تحقیر مایک تایسون در خانه ؛ بچه هایم می گویند تو بی سواد هستی !

مایک تایسون که هیچ وقت مدرسه خود را تمام نکرد و به‌دنبال بوکس رفت، حالا فرزندانش او را بی‌سواد خطاب می‌کنند.
کدخبر (167112) | 27 فروردین 1402 | ساعت 15:12
2 278
تحقیر مایک تایسون در خانه ؛ بچه هایم می گویند تو بی سواد هستی !
مایک تایسون که هیچ وقت مدرسه خود را تمام نکرد و به‌دنبال بوکس رفت، حالا فرزندانش او را بی‌سواد خطاب می‌کنند.

به گزارش سرخ نیوز، کسانی که می‌خواهند وارد مبارزات بوکس شوند، نیاز به هیچ پیش‌نیاز آموزشی ندارند. تا زمانی که بتوانید پشت رقبایتان را در رینگ به خاک بمالید، شما یک بوکسور خوب محسوب می‌شوید و بعید است برای تشبیه چنین بوکسوری، کسی بهتر از مایک تایسون، قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان داشته باشیم. مایک تایسون هیچ وقت مدرسه خود را تمام نکرد و درعوض، زیر نظر کاس دی اماتو، تمرین بوکس انجام داد و شیفته این ورزش شد. تایسون زمانی که جوان بود، مدرسه را رها کرد و به دنیای بوکس روی آورد. در همین مسیر، تایسون به یکی از بهترین‌های تاریخ بوکس و یکی از بزرگترین نام‌های دنیای ورزش تبدیل شد. با این حال، به‌نظر می‌رسد که هنوز هم برای فرزندان تایسون، داشتن تحصیلات مهم‌تر از افتخاراتی است که او در ورزش به‌دست آورده است. تحقیر مایک تایسون در خانه ؛ بچه هایم می گویند تو بی سواد هستی !مایک تایسون در قسمت اخیر پادکست خود، با رایان گارسیا، قهرمان دسته سبک‌وزن بوکس همراه شد و درباره فرزندانش با او صحبت کرد. تایسون به گارسیا گفت که چگونه بچه‌هایش او را به‌خاطر تمام نکردن مدرسه مسخره می‌کنند و او را با نامش صدا می‌زنند.

فرزندان مایک تایسون او را مسخره می کنند !

مایک آهنین یکی از ترسناک‌ترین بوکسورهای عصر خود بود. بسیاری از بوکسورها از قرار گرفتن دربرابر ضربات مشت سهمگین تایسون واهمه داشتند. با این حال، به نظر می‌رسد که شخصیت ترسناک تایسون، چیزی است که به رینگ بوکس محدود شده است. او در خانه تحقیر می‌شود و قربانی دشنام‌های مختلف و تمسخرآمیز فرزندانش است. مایک تایسون در مورد رابطه خود با فرزندانش می‌گوید:
خانواده همه آن چیزی است که این مسائل به آن مربوط می‌شود و به این ارتباطی ندارد که من از ازل تاکنون بهترین بوکسور جهان بوده‌ام و تا ابد بهترین خواهم بود. همه این‌ها به‌خاطر این بود که بتوانم فرزندانم را در کنار همه هوادارانم به دانشگاه‌های بزرگ بفرستم اما چیزهایی هست که من طاقت شنیدن آن‌ها را ازسوی فرزندانم ندارم. آن‌ها مرا بی‌سواد خطاب می‌کنند.
مایک تایسون 56 ساله در ادامه دلیل این که بچه‌هایش به او بی‌سواد می‌گویند را عنوان کرد و گفت او گاهی اوقات جملات و کلماتی را با لهجه بیان می‌کند. با این حال، مایک تایسون از فرزندانش قدردانی کرد و گفت:
من آن‌ها را تربیت کردم. با این حال، هیچ کس نمی‌تواند آنطور که آن‌ها به من می‌آموزند، به آن‌ها آموزش دهد. بچه‌هایم چوب لای چرخ من می‌گذراند و با واقعیت من مشکل دارند. من کنار آن‌ها خودم نیستم و چیزی غیر از این نیست.
تحقیر مایک تایسون در خانه ؛ بچه هایم می گویند تو بی سواد هستی !مایک تایسون جدا از موفقیت در ورزش حرفه‌ای، در زندگی شخصی خود نیز به دستاوردهای چشمگیری هم دست یافته است. اگرچه فرزندانش او را قبول ندارند اما این بوکسور توانسته به خوبی فرزندانش را بزرگ کند. او تمام تلاش خود را کرده تا فرزندانش همه چیزهایی را که او در کودکی از آن‌ها محروم بوده، در اختیار داشته باشند. همچنین مایک افسانه‌ای، در دنیای تجارت هم یک فرد موفق بوده و به جایگاه مناسبی دست یافته است. تایسون به گارسیا می‌گوید از وقت گذراندن با فرزندانش لذت می‌برد. از مایک تایسون بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خاک تو سر بچه هاش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
سلام مایک تایسون قهرمان بلامنازع بوکس سنگین وزن جهان که نظیرش نیست البته بعدازمحمدعلی کله ای
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...