تایسون فیوری در دنیای ناشناخته تنیس؛ جز نادال و جوکوویچ کسی را نمی‌شناسم!

تایسون فیوری در یکی از مسابقات تنیس حاضر شد و از اینکه تنیسورها را نمی‌شناسد، تعجب کرد.
کدخبر (167654) | 29 فروردین 1402 | ساعت 08:52
0 118
تایسون فیوری در دنیای ناشناخته تنیس؛ جز نادال و جوکوویچ کسی را نمی‌شناسم!
تایسون فیوری در یکی از مسابقات تنیس حاضر شد و از اینکه تنیسورها را نمی‌شناسد، تعجب کرد.

به گزارش سرخ نیوز، تایسون فیوری با حضور در مسابقات مسترز مونت کارلو، نسل بعدی ستارگان تنیس را نادیده گرفت. این بوکسور سرشناس، دیدارهای نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کرد؛ جایی که که آندری روبلف از سد تیلور فریتز گذشت و هولگر رون موفق شد جانیک سینر را شکست دهد. تایسون فیوری پس از تماشای این دو دیدار عنوان کرد که تاکنون هیچ وقت نام کسانی که در این دو بازی حضور داشتند را نشنیده است. این در حالی بود که او امیدوار بود تا بازیکنان بزرگتری را در این مسابقات از نزدیک ببیند. تایسون فیوری تماشاگر غیرمنتظره مسابقات مسترز مونت کارلو در روز شنبه بود و پس از رانندگانی مانند جورج راسل و نیک دی وریس، به آخرین ستاره ورزشی حاضر در این مسابقات تبدیل شد. اما به نظر می‌رسید که این بوکسور 34 ساله، در ورزشگاه از تمامی 4 تنیسوری که به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بودند، سرشناس‌تر بود و به نوعی نامش بر این رقابت سایه انداخته بود. تایسون فیوری در دنیای ناشناخته تنیس؛ جز نادال و جوکوویچ کسی را نمی‌شناسم!تایسون فیوری در مورد حضور خود در این مسابقات می‌گوید:

من به دلیلی طرفدار تنیس نیستم. شوخی می‌کنم. امروز از آن لذت بردم، جالب بود. اینجا در تنیس به خوبی به من توجه می‌شود و از همه تشکر می‌کنم، همه چیز خوب بود.
اگرچه فیوری از گذراندن زمان خود در مسابقات 1000 امتیازی مسترز مونت کارلو لذت برده بود، اما با هیچ یک از بازیکنان حاضر آشنا نبود و اذعان داشت که ستاره‌هایی که می‌شناخت، قبلاً بازنشسته شده‌اند. او گفت:
من هرگز نام هیچ یک از آن‌ها را نشنیده بودم. من بزرگترین طرفدار تنیس در جهان نیستم، اما فکر می‌کردم که آمدن به این رویداد، ایده خوبی باشد. بنابراین امیدوار بودم برخی از تنیسورهای معروفی را ببینم که با آن‌ها بزرگ شدم، اما بدیهی است که همه آن‌ها اکنون بازنشسته شده‌اند. من هیچ یک از استعدادهای جدید تنیس را نمی‌شناسم.
تایسون فیوری در دنیای ناشناخته تنیس؛ جز نادال و جوکوویچ کسی را نمی‌شناسم!

تایسون فیوری طرفدار رافائل نادال و نواک جوکوویچ است

همچنین فیوری بخشی از اطلاعات خود در مورد تنیس را با خبرنگاران در میان گذاشت و اذعان کرد که خودش طرفدار رافائل نادال و نواک جوکوویچ است. نادال اسپانیایی مجبور شد به‌دلیل مصدومیت، از مونت کارلو خارج شود. این در حالی بود که جوکوویچ به‌عنوان مرد شماره یک تنیس جهان در دور سوم شکست خورد و تایسون فیوری این شانس را نداشت که آن‌ها را از نزدیک ببیند.
طبیعتاً من طرفدار این‌ها هستم. در موردشان چیزهایی شنیده‌ام اما از این بچه‌های جدید چیزی نمی‌دانم. من اصلاً نام آن‌ها را نشنیده‌ام. طبیعتاً من یک طرفدار بزرگ تنیس نیستم، بنابراین فقط ستاره‌ها را می‌شناسم.
فیوری می‌گوید اطلاعاتش در مورد تنیس به روز نیست اما در عین حال، از مسابقات ویمبلدون لذت می‌برد و حتی یک مسابقه سه روزه معروف از این رویداد در سال 2010 را به یاد دارد. او افزود:
من مسابقات ویمبلدون را دنبال می‌کنم. من مدت زیادی است که این مسابقات را دنبال می‌کنم. به یاد دارم که جان ایزنر و نیکلاس ماهوت دو روز رقابت خود را ادامه دادند. این مربوط به گذشته‌ای بسیار دور است.
بیشتر از تایسون فیوری بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...