یک پیش‌بینی جذاب؛ هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2023 می‌شود + ویدیو با زیرنویس اختصاصی

میلوس سارسف قویا معتقد است که هادی چوپان، شانس اول قهرمانی مستر المپیا 2023 به حساب می‌آید.
کدخبر (204766) 17 تیر 1402 | ساعت 07:39
1 200
میلوس سارسف قویا معتقد است که هادی چوپان، شانس اول قهرمانی مستر المپیا 2023 به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان با یک قهرمانی هیجان‌انگیز در مستر المپیا 2022، توانست نامش را در تاریخ این مسابقات حک کند. در این دوره از مسابقات قهرمان سابق دسته 212 مستر المپیا بخاطر عملکردش در اولین تجربه حضور در بخش آزاد مردان، مورد تحسین قرار گرفت. حالا در قسمت اخیر پادکست Cutler Cast، اسطوره و مربی مطرح دنیای بدنسازی میلوس سارسف از هادی چوپان و درک لانسفورد به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی مستر المپیا 2023 حمایت کرده است. در مستر المپیا 2022 هواداران بدنسازی شاهد یکی از نزدیک‌ترین و هیجان انگیزترین رقابت‌های چند سال اخیر مسابقات مستر المپیا بودند. بیگ رامی قهرمان دو دوره قبلی مسابقات در مواجهه با کهنه سربازانی مانند قهرمان سابق براندون کری، ویلیام بوناک و هادی چوپان همیشه باثبات و همچنین تعداد زیادی از استعدادهای نوظهور از جمله نیک واکر، اندرو جکد و سامسون داودا مسئولیت و وظیفه سنگینی بر دوش داشت. علاوه بر هیولاهای توده‌ای بخش آزاد، درک لانسفورد با دعوت ویژه‌ای که دریافت کرده بود، به عنوان یک رقیب تازه وارد نمایش شده بود. در نهایت بیگ رامی نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و توسط هادی چوپان از سلطنت کنار گذاشته شد. بدین ترتیب هادی چوپان به اولین بدنسازی ایرانی بدل شد که جام ارزشمند ساندو را خانه می‌برد. در عین حال درک لانسفورد در اولین تجربه رقابت در بخش آزاد مردان، با قرار گرفتن در رده دوم و کسب مدال نقره، توانایی خود را به نمایش گذاشت. همچنین سامسون داودا با قهرمانی در رقابت آرنولد کلاسیک 2023 در اوایل سال جاری، جایگاه خود را در میان رقبای مدعی کسب عنوان قهرمانی مستر المپیا 2023 بدست آورد.

خط و نشان کشیدن مدعیان مستر المپیا 2023 برای همدیگر

نمایش پیتسبورگ 2023 فرصتی را برای برخی از مدعیان برجسته دسته آزاد فراهم کرد تا به طرفداران خود شمایی جزئی از آنچه قرار است در مستر المپیا 2023 به نمایش بگذارند، ارائه دهند. با توجه به فیگورگیری سامسون داودا و فیگورگیری درک لانسفورد در این رویداد، بسیاری این دو بدنساز را مدعیان اصلی معرفی کردند اما اگرچه هادی چوپان در پیتسبورگ 2023 حضور نداشت، با این حال در روزهای بعدی تصاویری به روز شده از فیزیک بدنی فوق العاده خود منتشر کرد که به نوعی هشدار به رقبایش بود. [irp posts="179725" ] درک لانسفورد از حمایت رونی کلمن، اسطوره بدنسازی و قهرمان بلامنازع مستر المپیا با هشت عنوان قهرمانی برخوردار است. رونی کلمن ماه گذشته درک لانسفورد را بدنساز مورد علاقه خود در عصر معاصر نامید. سمیر بنوت قهرمان سابق مستر المپیا هم نظرات مشابهی با رونی کلمن ارائه و با حمایت از درک لانسفورد، او را به عنوان جدی‌ترین شانس قهرمانی مسابقات این دوره نامید. درک لانسفورد در دوران خارج از فصل پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و انتظار دارد قوی‌تر از گذشته به میادین بازگردد. در همین حال هادی چوپان چندان نگران به نظر نمی‌رسد چراکه هفته‌ها پیش در یک به روز رسانی، پیامی آتشین منتشر کرد و فیزیک هیولایی خود را به نمایش گذاشت. درک لانسفورد بیش از دو هفته پیش با سامسون داودا برای انجام یک جلسه تمرین طاقت‌فرسا همکاری کرد. هر دو بدنساز فرم بدن توسعه یافته خود را به نمایش گذاشتند و با هدایت تالار مشاهیر بدنسازی، کریس کورمیر یکدیگر را برای رسیدن به اوج قدرت، ترغیب کردند.

هادی چوپان شانس اول قهرمانی مستر المپیا 2023 است

در ویدیوی اخیر پادکست Cutler Cast در یوتیوب، میلوس سارسف نظرات خود را در مورد مدعیان برتر مسابقات مستر المپیا 2023 به اشتراک گذاشت. این ویدیو با زیرنویس اختصاصی سرخ نیوز، در اختیار شما قرار می‌گیرد.
به گفته سارسف، هادی چوپان شانس زیادی برای حفظ عنوان قهرمانی خود در سال جاری و سال آینده وجود دارد:
من برای هادی احترام زیادی قائل هستم. هادی چوپان می‌تواند 3 بار دیگر قهرمانی مستر المپیا را کسب کند.
او از درک لانسفورد و هادی چوپان به عنوان افراد مورد علاقه‌اش در این رویداد حمایت کرد و در مورد تهدیدی که قهرمان آرنولد کلاسیک سال 2023، سامسون داودا با خود به همراه دارد، صحبت کرد:
درک و هادی پیشتازان این رقابت هستند. سامسون برای قهرمان شدن وارد این مسابقات می‌شود و هر کاری که ممکن است انجام می‌دهد تا قهرمان شود.
پیش‌بینی اسطوره بدنسازی؛ هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2023 می‌شود + ویدیو با زیرنویس اختصاصی
سارسف معتقد است که درک لانسفورد یکی از بهترین عضلات پشت را در مسابقات دارد و در فیگورهای جلو مانند عضلات دو سر بازو و عضلات لت جلویی تقریباً شکست ناپذیر است. سارسف معتقد است که لانسفورد برای قهرمانی باید بتواند داوران را از جانب عضلات پهلویش متقاعد کند.
اگر درک لانسفورد از پشت مورد قضاوت قرار می‌گرفت، قهرمان مستر المپیا می‌شد. او بخاطر عضلات پهلویش شکست خورد اما وقتی به عضلات دو سر بازوی جلویی و لت جلویی او فکر می‌کنید، متوجه می‌شوید که او چقدر خطرناک است. در این حالت واقعاً می‌توانید جزئیات و فشردگی عضلات سینه او را در آن دو حالت مشاهده کنید لانسفورد یک V-taper دیوانه‌وار دارد. او دارای عضلات دوسر بازوی جلویی و لت جلویی فوق‌العاده است که در همه این حالت‌ها دیوانه به نظر می‌رسد. عضلات پشت درک لانسفورد فوق العاده است. البته می‌توان فیگورهای دیگر، او را مورد تحلیل قرار داد. او روی فیگورهای دیگر می‌تواند شکننده باشد. آیا او به اندازه کافی روی فیگورهای دیگرش می‌تواند متقاعدکننده باشد؟ این مسئله بعدا بررسی خواهد شد. من هنوز فکر می‌کنم هادی چوپان قرار است روی تخت پادشاهی بنشیند.
درک لانسفورد هفته گذشته در یک تمرین سنگین پایین تنه خارج از فصل، پاهای بزرگ خود را به نمایش گذاشت. او در یک مسابقه دوستانه خوردن هات داگ شرکت کرد و بعد از تمرین 3300 کالری را در یک فعالیت خارج از برنامه مصرف کرد. او در اوایل این هفته یک تمرین بازوی سخت را برای ساخت عضله دوسر انجام داد. جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
محاله.به هیچ وجه.اوندفعه دلیل داشت،وگرنه خیلیا بهتربودن
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...