تمرینات جسی جیمز وست زیر نظر رونی کلمن ؛ اجرای «سنگین‌ترین تمرین سینه»

رونی کلمن ضمن ضبط یک ویدئو طریقه تمرین کردن روی عضلات سینه را نیز به جسی جیمز وست آموخته است!
کدخبر (210197) 29 تیر 1402 | ساعت 17:38
0 638
رونی کلمن ضمن ضبط یک ویدئو طریقه تمرین کردن روی عضلات سینه را نیز به جسی جیمز وست آموخته است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رونی کلمن، اسطوره بدنسازی جایگاه خود در تاریخ این ورزش را با سلطنت طولانی و مقتدرانه‌اش بر دسته آزاد بر همگان اثبات نموده است. او پادشاه است. کلمن را علاوه بر فیزیک هیولاوارش با تمرینات قدرتی دیوانه‌وارش نیز می‌شناختند. در ویدئویی که اخیرا در کانال شخصی یوتیوبر معروف یعنی جسی جیمز وست به انتشار رسیده است، کلمن این اینفلوئنسر حوزه فیتنس را با خود در یک برنامه تمرینی سنگین برای تقویت عضلات سینه همراه کرده است.

تمرینات جسی جیمز وست زیر نظر رونی کلمن ؛ اجرای «سنگین‌ترین تمرین سینه»عضلات مهیب رونی کلمن، سایز و حجم خیره‌کننده‌ی اندامش، و کاندیشنینگ تراز جهانی‌اش نخست در اواخر دهه نود میلادی توجهات را به‌سمت خود جلب کرد. کلمن نخستین عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا را در سال 1998 و با شکست فلکس ویلر، کریس کورمیر و لی پریست به‌دست آورد. در طی سال‌های بعد بود که رونی کلمن ثابت کرد یک قهرمان بلامنازع است و سرانجام با هشت عنوان قهرمانی متوالی مستر المپیا کار خود را در بدنسازی به پایان رساند.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


شاید بتوان گفت مهمترین وجه ممیزه‌ی کلمن شدت فشار قدرتی تمریناتش بود. از اسکات 363 کیلویی آن‌هم در چند حرکت گرفته تا پرس پا 1044 کیلویی. تمرینات پادشاه در کلاس دیگری انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: یک لیست هیجان انگیز؛ قوی ترین قهرمان مستر المپیا کیست؟

پیشبینی رونی کلمن درباره مسترالمپیا 2023

رونی کلمن با اینکه مدت‌هاست از رقابت حرفه‌ای کناره گرفته اما هنوز عشق و علاقه‌ی خود به بدنسازی را از دست نداده است. کلمن اخیرا با حمایت از درک لانسفورد در آستانه مسابقات مستر المپیا 2023 جنجال به‌پا کرده بود. پادشاه پیشبینی کرد که درک لانسفورد با شکست هادی چوپان قهرمان مستر المپیا خواهد شد. کلمن یک اظهار نظر جالب دیگر نیز انجام داد: او اندام فعلی کریس بامستد را بهترین اندامی توصیف کرد که در سراسر زندگی‌اش دیده است. کریس بامستد قهرمان چهار دوره اخیر مستر المپیا در دسته فیزیک کلاسیک است و چند ماه دیگر برای کسب پنجمین قهرمانی خود پا به روی استیج خواهد گذاشت. کلمن ماه گذشته نیز گفته بود که بدنساز محبوبش از میان تمام بدنسازان عصر مدرن درک لانسفورد است. بدنساز دیگری که به اعتقاد کلمن در مسترالمپیا 2023 در قواره‌ی یک مدعی ظاهر خواهد شد سامسون داودا است. داودا اخیرا توانسته بود عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023 را از آن خود کند.

جزئیات جدیدی از سلامت بدنی پادشاه

رونی کلمن در طی سال‌های اخیر و شاید بخاطر سبک تمرینات پرفشارش با چند مصدومیت شدید مواجه شده است. پادشاه اخیرا یک دوره‌ی سلول درمانی را پشت سر گذاشته است و می‌گوید که این اقدام دستکم در خصوص کنترل بهتر درد برایش ثمربخش واقع شده است. کلمن گفته که پس از سلول درمانی احساس کرختی در دست‌ها و پاهایش از بین رفته و انتظار دارد که بالاخره و بعد از دو سال سلامت سیستم عصبی بدنش به سطح نرمال بازگردد. رونی کلمن همچنین اشاره کرده است که حتی پس از سلول درمانی نیز توان حرکتی عضلاتش چندان بهبودی نداشته‌اند. کلمن گفته که انگیختگی کافی را در عضلاتش مشاهده نمی‌کند و بیم آن دارد که در ناحیه پایین تنه با نقصان قوه مواجه شود.

تمرینات جسی جیمز وست زیر نظر رونی کلمن ؛ اجرای «سنگین‌ترین تمرین سینه»اخیرا رقیب سرسخت پادشاه یعنی جی کاتلر زبان به ستایش از هماورد دیرینه گشوده بود و از خدمات عظیم رونی کلمن به دسته آزاد بدنسازی تقدیر کرده بود. این قهرمان چهار دوره مسترالمپیا گفته بود که پس از بازنشستگی کلمن هیچ بدنساز دیگری نتوانسته است دوباره استاندارد طلایی او را زنده کند. پیش از این و در اوایل سال جاری نیز جسی جیمز وست و رونی کلمن راهشان به یکدیگر خورده بود. در آن ویدئو، یوتیوبر معروف با استفاده از وزنه‌های فیک وانمود به بلند کردن یک اسکات 320 کیلویی نمود و پادشاه را به‌مزاح گرفت. جیمز وست دو ماه پیش نیز با ددلیفت 300 کیلویی فیک خود پاورلیفتینگ‌کار معروف یعنی ادی هال را فریب داده بود.

تمرینات سینه جسی جیمز وست زیر نظر رونی کلمن

در ویدئوی اخیری که در یوتیوب منتشر شده است جسی جیمز وست در فاصله پنج روز مانده تا حضور در یک رقابت بدنسازی یک برنامه تمرینی پرفشار را زیر نظر رونی کلمن سپری کرده است. این برنامه به عضلات سینه جسی تعلق دارد!

- امروز می‌خواهم بدانم که آیا قادرم از «سنگین‌ترین تمرین سینه» جان سالم به‌در ببرم یا نه. به ما بگو ای پادشاه! راز داشتن یک سینه قدرتمند چیست؟ + لیفت‌های سنگین!

ویدئو: تمرینات سنگین رونی کلمن ؛ وقتی پادشاه در اوج بود

برنامه تمرین

- حرکت پرس سینه تخت - حرکت پرس بالا سینه با هالتر - حرکت پرس سینه دمبل - حرکت فلای سینه دمبل - حرکت جلو بازو دمبل نشسته این برنامه تمرینی در باشگاه محبوب رونی کلمن انجام شده است. کلمن حالا بیش از 33 سال است که در این باشگاه تمرین می‌کند. کلمن در این ویدئو از ددلیفت 360 کیلویی خود به‌عنوان به‌ یاد ماندنی ترین لیفتش نام برده است. این دارنده هشت عنوان قهرمانی مستر المپیا آشکار کرده که همیشه یک هفته مانده به شرکت در یک رقابت، شدت و فشار تمرینات خود را کاهش می‌داد. او همچنین گفته است که در نزدیکی مسابقات میزان کربوهیدرات مصرفی‌اش را به‌صفر می‌رسانده است و روزانه 600 گرم پروتئین مصرف می‌کرده است. جسی جیمز وست که خود را برای حضور در یک رقابت بدنسازی آماده می‌کند هفته گذشته یک برنامه تمرینی متمرکز بر شانه را با قهرمان چهار دوره مسترالمپیا در دسته فیزیک مردان یعنی جرمی بوندیا سپری کرده بود. حالا که کمتر از یک هفته به برگزاری این رقابت زمان مانده است، جیمز وست نخواهد توانست شریک تمرینی بهتری از رونی کلمن را برای خود تصور کند.

ویدئو: تمرینات جسی جیمز وست زیر نظر رونی کلمن

آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...