نظر WWE عوض شد / علت حضور نیافتن براک لزنر در مانی این د بنک چه بود؟

کدخبر (204916) | 17 تیر 1402 | ساعت 17:45
0 387
نظر WWE عوض شد / علت حضور نیافتن براک لزنر در مانی این د بنک چه بود؟
دلیل تعویق بازگشت براک لزنر به کمپانی دبلیو دبلیو ای مشخص شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، رویداد مانی این د بنک 2023 که اخیرا برگزار شد شامل شگفتی‌های بسیاری بود. رومن رینز در این رویداد از جی یوسو شکست خورد و این موضوع موجب تعجب طرفداران شد؛ این اولین شکست رومن رینز از سال 2019 به حساب می‌آمد و حیرت بسیاری از تماشاگران این مسابقه را به همراه داشت.

چه اتفاقی در رویداد مانی این د بنک افتاد؟

پس از تسلیم شدن مت ریدل در مقابل گونتر، گونتر به پیروزی رسید اما خوشحالی او با بازگشت درو مکنتایر متوقف شد. وقتی این کشتی گیر اسکاتلندی با قهرمان فعلی کمربند اینترکانتیننتال روبرو شد و با فینیشر خود (کلیمور کیک) او را از پا درآورد، ورزشگاه O2 با فریاد طرفداران به لرزه درآمد.

همچنین جان سینا نیز در این رویداد پس از شکست مقابل آستین تئوری در رسلمنیا 39 حضور پیدا کرد. به محض اینکه جان سینا وارد رینگ شد، او با قاطعیت اعلام کرد که حضار انگلیسی باید فرصت تماشای رویداد رسلمنیا را در لندن داشته باشند و همین موضوع باعث شادی توصیف نشدنی تماشاگران حاضر در ورزشگاه O2 شد.

حضور جان سینا در مانی این د بنک ۲۰۲۳ و البته درو مکنتایر که به شکل غیر منتظره‌ای اتفاق افتاد، با استقبال گرم طرفداران و تماشاگران همراه بود. بسیاری از هواداران امیدوار بودند که براک لزنر نیز در لندن حضور داشته باشد و رقابت خود را با کودی رودز ادامه دهد تا در آینده مسابقه دیگری نیز بین آن‌ها برگزار شود.

چرا براک لزنر در مانی این د بنک حضور پیدا نکرد؟

در این رویداد، کودی رودز بالاخره موفق شد با دامینیک میستریو کشتی بگیرد و این عضو گروه «جاجمنت دی» را به آسانی شکست دهد اما در این رویداد هیچ نشانی از لزنر مشاهده نشد.

صفحه توییتری WRKD Wrestling، مدعی شده است که براک لزنر قرار بود در مانی این د بنک ۲۰۲۳ حضور داشته باشد اما به دلیل حضور تعدادی از ستارگان دبلیو دبلیو ای‌ در این رویداد از جمله حضور درو مکنتایر و جان سینا، کمپانی تصمیم گرفت حضور لزنر را به رویداد هفتگی Raw منتقل کند تا این رویداد نیز از هیجان بالایی برخوردار باشد.

WRKD Wrestling نوشت:

پیش از برگزاری رویداد مانی این د بنک برنامه‌ها تغییر کرد و با بازگشت درو مکنتایر و جان سینا باعث می‌شد تا بازگشت براک کمتر به چشم بیاید. به همین دلیل، براک به جای اینکه در رویداد مانی این د بنک حضور پیدا کند، در رویداد دبلیو دبلیو راو حاضر شد.

همانطور که اشاره شد، براک تقریباً همزمان با شروع راو بازگشت و پس از ورود کودی رودز که به تازگی ست رالینز را متوقف کرده بود، در WWE حضور پیدا کرد. بعد از آن، یک درگیری بین لزنر و رودز به وجود آمد تا اینکه برنده رویال رامبل سال 2023 با حرکت Cody Cutter، براک لزنر را شکست داد.

به نظر می‌رسد زمان برگزاری سومین مسابقه بین آن‌ها، در سامر اسلم ۲۰۲۳ که به تاریخ 14 مرداد 1402 برگزار می‌شود، باشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که مسابقه کودی رودز و براک لزنر در سامراسلم ۲۰۲۳، مبارزه‌ای تکرار نشدنی خواهد بود و اتفاقاتی در آن رخ خواهد داد که هواداران سال‌هاست شبیه آن را ندیده‌اند؛ حال باید منتظر ماند و دید که این اتفاق مرموز، چه خواهد بود!

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...