بازگشت تایسون فیوری به رینگ؛ اندی رویز و ژانگ ژیلی حریفان احتمالی جیپسی کینگ

تایسون فیوری قرار است همین تابستان در لندن به روی رینگ بازگردد.
کدخبر (170699) | 04 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:31
0 207
بازگشت تایسون فیوری به رینگ؛ اندی رویز و ژانگ ژیلی حریفان احتمالی جیپسی کینگ
تایسون فیوری قرار است همین تابستان در لندن به روی رینگ بازگردد.

به گزارش سرخ نیوز، تایسون فیوری در حال سنجیدن شرایط بازگشت به روی رینگ است. از اندی رویز و ژانگ ژیلی به‌عنوان حریفان احتمالی جیپسی کینگ نام برده می‌شود. این فوق ستاره بریتانیایی آخرین بار در ماه دسامبر سال گذشته در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر و در برابر درک چیسورا از کمربند قهرمانی WBC خود دفاع کرده بود. حالا او پس از یک وقفه چند ماهه دوباره بر روی رینگ ظاهر خواهد شد.

بازگشت تایسون فیوری به رینگ بوکس

این پس از آن روی می‌دهد که مبارزه فیوری با الکساندر اوسیک که قرار بود بر سر کسب تمام کمربندهای قهرمانی دسته سنگین وزن در عربستان سعودی به انجام برسد به‌دلیل شکست مذاکرات میان دو طرف لغو گردید. حالا ESPN گزارش داده است که فرانک وارن، مدیر برنامه تایسون فیوری ورزشگاه ومبلی را برای اواسط ماه جولای (اواخر تیر) رزرو کرده است. گویا حریف بعدی جیپسی کینگ از میان اندی رویز و ژانگ ژیلی انتخاب خواهد شد. تایسون فیوری در اواخر تیر به روی رینگ باز خواهد گشت؛ اندی رویز و ژانگ ژیلی حریفان احتمالی جیپسی کینگ اندی رویز جونیور که در سال 2019 توانسته بود آنتونی جاشوا را شکست دهد مدت‌هاست که به‌دنبال ترتیب دادن مبارزه‌ای با تایسون فیوری است. رویز در حال حاضر پس از فیوری و دیانتی وایلدر در جایگاه سوم رنکینگ WBC ایستاده است. فیوری نیز مشتاق مبارزه با مشت‌زن مکزیکی بود اما هر دو مبارز درگیر چالش‌های دیگری بودند و حالا به‌نظر می‌رسد که فرصت تقابل آنها میسر شده است. رویز حتی در تلاش بود که ابتدا دیانتی وایلدر را نیز شکست دهد تا استحقاق خود را برای به چلنج فرا خواندن فیوری ثابت کند. البته گزارش‌ها حاکی از این است که هنوز هیچ توافقی میان تایسون فیوری و اندی رویز صورت نگرفته است. ژانگ ژیلی نیز یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی برای مبارزه با جیپسی کینگ است. این مشت‌زن چینی هفته گذشته در لندن موفق شد جو جویس را به‌شکل خیره‌کننده‌ای ناک اوت کند. البته قرارداد میان این‌دو مشت‌زن دارای بند مبارزه مجدد نیز بود و جویس ممکن است که بخواهد این بند را فعال کند. تایسون فیوری در اواخر تیر به روی رینگ باز خواهد گشت؛ اندی رویز و ژانگ ژیلی حریفان احتمالی جیپسی کینگ تری لین، مدیر برنامه ژانگ ژیلی به ESPN گفته بود که ژانگ می‌خواهد در چین با فیوری مبارزه کند. البته اگر مجبور به مبارزه مجدد با جو جویس نباشد:
ما بسیار خوشحال خواهیم شد که شاهد این اتفاق باشیم. اما در حال حاضر در دسته سنگین وزن همه‌چیز روی هواست.

مبارزه اوسیک نیز در راه است

الکساندر اوسیک نیز در تلاش است تا برای دفاع از سه کمربند خود (کمربندهای WBA، IBF و WBO) مبارزه‌ای را ترتیب دهد. از دنیل دوبویس به‌عنوان حریف احتمالی اوسیک نام برده می‌شود. اخیرا WBO از اوسیک خواسته بود که زودتر مبارزه‌ای را ترتیب دهد. رقیب بریتانیایی تایسون فیوری یعنی آنتونی جاشوا نیز قرار است در ماه دسامبر در عربستان سعودی با دیانتی وایلدر مبارزه کند. این خبر توسط هردو گروه تایید شده است. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...