تغییر روتین تمرینی نیک واکر برای قهرمانی مستر المپیا 2023؛ دیگر عضلات بزرگ اهمیتی ندارد!

نیک واکر در آستانه مستر المپیا 2023، تصمیم گرفته‌ است تا تمرینات خود را با متدی دیگر ادامه دهد.
کدخبر (221911) | 30 مرداد 1402 | ساعت 19:30
0 204
تغییر روتین تمرینی نیک واکر برای قهرمانی مستر المپیا 2023؛ دیگر عضلات بزرگ اهمیتی ندارد!
نیک واکر در آستانه مستر المپیا 2023، تصمیم گرفته‌ است تا تمرینات خود را با متدی دیگر ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، نیک واکر یکی از ورزشکاران محبوب و پرطرفدار در دنیای بدنسازی محسوب می‌شود. او که در مسابقات مستر المپیا 2022 به مقام سومی دست یافت، حالا در تلاش است تا در این دوره از مسابقات عملکرد بهتری را از خود بر جای بگذارد. با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد مستر المپیا ۲۰۲۳، او آپدیت‌های بیشتری را از شرایط فیزیکی و تمرینی خود به اشتراک می‌گذارد و هوادارانش را با نگرش خود در مورد رژیم غذایی و روتین تمرینی‌اش آشنا می‌کند. نیک واکر به تازگی تغییرات قابل توجهی را در تمرینات خود ایجاد کرده و از آن به عنوان یک تحول یاد کرده است. او همچنین در مورد اتفاقاتی که باعث شده تا به بدنسازی علاقمند شده و به سمت آن متمایل شود، صحبت کرده است.

رویکرد نیک واکر تغییر کرده است؛ تمرین هوشمندانه به جای فشار بیشتر

یکی از مهم‌ترین تغییرات در رویکرد واکر، گذار او از دنبال کردن روش تمرینی رسیدن به نهایت یک حرکت تمرینی در هرست به یک روش آموزشی استراتژیک‌تر و حساب‌شده‌تر است. به قول خودش، او بر اهمیت دادن به تکرار هر حرکت بدون فشار آوردن به بدنش تا مرز خستگی تمرکز کرده است. نیک واکر 29 ساله در پستی که اخیرا به همراه فلکس لوئیس در اینستاگرام منتشر کرده، درباره روند تمرینی خود می‌گوید
شما با هر تمرینی که انجام می‌دهید، برای بهبود بدنتان تلاش می‌کنید و به جایی می‌رسید که دیگر نمی‌توانید ریکاوری کنید، من باید این را یاد می‌گرفتم و فکر می‌کنم این به من کمک کرد.
درک واکر از تعادل بین فشار مجازی که می‌تواند به خودش وارد کند و اطمینان از زمان بهبودی کافی، یک نقطه عطف تعیین کننده در روند آماده‌سازی وی بوده است. او مرز باریک بین شدت تمرین بهینه و فعالیت بیش از حد را دریافته است؛ درسی که به موفقیت‌های اخیر او کمک کرده است. نیک واکر اکنون به جای کمیت، بر روی کیفیت تمرکز کرده است. او در این باره می‌گوید
از آخرین آپدیت بدنی من متوجه شده‌اید که پاهایم دوباره بزرگ‌تر به نظر می‌رسند و فکر می‌کنم به این دلیل است که اکنون به جای اینکه بیشتر فکر کنم عضله بیشتر بهتر است، روی کاری که باید انجام بدهم تمرکز می‌کنم.
نیک واکر تغییرات قابل توجهی به ویژه در ظاهر و رشد پاهای خود داشته که توجه هوادارانش را به خود جلب کرده است. تغییر استراتژی "بیشتر و بهتر" به رویکرد تمرینی حساب شده‌تر و استراتژیک‌تر و تغییر ذهنیت و دنبال کردن یک ایدئولوژی جدید تمرینی، نشان دهنده تکامل قابل توجهی در مسیر بدنسازی جهش یافته است. این تغییر نه تنها نشان دهنده تعهد او به پیشرفت بلندمدت است بلکه پشتکار وی را برای غلبه بر پیچیدگی‌های این ورزش نشان می‌دهد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


نیک واکر تلاش دارد تا میان فشار تمرینات و رشد بهینه بدنش تعادل مناسبی ایجاد کند. او سعی دارد روی تکرار مفید حرکات تمرکز داشته باشد تا به اندازه رشد و تغییرات قابل مشاهده‌ای داشته باشد. او به دبنال مسیری است که وی را به موفقیتی پایدار برساند. فلسفه آموزشی تکامل یافته نیک واکر نه تنها توانایی بدنی وی را تعالی بخشیده بلکه او را از سایر بدنسازان مدعی متمایز کرده است. جدیدترین اخبار بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...