نیک واکر : هادی چوپان؟ همه را می‌برم! / رجزخوانی جهش یافته در فاصله 9 هفته مانده به مستر المپیا

کدخبر (226612) 13 شهریور 1402 | ساعت 10:52
0 676
نیک واکر چهره سرشناس دسته آزاد در گفت‌وگو با جی کاتلر مدعی شد که نه تنها هادی چوپان، بلکه سایر بدنسازان دسته آزاد را هم شکست خواهد داد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نیک واکر به طور قطع یکی از سرشناس‌ترین و در عین حال فعال‌ترین بدنسازان در رسانه‌ها و پادکست‌های بدنسازی است. «جهش یافته» با قهرمانی در نیویورک پرو 2021 در دسته آزاد چهره شد و در ادامه قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2021 را تجربه کرد و در نخستین حضور خود در مستر المپیا در سال 2021، در جایگاه پنجم قرار گرفت. او در مستر المپیا 2022، بعد از هادی چوپان و درک لانسفورد ، سوم شد و در آرنولد کلاسیک 2023 در حالی که بسیاری او را شانس اول قهرمانی می‌دانستند، رقابت قهرمانی را به سامسون داودا واگذار کرد. نیک واکر حالا و در فاصله 9 هفته مانده تا مستر المپیا 2023، یکی از مدعیان جدی دسته آزاد این رقابت است و در تلاش است تا پشتکار و تمرکز مثال زدنی خود، این بار برای قهرمانی راهی بزرگترین استیج بدنسازی سال شود.

نیک واکر : لحظه ای که عطش قهرمانی نداشته باشید، باخته‌اید!

نیک واکر اخیرا در پادکست کاتلر کست میهمان ویژه جی کاتلر قهرمان 4 دوره مستر المپیا بود.

نیک واکر : هادی چوپان؟ همه را می‌برم! / رجزخوانی جهش یافته در فاصله 9 هفته مانده به مستر المپیانیک در گفت‌وگو با قهرمان افسانه‌ای مستر المپیا به سوالاتی درباره مستر المپیا 2023 پاسخ داد. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت:

به خودم ایمان دارم. می‌دونم چه قابلیت‌هایی دارم و چی ازم برمیاد. کاری که سال‌ها انجام دادم و چیزی نمی‌تونه جلومو بگیره.

در بخشی دیگر از این صحبت‌ها، مت، منیجر جی کاتلر، خطاب به نیک واکر گفت:

از زمان اون [ اشاره به جی کاتلر] فکر نمی‌کنم کسی رو مثل تو در دسته اوپن دیده باشم. شان کلاریدا هم یه جورایی شبیه به توئه. اونم خیلی رو کارش متمرکزه و براش مهم نیست مردم چی میگن. تو یه جورایی خیلی خونسردی و به مسیرت ادامه میدی و من تا به حال کسی رو ندیدم که تا این حد عطش برای بردن داشته باشه، البته از زمان کاتلر!

نیک واکر در پاسخ به او گفت:
شما باید این عطش رو داشته باشین و این آتیش باید هر روز از زمانی که از خواب بیدار میشین تا زمانی که به تخت خواب میرین باید روشن باشه و لحظه‌ای که این عطش نباشه احتمالا کار شما تمومه.

در ادامه جی کاتلر وارد بحث شد و از نیک واکر پرسید:

منظورت اینه که فرد پشت سرت یا رقیبت دقیقا همین قدر میل و اشتیاق داره؟

نیک واکر هم در پاسخ گفت:

دقیقا و اگر کسی عطش بیشتری به برد نسبت به شما داشته باشه، شما می‌بازین.

ویدئو با زیر نویس فارسی سرخ نیوز

نیک واکر : بدون شک قهرمان مستر المپیا می‌شوم

نیک واکر با صراحت لهجه خود در جامعه بدنسازی شناخته می‌شود. او از اظهار نظر در رابطه با سایر بدنسازان ابایی ندارد و این موضوع به کرات از او دیده شده است. او در این گفت‌وگو، درباره مستر المپیا 2023 صحبت کرده و مدعی شده که خودش قهرمان این مسابقات خواهد شد. نیک واکر : هادی چوپان؟ همه را می‌برم! / رجزخوانی جهش یافته در فاصله 9 هفته مانده به مستر المپیااو در پاسخ به سوالی در رابطه اینکه توانایی شکست دادن قهرمان فعلی مستر المپیا، هادی چوپان، را دارد یا خیر گفت:

هادی عالیه. هادی همیشه با خلوص عضلات، خشکی و کاندیشن بالا رو استیج میره. به نظرم همه این موارد رو تو مستر المپیا 2022 نداشت. واقعا نمی‌تونم پیش‌بینی کنم که هادی امسال چطور قراره باشه. خب منم پیشرفت‌هایی کردم که می‌دونم بهشون نیاز داشتم. از چهار سر رانی که قبلا صحبتش را کرده بودم تا عضلات سینه و پشتم که قراره حجیم‌تر باشن و به نظر خودم با این پیشرفت‌ها در مجموع می‌تونم هادی رو شکست بدم. در مجموع و با این وضعیت، می‌تونم همه رو شکست بدم.

نیک واکر : هادی چوپان؟ همه را می‌برم! / رجزخوانی جهش یافته در فاصله 9 هفته مانده به مستر المپیاجی کاتلر در ادامه در رابطه با مستر المپیا 2022 و قهرمانی هادی چوپان صحبت کرد. او از نیک واکر پرسید که هادی چگونه قهرمان این مسابقات شد و چه چیزی او را از سایرین متمایز کرد. کاتلر با اشاره به عضلات میانی هادی چوپان که آن را همچون سنگ سفت تشبیه کرد گفت:

اگر بخوایم واقع‌گرا باشیم، هادی تو عضلات پشت دیوونه کننده نبود. آیا او به خاطر پر بودن عضلات میانی و حالت تکه تکه و گرانیتی میان تنه موفق شد؟ خب تو هم این کاندیشن رو داشتی. نمی‌دونم مردم چی میگن، تو در یه سری جزئیات ضعف داشتی؟

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


نیک واکر در پاسخ به کاتلر گفت:

من میگم که هنوز جوون ترم. می‌تونم به پختگی عضلات اشاره کنم. می‌دونم که هادی سال‌های بیشتری مشغول بدنسازی بوده. حس می‌کنم که امسال بدن من پخته‌تر به نظر می‌رسه. فکر می‌کنم که امسال، سالیه که قراره دوباره افراد زیادی رو شگفت‌زده کنم.

ویدئو با زیر نویس فارسی سرخ نیوز

مستر المپیا 2023 از 11 تا 14 آبان در اورلاندو برگزار خواهد شد. هادی چوپان، درک لانسفورد، سامسون داودا و نیک واکر مدعیان جدی قهرمانی در دسته آزاد این رقابت هستند و بدنسازانی چون اندرو جکد و هانتر لابرادا نیز تلاش خواهند کرد تا در میان نفرات برتر این رقابت قرار بگیرند. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...