خاطرات دیو باتیستا از جنایات و مکافات؛ از یک هفته زندان تا حمله با اسلحه مرگبار!

کدخبر (205763) | 19 تیر 1402 | ساعت 09:21
0 443
خاطرات دیو باتیستا از جنایات و مکافات؛ از یک هفته زندان تا حمله با اسلحه مرگبار!
دیو باتیستا قبل از دوران شهرت، زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دیو باتیستا، قهرمان سابق WWE، به عنوان یک کشتی‌گیر کهنه‌کار و محبوب شناخته می‌شود. او پس از ترک WWE در هالیوود به شهرت و موفقیت زیادی دست پیدا کرد.

با این حال دیو باتیستا پیش از آنکه به چنین شهرت و اعتباری در دو عرصه متفاوت دست پیدا کند، گذشته مجرمانه عجیبی را پشت سرگذاشته است. باتیستا فاش کرده که در جوانی با مشکلات زیادی مواجه شده است.

او در کتاب زندگی‌نامه خود با عنوان «باتیستا آزاد شده» عنوان کرده است که در سال 1989 دستگیر و مجبور شده یک هفته را در زندان بگذراند. او متهم به شلیک اسلحه در یک خانه مسکونی بود.

با این حال پس از آن معلوم شد که هیچ مدرکی علیه وی وجود ندارد و از این رو باتیستا پس از یک هفته از زندان آزاد و از او رفع اتهام شد. 

کلکسیون پر زرق و برق اتهامات باتیستا

علاوه بر این باتیستا بار دیگر به دلیل داشتن مواد مخدر دستگیر شد. او با اتهام توزیع مواد مخدر مواجه بود و به حبس تعلیقی و برنامه ترک مواد مخدر محکوم شد. باتیستا 54 ساله بعدها چندین بار به اتهام ضرب و شتم دستگیر شد. او همچنین متهم به حمله با سلاح مرگبار بود. همه اتهامات بعداً لغو شد و باتیستا اکنون مدت‌هاست که یک مرد بی‌گناه است. قهرمان سابق مسابقات WWE  سابقه جرم و جنایت دارد اما در حال حاضر از چنین فعالیت‌هایی کاملا دور شده است. او اکنون در سینما دوران موفقی را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود به زودی وارد تالار مشاهیر WWE شود. معرفی او به تالار مشاهیر در سال 2020 اعلام شد. با این حال به دلیل اینکه باتیستا تعهدات دیگری در آن زمان داشت، این اتفاق نیفتاد.

دیو باتیستا سال‌های موفقی را در دبلیو دبلیو ای پشت سر گذاشت. او علاوه بر کسب چندین عنوان قهرمانی، در سال 2005 و 2014 برنده مسابقه رویال رامبل شد. همین افتخارات باعث معرفی او به تالار مشاهیر دنیای کشتی کج شده است. با این حال این موفقیت‌های فردی تنها بخش قابل توجه از دوران حرفه‌ای چشمگیر دیو باتیستا به حساب نمی‌آیند. باتیستا به همراه تریپل اچ، ریک فلر و رندی اورتن عضوی از یک گروه افسانه ای به نام روولوشن (تکامل) بودند. همه اعضای گروه، چندین بار قهرمان جهان شده و در دوران اوج WWE، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. از این جمع نام ریک فلر در حال حاضر در تالار مشاهیر قرار گرفته است. در عین حال او به همراه تریپل اچ و دیو باتیستا بازنشستگی خود را اعلام کرده‌اند. در صورت بازنشستگی رندی اورتن، می‌توان شاهد حضور تمام اعضای این گروه در تالار مشاهیر بود. همچنین تریپل اچ، رندی اورتون و دیو باتیستا می‌توانند بخاطر افتخارات و عناوین فردی خودشان هم وارد این تالار شوند.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...