رویای پادشاه؛ باشگاه ایده‌آل رونی کلمن تاسیس می‌شود

رونی کلمن مصمم است تا باشگاه ایده‌آل شخصی خود را در وزنه برداری ایجاد کند.
کدخبر (209690) | 28 تیر 1402 | ساعت 17:28
0 145
رویای پادشاه؛ باشگاه ایده‌آل رونی کلمن تاسیس می‌شود
رونی کلمن مصمم است تا باشگاه ایده‌آل شخصی خود را در وزنه برداری ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رونی کلمن، اسطوره بدنسازی در ویدیوی اخیرش در یوتیوب عنوان داشته که طی همکاری با «تجهیزات ورزشی پاناتا» قرار است یک باشگاه ورزشی منحصر به فرد را تاسیس کند. رونی کلمن در ابتدای این ویدیو می‌گوید:

ما بالاخره به شهر معروف جهان، پاناتا رسیدیم. من اینجا هستم تا ورزش پاناتا را به آمریکا معرفی کنم، بله رفیق.
رویای پادشاه؛ باشگاه ایده‌آل رونی کلمن تاسیس می‌شود رونی کلمن نزدیک به یک دهه، تاج و تخت قهرمانی مسابقات مستر المپیا را به عنوان پادشاه بلامنازع بدنسازی در اختیار داشت. او با اندازه، قدرت و اراده بی نظیر خود، طرفداران و رقبایش را شگفت‌زده کرد. کلمن هر روز در محل تمرین خود سختی‌های زیادی را به جان می‌خرید تا در نهایت بتواند 8 عنوان مستر المپیا را به دست آورد. او بالاخره در سال 2006 توسط رقیب دیرینه‌اش جی کاتلر از سلطنت خلع شد.
صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


با این حال رونی کلمن فراتر از یک بدنساز بود. قدرت او در سطح بالاتری قرار داشت و این چیزی است که او اغلب در باشگاه به نمایش می‌گذاشت. او وزنه‌هایی بلند می‌کرد که کمتر بدنسازی جرات نزدیک شدن به آنها را داشت. کلمن به خاطر دو بار تکرار اسکوات شگفت انگیز 350 کیلوگرمی و همچنین پرس پاهای نمادین 1000 کیلوگرمی‌اش مشهور است.

رونی کلمن چطور تبدیل به بدنسازی شکست ناپذیر شد؟

قدرت او در باشگاه بدنسازی از وی یک قهرمان شکست ناپذیر ساخت و باعث شد در دوران حکمرانی‌اش بر بدنسازی، نگرش شکست‌ناپذیر خود را همواره به همراه داشته شد. حتی جی کاتلر به عنوان قهرمان 4 دوره مستر المپیا هنوز هم اذعان دارد که هیچ بدنسازی نتوانسته فیزیکی مانند رونی کلمن داشته باشد. این در حالی است که او تنها بدنساز تاریخ است که توانسته رونی کلمن را شکست دهد. کاتلر معتقد است که بدنسازان امروزی فاقد اندازه و فرمی هستند که کلمن را به چنین کابوسی روی صحنه تبدیل کرده بود. در حالی که کلمن تلاش می‌کند بدون کمک راه برود، هنوز هم عشق او به این ورزش بخش زیادی از زندگی‌اش را به خود مشغول کرده است. اکنون با افتتاح یک باشگاه ورزشی جدید، ممکن است هواداران کلیپ‌های ویدیویی بیشتری را از تمرینات پادشاه شاهد باشند. مدیرعامل سری Signature Ronnie Coleman و همچنین بنیانگذار شرکت تجهیزات ورزشی پاناتا در مورد این حرکت بزرگ صحبت کرده‌اند. رودی، موسس شرکت پاناتا، می‌گوید:
ما پتانسیل تبدیل شدن به رولز رویس بدنسازی را داریم. تجهیزات این باشگاه واقعا شگفت‌انگیز هستند. چیز دیگری وجود ندارد. توجه به جزئیات و اشتیاق برای پیشبرد سرعت نوآوری بی نظیر است. هر کاری که او انجام می‌دهد، هر چیزی که رودی خلق کرده است، انگار به همه چیز فکر شده است.
براندون هرن، مدیر عامل سری Signature Ronnie Coleman می‌گوید:
 طی مدت‌های طولانی شاهد جهش در نوآوری و کیفیت در تجهیزات بوده‌ام و او در حال انجام این کار است. این یک اتفاق طبیعی است که می‌خواهیم با بهترین‌ متحد یکدیگر باشیم. ما بهترین‌ها هستیم، آنها بهترین‌ها هستند. یک هم افزایی طبیعی با هم برای بیرون رفتن و فتح دنیای تناسب اندام وجود دارد.
رویای پادشاه؛ باشگاه ایده‌آل رونی کلمن تاسیس می‌شود

رونی کلمن به سلامت خود امیدوار شده است

علاوه بر افتتاحیه سالن بدنسازی، کلمن به سلامت خود در دوران بازنشستگی امیدوار شده است. پادشاه پس از آخرین حضورش روی صحنه بدنسازی به شدت از مشکلات سلامتی رنج می‌برد. او بیش از 10 عمل جراحی را انجام داده و در نتیجه صدماتی که به این اسطوره بدنسازی وارد شده، او هنوز نتوانسته سلامت خود را به طور کامل بدست آورد و هنوز هم در تحرک خود با مشکلاتی مواجه است. کلمن تلاش دارد تا در حین تمرینات، عضلات خود را احساس کند و از نظر عصبی شرایط بهتری داشته باشد. با توجه به اینکه سلامتی در اولویت قرار دارد، رونی کلمن به طور منظم درمان‌های سلول‌های بنیادی را دریافت کرده است. به گفته او این درمان به وی کمک زیادی داشته و درد کلی او را کاهش داده است. با این حال کلمن می‌گوید بعید است که بتواند به این زودی بدون کمک راه برود اما نسبت به آینده امیدوار است. کلمن در افتتاحیه جدیدترین سالن بدنسازی MetroFlex شرکت و هوادارانش را هیجان‌زده کرد. این باشگاه چندین ورزشکار نخبه مانند کلمن، برانچ وارن، جانی جکسون و استیو کوکلو را در طول دوران حرفه‌ای خود میزبانی کرده است. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...