گزینه جان سینا برای پیروزی در مانی این د بنک 2023 مشخص شد؟

کدخبر (198444) | 02 تیر 1402 | ساعت 17:49
0 423
گزینه جان سینا برای پیروزی در مانی این د بنک 2023 مشخص شد؟
به نظر می‌رسد که جان سینا از یکی از کشتی‌گیران حاضر در مسابقه مانی این د بنک،‌ طرفداری می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، در پیج اینستاگرامی جان سینا که بیش از ۱۹ میلیون دنبال‌کننده دارد، تا زمان انتشار این مطلب، ۳۳۵۹ عکس منتشر شده که تقریبا تمام آن‌ها، مبهم و بدون معنی است.

از تصاویر طبیعت و ورزشکاران مختلف گرفته تا خودروها و رویدادهای ورزشی، جان سینا هر عکسی را در صفحه اینستاگرامی‌اش، همانطور که در قسمت توضیحات صفحه‌اش اعلام کرده، بدون هیچ توضیحی منتشر می‌کند.

در میان این پست‌های روزانه جان سینا اما انتشار یک عکس، طی روزهای اخیر توجهات بیشتری را به خود جلب کرده است.

جان سینا با به اشتراک گذاشتن عکسی از ال‌ای نایت، کشتی‌گیر ۴۰ ساله که در کمپانی WWE فعال می‌باشد، به شایعات پیرامون او دامن زده است. 

ال ای نایت برنده مانی این د بنک 2023 خواهد شد؟

رویداد مانی این د بنک 2023 که کمتر ۱۰ روز دیگر برگزار خواهد شد، میزبان یک مسابقه مهم بین ۷ نفر خواهد بود که برنده آن، فرصت به چالش کشیدن یکی از قهرمانان کمپانی دبلیو دبلیو ای را به دست خواهد آورد. رکوشی، شینسکه ناکامورا، ال‌ای نایت، بوچ، سانتوس اسکوبار، دیمین پریست و لوگان پاول، ۷ نفری هستند که در مسابقه مانی این د بنک برای رسیدن به کیفی که از سقف سالن آویزان شده و در آن قرارداد به چالش کشیدن قهرمانان قرار گرفته، مبارزه خواهند کرد.

درحالی که منابع موثقی خبر از این می‌دادند که لوگان پاول برنده مانی این د بنک ۲۰۲۳ می‌شود، پست اینستاگرامی جان سینا معادلات را برهم ریخت. ال ای نایت از حمایت گسترده هواداران برخوردار بوده و عملکرد فنی و نمایشی او نیز قابل توجه است و هیچ بعید نیست که او را به عنوان برنده Money in the Bank 2023 ببینیم.

البته تنها پست اینستاگرامی جان سینا، دلیلی کافی نیست برای این که ال ای نایت را برنده احتمالی مانی این د بنک ۲۰۲۳ بدانیم. این کشتی‌گیر به واسطه نمایش‌های بی‌نقص خود، این فرصت را به دست آورده و حالا شانس این را دارد که ضمن پیشرفت در دوران حرفه‌ای خود، فرصت قهرمانی یکی از کمربندهای اصلی WWE را نیز به دست آورد. 

جان سینا به کشتی کج بازمی‌گردد؟

درحالی که جان سینا خبر از بازنشستگی قریب‌الوقوع خود از کشتی کج داده بود، حالا به نظر می‌رسد که کمپانی دبلیو دبلیو ای قصد دارد او را برای رویداد سامراسلم 2023 به به میادین بازگرداند. هنوز مشخص نیست جان سینا صرفا برای نمایش یا برگزاری مسابقه کشتی کج به دبلیو دبلیو ای بازمی‌گردد اما شایعات از آن حکایت دارد که کمپانی درحال تدارک مسابقه‌ای بین «قهرمان» و لوگان پاول است. در صورت ثبت شدن و رخ دادن چنین مبارزه‌ای، باید مسابقه جان سینا مقابل لوگان پاول را موردانتظارترین تقابل فصل تابستان در دنیای کشتی کج بدانیم.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...