پیشرفت محسوس بهروز تابانی؛ هیولای ایرانی و مسیری که تازه آغاز شده است + ویدئو

بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد ویدئویی از آخرین آپدیت بدنی خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.
کدخبر (218646) 20 مرداد 1402 | ساعت 23:29
0 195
بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته آزاد ویدئویی از آخرین آپدیت بدنی خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بهروز تابانی بدنساز ایرانی دسته اوپن، این روزها برای حضور پرقدرت در مستر المپیا 2023 در تلاش است. این نخستین تجربه تابانی در مستر المپیا خواهد بود و این بدنساز ایرانی به دنبال آن است تا بزرگترین رقابت بدنسازی جهان شایستگی خود را به رخ بکشد. او جزئی از گروه بدنسازان زیر نظر میلوس سارسف است و با برنامه‌ریزی و تمرینات این مربی شناخته شده دنیای بدنسازی در تلاش است تا در رقابت بزرگ اورلاندو، ظرفیت بدنی بالای خود را به رخ بکشد و دنیای بدنسازی را سورپرایز کند. پس از حضور مقطعی در دبی و و تمرین در باشگاه بینوس وان، این بدنساز ایرانی بار دیگر به ایران بازگشته و این بار آپدیت بدنی خود را با به اشتراک گذاشته و جامعه بدنسازی را از آخرین وضعیت بدنی خود آگاه کرده است.

آپدیت بدنی بهروز تابانی ؛ پیشرفت محسوس هیولای ایرانی

در فاصله 82 روز مانده به مستر المپیا 2023، بهروز تابانی آپدیت بدنی جدیدی از خود را به اشتراک گذاشته است که این آپدیت بدنی را در ادامه بررسی خواهیم کرد. بعد از قهرمانی در استیج آرنولد کلاسیک برزیل، بهروز تابانی تمرینات پرفشار و بی‌وقفه‌ای را پشت سر گذاشته است.

پیشرفت محسوس بهروز تابانی؛ هیولای ایرانی و مسیری که تازه آغاز شده است + ویدئوپیشتر در سرخ نیوز اشاره کرده بودیم که برنامه اصلی میلوس سارسف برای نخستین تجربه مستر المپیایی بهروز تابانی، افزایش حجم و وزن بدن این بدنساز ایرانی است. پیش از این بهروز تابانی با وزن حدود 112 کیلوگرم روی استیج می‌رفت و حال هدف وی و سارسف با افزایش 4 تا 5 کیلوگرم عضله راهی استیج شود. به بهره بردن از شیپ بدنی زیبا و همچنین سن کم، بهروز تابانی می‌تواند در مستر المپیا آینده درخشانی داشته باشد. با توجه به ویژگی‌هایی بدنی بهروز تابانی، این بدنساز می‌تواند حتی در سال نخست در میان 10 بدنساز برتر مستر المپیا قرار بگیرد.

ویدئو: آپدیت بدنی بهروز تابانی

ویژگی‌های خاص و نقاط قوت بدن تابانی باز هم در این آپدیت بدنی قابل مشاهده است. پکیج پرحجم دست‌ها، عضلات زیربغل بسیار پهن و کمری که در آف سیزن هم کاملا باریک است و در کنار این موارد، تقارن بین بالا تنه و پایین تنه سبب شده تا «X» فوق‌العاده‌ای را در بدن تابانی ببینیم. در پایین تنه، بهروز همواره عضلات سرینی و همسترینگ فوق‌العاده‌ای را داشته است. در فیگورهای بغل نیز، بغل پای فوق‌العاده و فیبر باسن عالی را از او پیش از این نیز دیده بودیم. او در هفته‌های اخیر در تلاش برای افزایش حجم عضلات چهار سر ران خود بوده و این پیشرفت در آپدیت‌های بدنی اخیر وی کاملا محسوس است و افزایش حجم این عضلات قابل مشاهده است.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


در فیگور های پشت، پهنای فوق‌العاده عضلات لت و حجم و کات عالی دست‌ها و دلتوئیدهای خلفی بهروز تابانی قابل مشاهده است.

پیشرفت محسوس بهروز تابانی؛ هیولای ایرانی و مسیری که تازه آغاز شده است + ویدئومشکل ویزای بهروز تابانی حل می‌شود؟

اگر مشکل ویزا وجود نداشته باشد و ورزشکاران ایرانی تامین باشند ما تا سال‌ها می‌توانیم ساندوهای زیادی را به ایران بیاوریم و بهروز تابانی نیز یکی از بدنسازانی است که پتانسیل قهرمانی در مستر المپیا در سال‌های آینده را دارد. به نظر می‌رسد پیشرفت‌های خوبی در روند اخذ ویزا توسط بهروز تابانی حاصل شده است. او چندی پیش برای پیگیری ویزا راهی دبی شده بود و تمریناتی را هم در باشگاه بینوس وان دبی برگزار کرد. بر اساس آخرین اخبار دریافتی خبرنگار سرخ نیوز، ویزای بهروز تابانی در حال حاضر در مرحله FBI چک قرار دارد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...