پرس بالا سینه دمبل 70 کیلویی جهش جهش یافته؛ نیک واکر مدعی قهرمانی در مستر المپیا است؟ + ویدیو

نیک واکر با اجرای حرکت پرس سینه دمبل با وزنه‌ 70 کیلویی گوشه‌ای از تمرینات پرفشار خود را به طرفدارانش نشان داده است.
کدخبر (211834) 03 مرداد 1402 | ساعت 08:01
0 268
نیک واکر با اجرای حرکت پرس سینه دمبل با وزنه‌ 70 کیلویی گوشه‌ای از تمرینات پرفشار خود را به طرفدارانش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدنساز آمریکایی یعنی نیک واکر در طی سال‌های اخیر و به‌واسطه‌ی حجم هیولاوار عضلات خود توانسته است خود را به جمع مدعیان اصلی دسته آزاد برساند. واکر در حال حاضر مشغول پشت سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات مستر المپیا 2023 است. «جهش یافته» در ویدئویی که اخیرا در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده است در حال اجرای حرکت پرس بالا سینه دمبل دیده می‌شود. نیک واکر نخستین بار در سال 2021 توانست به‌لطف حجم و میزان عضلات خود و سطح کاندیشنینگ فوق‌العاده توجهات را به‌سمت خود جلب کند. واکر در این سال در دو رقابت متوالی یعنی مسابقات نیویورک پرو و مسابقات آرنولد کلاسیک مدال طلا را مال خود کرد. او سپس در اولین تجربه حضور خود در مسابقات مستر المپیا توانست مقام پنجمی مستر المپیا 2021 را به‌دست آورد. در این هنگام بود که فیزیک حیرت‌انگیز واکر برای او لقب جهش یافته را به ارمغان آورد. نیک واکر در مسابقات مستر المپیا 2022 توانست رتبه خود را بهبود ببخشد و در جایگاه سوم قرار گرفت. این بدنساز 28 ساله پس از این مسابقات سریعا خود را برای شرکت در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 آماده کرد تا دومین عنوان قهرمانی این مسابقات را نیز به‌دست آورد. هرچند واکر در این مسابقات و پیرو یک رقابت نزدیک با سامسون داودا در نهایت مقام نایب‌قهرمانی را کسب نمود. نیک واکر پس از این مسابقات به نتایج اعتراض کرد و مدعی شد که عنوان قهرمانی حق او بوده است.

مدعی مستر المپیا در حال انجام تمرینات پرفشار؛ نیک واکر و اجرای پرس سینه هفتاد کیلویی در هشت حرکت + ویدیو

پیشبینی‌های نیک واکر در خصوص مستر المپیا 2023

سه ماه پیش بود که نیک واکر پیشبینی کرد که هادی چوپان قادر نخواهد بود از عنوان قهرمانی خود در مستر المپیا دفاع کند. واکر می‌گوید که رقابت قهرمانی مستر المپیا 2023 بین او و درک لانسفورد خواهد بود. جهش یافته اخیرا گفته بود که در حال افزایش فشار تمرینات خود برای حضور در این مسابقات است. ماه گذشته وقتی نیک واکر آپدیت بدنی خود را در کانال شخصی‌اش در یوتیوب منتشر کرد انتقادات زیادی از جانب کاربران متوجه او شد. بسیاری از کاربران واکر را متهم کردند که به‌طرز بی‌رویه در حال استفاده از استروئید است. چند هفته پیش نیز واکر مجددا پیشبینی‌هایی در خصوص مستر المپیا 2023 ارائه داد. این بدنساز آمریکایی از خودش، درک لانسفورد، هادی چوپان، هانتر لابرادا و سامسون داودا به‌عنوان پنج مدعی اصلی در این مسابقات یاد کرد و گفت شانسی برای دارنده دو عنوان قهرمانی مستر المپیا یعنی بیگ رامی قائل نیست.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym/


نیک واکر در خصوص جایگاه خود به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی اطمینان دارد. جهش یافته می‌گوید که یک نفر از بین او و درک لانسفورد قهرمان مستر المپیا 2023 خواهد شد. واکر حدود سه هفته پیش و در فاصله نوزده هفته مانده تا برگزاری مسابقات مستر المپیا گفته بود که توانسته است وزنش را به 133 کیلوگرم برساند. نیک واکر حدود دو هفته پیش توصیه‌هایی را به علاقه‌مندان به بدنسازی در خصوص تقویت عضله چهار سر ران ارائه داده بود. واکر همچنین گفته بود که مدتی است که هیچ نوع ماده محرکی مصرف نمی‌کند و مصرف قهوه خود را به صفر رسانده است. جهش یافته چند روز بعد ضمن پشت سر گذاشتن یک برنامه تمرینی متمرکز بر عضلات سینه توصیه‌ها و راهنمایی‌هایی را نیز در خصوص تقویت این گروه از عضلات به مخاطبان خود ارائه داده بود.
مدعی مستر المپیا در حال انجام تمرینات پرفشار؛ نیک واکر و اجرای پرس سینه هفتاد کیلویی در هشت حرکت + ویدیو

پرس سینه هفتاد کیلویی نیک واکر

نیک واکر که هم‌اکنون در مسیر آماده‌سازی خود برای حضور در مستر المپیا 2023 قرار دارد اخیرا بخشی از تمرینات سینه خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. واکر در این تمرین در حال اجرای حرکت پرس بالا سینه دمبل دیده می‌شود و این ست را در هشت حرکت به اجرا می‌رساند. جهش یافته برای اجرای این حرکت از دو وزنه‌ی 150 پوندی (حدود 70 کیلوگرم) استفاده می‌کند.
اخیرا مربی شهیر بدنسازی یعنی کریس آستو به تمجید از نیک واکر و رشد فوق‌العاده او در این ورزش پرداخته بود. آستو اعتراف کرد که در خصوص تردیدهایش نسبت به واکر اشتباه می‌کرده است و گفت که سطح پیشرفت واکر از یک فیزیک افتضاح تا یک اندام هیولاوار حقیقتا شایسته‌ی ستایش است. نیک واکر در اوایل هفته جاری گفته بود که اگر قرار باشد تنها اجازه انجام 10 حرکت بدنسازی را داشته باشد کدام حرکت‌ها را انتخاب می‌کند. بر اساس آپدیت‌های بدنی اخیر واکر باید گفت که او بدون تردید یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در مسابقات پیش روی مستر المپیا است و شانس زیادی برای کسب نخستین ساندو خود دارد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...