افت وحشتناک تریپل اچ و عضلاتی که از بین رفت؛ چه بر سر هانتر آمد؟

کدخبر (200665) | 07 تیر 1402 | ساعت 17:14
0 651
افت وحشتناک تریپل اچ و عضلاتی که از بین رفت؛ چه بر سر هانتر آمد؟
تریپل اچ در یک بازه زمانی، دچار افتی چشمگیر از نظر فنی و فیزیکی شده بود.

به گزارش سرخ نیوز، پاول لوک که در حرفه خود با نام تریپل اچ شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ دنیای کشتی کج به شمار می‌رود و عملکرد فوق‌العاده او چه به عنوان کشتی‌گیر در داخل رینگ و چه به عنوان مدیر در پشته صحنه، تحسین تمام طرفداران این صنعت در سراسر جهان را برانگیخته است. این عملکرد درخشان اما همیشه به همین شکل نبوده و هانتر در یک دوره حدودا دو ساله، افتی وحشتناک را تجربه کرد. 

تریپل اچ و نشستن بر تخت پادشاهی

تریپل اچ در اوج خود به عنوان یک کشتی‌گیر، علاوه بر مهارت‌های فنی و نمایشی، اندامی بی‌نظیر و در حد یک بدنساز حرفه‌ای داشت. در همان دوران، تریپل اچ با رونی کلمن و جی کاتلر مقایسه می‌شد و این نشان می‌دهد که این کشتی‌گیر تا چه حد فیزیکی چشم‌گیر داشته است. هانتر در سال ۲۰۰۲، بهترین دوران خود را پشت سر می‌گذاشت؛ او قهرمان بی‌رقیب کمربندهای قهرمانی در WWE بود و از نظر بدنی در بهترین شرایط ممکن قرار داشت. مبارزات مختلف و حضور در خطوط داستانی متفاوت، او را تبدیل چهره اول دبلیو دبلیو ای کرد. 

سقوط دردناک تریپل اچ با طعم غرور و مصدومیت

اما تمام این‌ها خیلی زود به اتمام رسید، چرا که افت بدنی و فنی تریپل اچ از سال ۲۰۰۳ آغاز شد. یک آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران و عواملی دیگر، نظیر آنچه هواداران غرور و تنبلی این کشتی‌گیر مطرح کرده‌اند، باعث افت و افزایش وزن شدید تریپل اچ شد. آسیب‌دیدگی تریپل اچ، تاثیر جدی بر روی از دست رفتن بخش زیادی از عضلات این کشتی‌گیر داشت. او باید یک دوره توانبخشی طولانی‌مدت را طی می‌کرد و نوع آسیب‌دیدگی نیز به گونه‌ای بود که بر روند کار کردن با وزنه، اثری منفی می‌گذاشت.

 زمانی که هانتر به رینگ بازگشت، بسیار دور از انتظار ظاهر شد. اضافه وزن مشهود و ضعف فنی، او را در قامت یک کشتی‌گیر پایین‌تر از حد متوسط به نمایش می‌گذاشت. در سال 2005 اما شاهد بازگشت تریپل اچ به همان چیزی که انتظار می‌رفت بودیم. او با از سر گرفتن تمریناتش در بالاترین سطح ممکن، توانست دوران طلایی خود را باز یابد و دوباره به یکی از چهره‌های اصلی جهان کشتی کج تبدیل شود.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...