بدنسازی با عضلاتی دست نیافتنی ؛ هالک سیاهپوست که بود؟ + عکس

اخیراً انتشار تصویری قدیمی از یان وادلی، هواداران را به یاد دوران طلایی این بدنساز انداخته و از فیزیک و ظاهر توانمند او تعریف کرده‌اند.
کدخبر (203364) | 18 تیر 1402 | ساعت 07:16
0 840
بدنسازی با عضلاتی دست نیافتنی ؛ هالک سیاهپوست که بود؟ + عکس
اخیراً انتشار تصویری قدیمی از یان وادلی، هواداران را به یاد دوران طلایی این بدنساز انداخته و از فیزیک و ظاهر توانمند او تعریف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یان وادلی یکی از قهرمانان بدنسازان پیش رو در زمان خود بود. او توانست در سال 1994 قهرمانی بدنسازی سنگین وزن مسابقات EFBB را به‌دست آورد. او فیزیک بدنی شگفت‌انگیزی داشت که توسط بسیاری از بدنسازان هم‌نسل خودش موردتمجید و ستایش قرار می‌گرفت. حتی امروز هم بسیاری از طرفداران بدنسازی، فرم و تناسب اندام یان وادلی را به یاد می‌آورند و این ویژگی او را فراتر از هر بدنساز دیگری می‌دانند. اخیراً انتشار تصویری قدیمی از یان وادلی، هواداران را به یاد گذشته و دوران طلایی این بدنساز انداخته و از فیزیک و ظاهر توانمند و فوق‌العاده او تعریف کرده‌اند. بدنسازی با عضلاتی دست نیافتنی ؛ هالک سیاهپوست که بود؟ + عکس

تصویر قدیمی یان وادلی

این تصویر که در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شده، وادلی را نشان می‌دهد که در حالی که به یک طرف چرخیده، عضلاتش را خم کرده و تقریباً همه رگ‌هایش بیرون زده است. یان وادلی در دوران خودش در هر رقابت حرفه‌ای، یک رقیب بزرگ و قدرتمند برای دیگر بدنسازان سرشناس آن دوران بود. صفحه اینستاگرامی «افسانه‌های بدنسازی» این پست را به اشتراک گذاشته است. این صفحه همیشه تصاویری قدیمی از بدنسازان افسانه‌ای را منتشر و نوستالژی هواداران را زنده می‌کند. این تصویر عضلات دوسر و چهار سر هیولایی را که یان وادلی داشت را نشان می‌دهد؛ ویژگی‌هایی که باعث شد او در سال 1994 به قهرمانی در یک رقابت معتبر دست پیدا کند. بدنسازی با عضلاتی دست نیافتنی ؛ هالک سیاهپوست که بود؟ + عکس اریک گای، از بوکسورهای کهنه‌کار و سرشناس، در یک ویدئوی یوتیوبی، تجربه خود را از مبارزه با یان وادلی مطرح و عنوان کرده است که در این مبارزه قدرت باورنکردنی این بدنساز تنومند را حس کرده است.
من در سال 1996 با قهرمان بریتانیایی سنگین وزن بدنسازی یان وادلی، مبارزه کردم. البته مسابقه مهمی نبود اما در آن حس می‌کنید که مشت خوردن از یک فرد قدرتمند چه حسی دارد. این ضربات آسیب می‌زد. او بسیار قوی بود. من در حالی که با وزنه‌های سنگین می‌جنگیدم، مجبور شدم با چند مرد بزرگ مسابقه بدهم… .
بدنسازی با عضلاتی دست نیافتنی ؛ هالک سیاهپوست که بود؟ + عکس

واکنش هواداران به تصویر قدیمی یان وادلی

به‌دنبال انتشار این پست، هواداران بدنسازی نسبت به آن واکنش نشان دادند و در مورد این بدنساز قدیمی ابراز احساسات کردند. یکی از آن‌ها نوشته:
یان وادلی در دوران اوجش مانند هالک سیاهپوست بود.
دیگری هم با یادآوری روزهای خوش بدنسازی در دهه 90 میلادی عنوان کرده:
چه بدنساز بریتانیایی بزرگی بود و چه قدرت فوق‌العاده‌ای داشت.
بدنسازی با عضلاتی دست نیافتنی ؛ هالک سیاهپوست که بود؟ + عکس یکی دیگر از طرفداران بدنسازی هم نوشته:
من این افتخار را داشتم که با این قهرمان تمرین کنم. قدرت و سرسختی او غیرقابل مقایسه بود.
انتشار این عکس قدیمی از یان وادلی، خاطرات هواداران بدنسازی را زنده کرده است. یان وادلی آخرین بار در مسابقات جایزه بزرگ بریتانیا در سال 2011 شرکت کرد. اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...