قرار مخفیانه جان سینا و ریا ریپلی در شب مانی این د بنک!

حساب رسمی توییتر WWE اخیرا یک کلیپ کوتاه از جان سینا و ریا ریپلی پس از رویداد منتشر کرده که آنها را در حال گفت‌وگو با یکدیگر نشان می‌ دهد.
کدخبر (204543) | 16 تیر 1402 | ساعت 22:55
0 971
قرار مخفیانه جان سینا و ریا ریپلی در شب مانی این د بنک!
حساب رسمی توییتر WWE اخیرا یک کلیپ کوتاه از جان سینا و ریا ریپلی پس از رویداد منتشر کرده که آنها را در حال گفت‌وگو با یکدیگر نشان می‌ دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از اضافه شدن ریا ریپلی به گروه جاجمنت دی، محبوبیت این کشتی گیر به شدت افزایش یافته است. او قبلاً به دلیل ظاهر و شخصیت خود بسیار محبوب بود. با این حال با اضافه شدن دومینیک میستریو به جمع ضدقهرمانان WWE و همگروهی با ریا ریپلی، او لقب «مامی» را به خود اختصاص داده است. هر زمان که ریپلی به سمت رینگ می‌رود، طرفداران شروع به صدا زدن نام او و همچنین نام مستعار جدیدش، مامی می‌کنند. ریا ریپلی که قهرمانی زنان جهان در WWE را در اختیار دارد، در حال حاضر از جایگاه باثباتی برخوردار است و در عین حال از ضربه زدن به چند فوق ستاره بخش مردان غافل نشده است.

قول جان سینا به تماشاگران انگلیسی

در شب مانی این د بنک 2023، ریپلی از عنوان قهرمانی خود دفاع نکرد و در عوض در ورزشگاه O2 Arena به همراه دومینیک مسیتریو مقابل کابوس آمریکایی یا همان کودی رودز قرار گرفت. در نهایت پریزن دام در این مسابقه شکست خورد اما ریا ریپلی تمام تلاش خود را کرد تا به او کمک کند که برنده رویال رامبل 2023 پیروز شود. با این وجود، شگفتی دیگری که در O2 Arena مشاهده شد که آن حضور جان سینا در این رویداد بود. جان سینا با یک حضور غیرمنتظره در لندن همه را شگفت‌زده کرد و به تماشاگران انگلیسی قول داد که رسلمنیا روزی در ومبلی برگزار خواهد شد. بدین ترتیب این مراسم به بهترین شکل ممکن به پایان رسید.

داستانی که به ما می‌گوید چرا عاشق جان سینا هستیمکلیپ کوتاه WWE از جان سینا و ریا ریپلی

با این حال حساب رسمی توییتر WWE اخیرا یک کلیپ کوتاه از جان سینا و ریا ریپلی پس از رویداد منتشر کرده که آنها را در حال گفت‌وگو با یکدیگر نشان می‌دهد. انتشار این ویدیو واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت که برخی از طرفداران با آن به شوخی و خنده واکنش نشان داده و برخی دیگر شایعاتی را در مورد رابطه این دو چهره برجسته دنیای کشتی کج ایجاد کردند. البته این ویدیو در نوع خودش جالب بود چراکه  پس از خروج ریا ریپلی، دوربین روی چهره قهرمان 16 دوره جهان زوم شد و هر دو در همان مکان با چهره پوکر ایستاده بودند.

هیچ سوپراستاری نمی تواند قهرمانی ریا ریپلی را به خطر بیندازد

برای قهرمانی در مسابقات اسمکدان زنان احتمالا ریا ریپلی دربرابر شارلوت فلیر قرار خواهد گرفت. ریپلی پس از چندبار دفاع از عنوان قهرمانی، توانست در بکلش زلینا وگا را شکست دهد. او همین کار را در جده عربستان هم تکرار کرد و تنها در 70 ثانیه او مبارزی مانند ناتالیا را از پیش برداشت. علاوه بر این، او مجددا موفق شد قهرمان دو دوره مسابقات زنان جهان را در شب RAW این هفته در یک مسابقه بی رحمانه شکست دهد. درخواست یک هوادار از ریا ریپلی / خواسته‌ای که هوش از سر همه پراند!با نگاهی به فهرست فعلی زنان در RAW، به نظر می‌رسد که هیچ سوپراستاری نمی‌تواند ریا ریپلی را برای عنوان قهرمانی به چالش بکشد. با این حال طبق گزارشات اخیر او ممکن است از عنوان خود در برابر یکی از ستاره‌های تالار مشاهیر کشتی کج در سامراسلم دفاع و او کسی نیست جز بث فلیکس. به نظر می‌رسد مذاکره در مورد انجام این مبارزه در حال انجام است. آخرین اخبار ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...