به تمرینات برگشتم و برای رسیدن به ابعادی که این بچه‌ها دارند، تلاش زیادی کردم و به نقطه‌ای رسیده‌ام که می‌توانم با آنها سرشاخ شوم. هدف من این است که امسال با ارین و براندون رقابت کنم. با تلاش خوبی که داشتیم توانستم خودم را به جایی که الان هستم برگردانم. اکنون 16 هفته به مستر المپیا زمان مانده و من اینجا هستم.

جرمی بوندیا : این گونه می توان ارین بنکس را تحت فشار گذاشت

به گفته بوندیا اگر بسیاری شرکت‌کنندگان رویداد امسال که قرار است کنار ارین بنکس قرار بگیرند، کوتاه‌تر از او باشند، قطعا بنکس تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت.

آنها ورزشکاران بلند قدی هستند. ارین 185 سانتیمتر قد دارد. براندون 159 سانتیمتر قد داشت. دیوگو هم قد من بود. بسیار جالب است که ببینیم امسال چگونه اوضاع پیش می‌رود. تقریبا می‌توان حدس زد که در مرحله نهایی چه اتفاقی می‌افتد. اگر از میان 6 شرکت کننده 5 نفر آنها قدی حدود 160 سانتیمتر داشته باشند، قطعا ارین تحت فشار قرار خواهد گرفت.

بازگشت اسطوره دسته فیزیک مردان به مستر المپیا؛ جرمی بوندیا برای رقبا خط و نشان کشید بوندیا معتقد است قوانین جدید قد/وزن بدن مردان که پس از مستر المپیا 2023 اجرایی می‌شود، جاه طلبی‌هایش را برای حضور در دسته کلاسیک فیزیک به تاخیر می‌اندازد. بوندیا می‌گوید گاهی اوقات برای داشتن فیزیک مناسب در دسته فیزیک مردان، می‌بایست وزن خود را کاهش دهید.

من باید مطمئن شوم که وزنم برای سال آینده کاهش می‌یابد. یکی از راهکارهایی که من دارم این است که تمرین پاهایم را محدود کنم. اگر من این کار را انجام دهم، بدیهی است که فرصت حضور در فیزیک کلاسیک را چند سال از دست می‌دهم.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


این اولین باری نیست که نسبت قد/وزن دسته فیزیک مردان مورد توجه قرار می‌گیرد. باب سیچریلو، نماینده ورزشکاران اخیرا در مورد این موضوع صحبت کرده است. در حالیکه دیو پالمبو معتقد بود که ورزشکاران به دلیل قوانین جدید از پاهای خود می‌شوند، سیچریلو مخالفتش را با این موضوع عنوان کرد. طبق استدلال سیچریلو اگر ورزشکاران تمرینات پاهای خود را نادیده بگیرند، فیزیک نامتعادلی را روی صحنه نشان می‌دهند. مسابقات مستر المپیا 2023 از 2 تا 5 نوامبر در اورلاندو فلوریدا برگزار می‌شود. به‌عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌ها در لیگ حرفه‌ای IFBB، طرفداران به شدت در انتظار رقابت بین ارین بنکس و جرمی بوندیا در این رویداد هستند. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خدای تقارن جرمی بوندیا
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...