هادی چوپان و تمرین وحشتناک اسکات ماشین 540 کیلویی + ویدئو

هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا 2022 ویدئویی از تمرین اسکات ماشین 540 کیلویی خود را به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (217186) 16 مرداد 1402 | ساعت 12:30
0 1003
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا 2022 ویدئویی از تمرین اسکات ماشین 540 کیلویی خود را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 و مدعی جدی قهرمانی در مستر المپیا 2023، این روزها تمرینات سنگین و نفس گیری را برای تکرار قهرمانی پشت سر می‌گذارد. این بدنساز صاحب‌نام ایرانی تمرینات خود را در ایران و در باشگاه شخصی خود «آکادمی چوپان کلاسیک» استارت زد و بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سنگین و نفس گیر، به نظر می‌رسد در حال حاضر و با توجه به نزدیک شدن به مستر المپیا، تمرینات خود را خارج از ایران پیگیری می‌کند. او اخیرا ویدئویی از تمرین اسکات ماشین 540 کیلویی را به اشتراک گذاشته و بار دیگر با تمرینات فوق‌العاده سنگین خود خبر ساز شده است. گرگ ایرانی در روزهای اخیر ویدئوهایی از تمرینات و آپدیت بدنی خود را به اشتراک گذاشته بود و البته در پیامی اینستاگرامی، به منتقدان و افرادی که او را مدعی قهرمانی نمی‌دانستند واکنش تندی نشان داده بود.

ویدئو تمرین اسکات ماشین 540 کیلویی هادی چوپان

گرگ ایرانی بامداد امروز ویدئویی از تمرین اسکات ماشین خود را به اشتراک گذاشته است. در این تمرین، از 24 صفحه 22.5 کیلویی استفاده شده است. اسکات ماشین حرکتی مانند اسکات است با این تفاوت که کیفیت تمرین در این حرکت بالاتر است و نیازی به حفظ تعادل هالتر در آن نیست.

هادی چوپان ؛ قهرمانی که همچنان جدی گرفته نمی‌شود

علی رغم قهرمانی در مستر المپیا 2022 و حضور در میان نفرات برتر دسته آزاد در 4 سال گذشته، همچنان بسیاری از بدنسازان صاحب‌نام هادی چوپان را مدعی قهرمانی در مستر المپیا 2023 نمی‌دانند. روندی که سال گذشته ریچ گاسپاری بدنساز صاحب‌نام دهه 90 با انتقاد از عضلات پشت وی آغاز کرد و در ادامه نیز شاهد آن بودیم که نیک واکر دیگر چهره شناخته شده دسته آزاد نیز به شکلی دیگر و با تاکید بر آن که هادی چوپان یک قهرمان موقت بوده آن را تکرار کرد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


در روزهای گذشته سمیر بنوت قهرمان لبنانی مستر المپیا در دهه 80 میلادی نیز در پیش بینی قهرمان احتمالی مستر المپیا 2023 اشاره‌ای به هادی چوپان نکرد و درک لانسفورد، هانتر لابرادا و سامسون داودا را مدعی قهرمانی در این رقابت دانست.

هادی چوپان و تمرین وحشتناک اسکات ماشین 540 کیلویی + ویدئوموضوعی که در سال‌های گذشته نیز وجود داشته، با این حال هادی چوپان بدنسازی است که کمتر به این مسائل توجه دارد و در طول سال‌های گذشته همواره ثابت کرده که با تمرین بیشتر و سنگین‌تر جواب انتقادات و نادیده گرفته شدن‌ها را می‌دهد. گرگ ایرانی برای دومین ساندوی خود آماده می‌شود و این موضوع را در اورلاندو و روی استیج نشان خواهد داد، نظر شما چیست؟ آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...