تمرینات ستاره مارول با بزرگان WWE ؛ دیو باتیستا به بازگشت فکر می کند؟

تصاویری از تمرینات دیو باتیستا منتشر شده که گمانه زنی هایی مبنی بر بازگشت این قهرمان اسبق سنگین وزن جهان به رینگ کشتی کج مطرح کرده است.
کدخبر (193337) | 22 خرداد 1402 | ساعت 12:21
0 1154
تمرینات ستاره مارول با بزرگان WWE ؛ دیو باتیستا به بازگشت فکر می کند؟
تصاویری از تمرینات دیو باتیستا منتشر شده که گمانه زنی هایی مبنی بر بازگشت این قهرمان اسبق سنگین وزن جهان به رینگ کشتی کج مطرح کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، با وجود اینکه دیو باتیستا آخرین مسابقه خود را در آوریل 2019 انجام داد اما همچنان یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های تاریخ WWE است. باتیستا همچنان یکی از موفق‌ترین ستاره‌های تاریخ تبلیغات است. این در شرایطی است که او چندین عناوین جهانی دارد و دو بار هم قهرمانی رویال رامبل را نیز کسب کرده است. حالا دیو باتیستا چند سالی است که وارد هالیوود شده و با نام دراکس در فیلم نگهبانان کهکشان دنیای سینمایی مارول نامی برای خود دست و پا کرده است. اکنون در حالی که باتیستا مدتی است بازنشستگی خود را از مسابقات کشتی کج اعلام کرده، به نظر می رسد این کشتی گیر سابق مشتاق است که برای آخرین بار به رینگ بازگردد. تمرینات ستاره مارول با ستاره‌های WWE ؛ دیو باتیستا به بازگشت فکر می کند؟

تمرینات دیو باتسیتا ؛ بازگشت به رینگ نزدیک است؟

اخیرا تیتوس اونیل، یکی از شخصیت‌ها و ستاره‌های WWE در اینستاگرام عکسی از تمرینش با دیو باتیستا و مربی جیو جیتسو سزار گریسی به اشتراک گذاشت. قهرمان سابق تگ تیم در شرح این عکس توضیح داده که تمرین با ورزشکاران بزرگ مفرح است. علاوه بر این چنین تصویری گمانه زنی‌هایی را مبنی بر احتمال بازگشت ستاره بزرگ هالیوود به وجود آورده است. هواداران می‌گویند او تصمیم دارد به رینگ بازگردد و به همین دلیل است که در حال تمرین با اونیل است. قهرمان اسبق سنگین وزن جهان برای اولین بار در WWE به عنوان بخشی از کلاس مشهور OVW که با حضور رندی اورتون و جان سینا نیز برگزار شد، جایگاه خود را پیدا کرد. دیو باتیستا در ادامه چهار عنوان قهرمانی جهان و عنوان تگ تیم را به دست آورد. او همچنین بخشی از توسعه پایدار WWE بود که توسط تریپل اچ رهبری می‌شد و ریک فلیر و رندی اورتون را در کنار خود می‌دید. آخرین مسابقه باتیستا در WWE در برابر The Game در رسلمنیا 35 برگزار شد؛ جایی که او شکست را پذیرفت. تمرینات ستاره مارول با ستاره‌های WWE ؛ دیو باتیستا به بازگشت فکر می کند؟

همسر دیو باتیستا و خیانت

به گفته خودش هرگز علاقه‌ای به مصرف مواد مخدر یا الکل نداشته است. اطراف دیو باتیستا همیشه در اطراف زنان بوده و در نهایت به قیمت ازدواج اولش تمام شد. با این حال او با یکی از مجریان تلویزیونی به همسر اولش خیانت کرد و همین باعث پایان ازدواج اول او شد. در آن زمان باتیستا در اوج محبوبیت خود قرار داشت و طبیعی بود که زنان زیادی اطراف او را پر کنند. تمرینات ستاره مارول با ستاره‌های WWE ؛ دیو باتیستا به بازگشت فکر می کند؟

ماجرای ارتباط دیو باتیستا و زنان

سال‌ها بعد، دیو باتیستا به اشتباهات خود پی برد و تصمیم گرفت به خاطر خانواده، روابط شخصی خود را کنار بگذارد. او از داشتن رابطه زیادی با زنان پشیمان شد و اظهار داشت که اگر بتواند چیزی را در زندگی خود تغییر دهد، این همان خواهد بود. تمرینات ستاره مارول با ستاره‌های WWE ؛ دیو باتیستا به بازگشت فکر می کند؟ قهرمان سابق جهان همچنین در کتاب خود به نام «رها شده» برخی از جزئیات روابط خود را فاش کرد.
من از زندگی‌ام پشیمان نیستم اما فرشته هم نبوده ام. اگر می‌توانستم چیزی را تغییر دهم، این فصل مربوط به همه زنان می‌شد. این به افرادی که دوستشان دارم آسیب رساند.
حالا باید دید آیا باتیستا یکبار دیگر به رینگ بازخواهد گشت یا نه. قرار بود او در سال 2020 به تالار مشاهیر WWE بپیوندد اما به دلیل همه گیری کرونا این مساله به تعویق افتاد. تمرینات ستاره مارول با ستاره‌های WWE ؛ دیو باتیستا به بازگشت فکر می کند؟ جدید ترین اخبار ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...