جهش یافته با ماسک دشمن بتمن؛ راهکار عجیب نیک واکر برای قهرمانی در مستر المپیا 2023!

نیک واکر بدنساز دسته اوپن و یکی از مدعیان قهرمانی در مستر المپیا از راهکار جدید خود برای ریکاوری و افزایش کیفیت خواب گفته است.
کدخبر (225169) 08 شهریور 1402 | ساعت 15:54
0 175
نیک واکر بدنساز دسته اوپن و یکی از مدعیان قهرمانی در مستر المپیا از راهکار جدید خود برای ریکاوری و افزایش کیفیت خواب گفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدنسازی ورزش سنگینی است که ممارست و سال‌ها فداکاری نیاز دارد. علاوه بر این در دوران هیولاهای عضلانی، بدنسازان در دسته آزاد تلاش می‌کنند تا حین نمایش عضلاتشان، بدن‌های غول پیکر خود را با بیشترین میزان کاهش چربی و فرم ایده‌آل ترکیب کنند. این فعالیت‌ها می‌تواند تاثیرات مختلفی بر روی بدن داشته باشد. علاوه بر این، افزودنی‌های خارجی برای افزایش عملکرد می‌تواند منجر به اتفاقاتی فاجعه‌بار شود. به تازگی یکی از بدنسازان سرشناس فعلی دنیا هوادارانش را در جریان فعالیت‌های شبانه‌اش قرار داده که همین مساله باعث بروز واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی شده است. در ویدئویی که اخیر از کانال یوتیوبی AEG Fitness منتشر شده، نیک واکر، قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک 2021 با یک ماسک بر روی صورت دیده می‌شود. همین تصاویر نگرانی هواداران این بدنساز آمریکایی را برانگیخته است. در این ویدئو، واکر بر اهمیت ماسکی که برای خواب مناسب نیاز دارد، تاکید می‌کند. این در حالی است که «جهش یافته» قبلاً بر این باور بود که نیازی به بهینه سازی الگوهای خواب خود ندارد.

توصیه نیک واکر به افرادی که مشکل خواب دارند

در این ویدئو نیک واکر استفاده از این ماسک عجیب و غریب را به کسانی که مشکل خواب دارند، توصیه می‌کند و ادعا دارد که این ماسک شرایط را تغییر می‌دهد. طبق ادعای پزشکان، ماسک «بین» دستگاهی است که به افرادی که در هنگام خواب دچار انسداد تنفسی هستند، کمک می کند.
ماسک بین امروزه به یکی از راه‌های ریکاوری محبوب ورزشکاران قدرتی آمریکایی تبدیل شده است. پیش از این شاهد استفاده دیوید تیلور کشتی‌‌گیر نامدار آمریکایی و چند چهره سرشناس ورزشی دیگر این کشور از ماسک بین بوده‌ایم. عملکرد این ماسک بدین ترتیب است که با افزایش سطح اکسیژن خون به ریکاوری و بازتوانی هرچه سریع‌تر عضلات کمک می‌کند و کیفیت خواب آنها را نیز بهبود می‌بخشد. نیک واکر در حالی به استفاده از این ماسک برای تنظیم و بهبود خواب شبانه خودی روی آورده که مسیر سختی را برای موفقیت در مستر المپیا 2023 طی کرده است. به نظر می‌رسد او برای اینکه از کسب موفقیت در این رویداد اطمینان حاصل کند، به سراغ هر کاری می‌رود.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


او سال گذشته نتوانست در مستر المپیا عنوانی بهتر از سومی کسب کند و با رسیدن به مقام نایب قهرمانی آرنولد کلاسیک 2023، حالا فقط یک هدف در سر دارد و آن قهرمانی در مستر المپیا 2023 است. با این حال، طرفداران نگران سلامتی او هستند، اگرچه واکر از نظر ظاهری بسیار سالم به نظر می‌رسد.

واکنش منفی هواداران به آپدیت بدنی نیک واکر ؛ کمتر از استروئید استفاده کن

چند روز پیش نیک واکر یک آپدیت بدنی جذاب را از  خود در اینستاگرام منتشر و شیپ و کاندیشن فوق العاده خود را در فاصله 10 هفته مانده به مستر المپیا را به نمایش گذاشت. با این حال هواداران واکر متوجه شرایط بد عروقی ساق پای وی شدند و به این مساله اشاره کردند. مشکلی که سال گذشته در برخی از استیج‌ها برای نیک دردسرساز شد و علی رغم قول‌هایی که او برای رفع این مشکل داده بود، به نظر می‌رسد توفیق چندانی در رفع این مشکل نداشته است. با این حال استفاده از این ماسک که بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی داشت، مورد پسند هواداران نیک واکر قرار نگرفت و آنها نسبت به این موضوع اعترض کردند. واکنشی عجیب که احتمالا ناشی از برداشت نادرست از این پست تبلیغاتی نیک واکر بوده، چرا که او در سلامتی کامل است.
مشاور تیم ملی در پروژه ضد جاسوسی؛ خداداد عزیزی قابلیت خود را به تیم ملی می‌برد؟ 02یکی از آنها در واکنش به این ویدئو نوشته:
اگر استفاده از استروئیدها را متوقف می‌کردی، مجبور به استفاده از این ماسک نبودی.
دیگری هم نوشته:
کاهش چربی بدن به شما کمک می‌کند که دیگر نیاز به چنین ماسکی نداشته باشید.
یکی دیگر از کاربران هم نوشته:
باور کردنی نیست که مردی که در دنیا تا این حد قابل احترام است، دست به چنین کاری می‌زند.
نیک واکر بعد از سومی در مستر المپیا 2022 و نایب قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023، در تلاش برای قهرمانی در استیج اورلاندو است و این روزها تمام تلاش خود برای دستیابی به نخستین ساندو را به کار گرفته است. او در رسانه‌ها حضور فعالی دارد و نظرات جنجالی وی درباره مدعیان قهرمانی در این رقابت در هفته‌های گذشته خبرساز شده بود. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...