بکی لینچ: قرار نبود دورانم در کشتی کج مانند گلدبرگ باشد

کدخبر (201132) | 08 تیر 1402 | ساعت 23:59
0 722
بکی لینچ: قرار نبود دورانم در کشتی کج مانند گلدبرگ باشد
بکی لینچ برای رسیدن به سطح فعلی خود در کشتی کج، مسیر آسانی را پشت سر نگذاشته است.

به گزارش سرخ نیوز، ربکا کین لوپز که با نام بکی لینچ شناخته می‌شود، همانند همسرش ست رالینز، یکی از بزرگ‌ترین سوپراستارهای حال حاضر کمپانی WWE و دنیای کشتی کج محسوب می‌شود.

لینچ یکی از پایه‌های اصلی انقلاب کشتی کج زنان و تبدیل آن به یک مبارزه واقعی به شمار می‌آید و حالا به مقایسه دوران فعلی خود با زمان حضور در برند NXT پرداخته است.

بکی لینچ که یکی از ستاره‌های اصلی دنیای کشتی کج محسوب می‌شود و هواداران بسیاری نیز دارد، در آستانه مانی این د بنک ۲۰۲۳ مهمان پادکست کوری گریوز بود،

در خصوص مسائل مختلفی، از جمله فراز و نشیب‌های دوران حرفه‌ای‌اش به عنوان یک کشتی گیر صحبت کرد. 

راه سخت بکی لینچ برای رسیدن به اوج

بکی لینچ در گفت‌وگو با کوری گریوز، اظهار داشت:

دوران حضورم در برند NXT سخت بود و نزدیک بود تبدیل به آن دست از کشتی‌گیرانی شوم که به سختی به چشم می‌آیند. البته این موضوع، جنبه روشنی هم داشت و آن این بود که خیالم برای انجام دادن هرکاری راحت بود و دچار شرم نمی‌شدم، چون چیزی برای از دست دادن نداشتم. همه این‌ها منجر به پذیرفتن شخصیت‌هایی ضعیفی مانند یک جادوگر قدیمی، یک رقاص ایرلندی و خیلی چیزهای دیگر شد.

 بکی لینچ ادامه داد:

می‌دانستم در ابتدا قرار نیست برای من خطوط داستانی و مسابقاتی در نظر گرفته شود که انگار ستاره‌ای بزرگ در حد گلدبرگ هستم. هرکاری که برای باقی‌ماندن در این حرفه لازم بود، انجام دادم اما کسی نبود تا شناسایی‌ام کرده و من را به عنوان ستاره بزرگ بعدی این صنعت معرفی کند. با اتفاقاتی که برایم رخ داد، کنار آمده‌ام چرا که آن‌ها باعث شدند تا امروز قادر باشم سخت تلاش کنم که به اوج برسم.

حالا بکی لینچ با ۶ مرتبه کسب عنوان قهرمانی کمربند زنان در کمپانی دبلیو دبلیو ای، یکی از موفق‌ترین‌ها به شمار می‌آید.

بکی لینچ شانس اصلی برنده شدن در مسابقه مانی این د بنک

چیزی به آغاز مسابقه مانی این د بنک ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۰ تیر نمانده است و بکی لینچ، یکی از ۶ زن حاضر در مسابقه‌ای برای به دست آوردن کیف Money in the Bank به حساب می‌آید. لینچ که با شکست دادن سونیا دویل مجوز حضور در این مسابقه را به دست آورد،‌ در این خصوص گفت:

تمایل دارم که برنده جدید مانی این د بنک باشم. من چند بار در این مسابقه شرکت کرده‌ام اما هر بار ناکام مانده‌ام. تصور می‌کنم در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، عصر شگفت‌انگیزی برای هواداران و بقیه سوپراستارهای WWE رقم بخورد.

 جواب این سوال که بکی لینچ برنده مانی این د بنک ۲۰۲۳ خواهد بود یا خیر را خیلی زود متوجه خواهیم شد اما پیش‌بینی‌ها از شانس بالای این کشتی‌گیر پر افتخار برای رسیدن به این عنوان حکایت می‌کند.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...