فیگور گیری جی کاتلر و کای گرین در سواحل دبی؛ درست روبروی برج العرب جمیرا!

چند سال پیش بود که دو نفر از بزرگترین بدنسازان دنیا یعنی جی کاتلر و کای گرین با حضور در شهر دبی به انجام فیگور گیری و تمرین در منطقه ساحلی جمیرا پرداختند.
کدخبر (210581) 01 مرداد 1402 | ساعت 08:07
0 230
چند سال پیش بود که دو نفر از بزرگترین بدنسازان دنیا یعنی جی کاتلر و کای گرین با حضور در شهر دبی به انجام فیگور گیری و تمرین در منطقه ساحلی جمیرا پرداختند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در ماه دسامبر سال 2017، رویداد بدنسازی Dubai Muscle Show در مرکز تجارت جهانی دبی به انجام رسید. این رویداد دو میهمان ویژه داشت: کای گرین و جی کاتلر!


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید:

https://www.instagram.com/sorkhnews_gym/


این دو بدنساز مشهور آمریکایی پیش از حضور در این رویداد، سری هم به منطقه ساحلی معروف جمیرا زدند و درحالیکه ساختمان مشهور برج العرب نیز در پس‌زمینه‌شان قرار داشت، رو به دوربین، شروع به فیگورگیری در این ساحل نمودند. جی کاتلر و کای گرین علاوه‌بر فیگورگیری، اندکی نیز به انجام تمرین پرداختند.

فیگور گیری مشترک کای گرین و جی کاتلر

کای گرین، قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2016 و نایب‌قهرمان سه دوره مستر المپیا در این ویدئو گفته بود:
من تابه‌حال در شماری از بهترین سواحل دنیا تمرین کرده‌ام. اما باید بگویم که اینجا یک چیز دیگر است. بدنسازان عاشق برنزه شدن هستند. بنابراین هیچ چیز برای آن‌ها جای وزنه زدن در ساحل را نمی‌گیرد. مخصوصاً وقتی یکی از مشهورترین برج‌های دنیا نیز درست پشت سرتان قرار داشته باشد.
این دو بدنساز، روی هم میلیون‌ها دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی دارند. دامنه شهرت کای گرین حتی از دنیای بدنسازی نیز فراتر رفته است؛ چراکه او در فیلم‌ها و سریال‌هایی نظیر استرنجر تینگز و مشت دیوانه نیز به ایفای نقش پرداخته است.
در سوی دیگر، جی کاتلر که چهار عنوان قهرمانی مستر المپیا را در کارنامه دارد، به‌واسطه‌ی تعهد مثال‌زدنیش به بدنسازی، تسلیم‌ناپذیری و پشتکارش از جایگاهی ویژه در تاریخ این ورزش برخوردار است. کاتلر در این ویدئو گفته بود:
ما بسیار مشتاقیم که طرفدارانمان را در «دبی ماسل شو» ببینیم. اما پیش از آن بگذارید به‌همراه کای، قدری در این ساحل زیبا تمرین کنیم. مگر چند بار پیش می‌آید که فرصت وزنه زدن روبه‌روی برج العرب جمیرا را داشته باشیم؟
آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...