خاطرات آرنولد شوارتزنگر از روزهایی که بدنسازی را ترک کرد؛ کسی مرا با این عضلات و لهجه غلیظ آلمانی در هالیوود نمی‌خواست!

آرنولد شوارتزنگر در ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، توضیح داد که چگونه بدنسازی را آغاز کرده و در نهایت به آمریکا وارد شده است.
کدخبر (202861) | 15 تیر 1402 | ساعت 12:47
0 404
خاطرات آرنولد شوارتزنگر از روزهایی که بدنسازی را ترک کرد؛ کسی مرا با این عضلات و لهجه غلیظ آلمانی در هالیوود نمی‌خواست!
آرنولد شوارتزنگر در ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، توضیح داد که چگونه بدنسازی را آغاز کرده و در نهایت به آمریکا وارد شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدون شک آرنولد شوارتزنگر یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران تاریخ بدنسازی است. قهرمان هفت دوره مسابقات مستر المپیا پس از کنار کشیدن از مسابقات بدنسازی، برای خودش در صنعت سینما نامی دست و پا کرد. این بدنساز افسانه‌ای در مصاحبه اخیرش با مجله موزه آکادمی، درباره تحول باورنکردنی که در بازیگری به عنوان یک بدنساز در دهه 80 تجربه کرد، صحبت کرده است. آرنولد شوارتزنگر با توده عضلانی، اندازه و تقارن متناسب خود در بخش آزاد مردان لیگ حرفه‌ای IFBB به افتخارات قابل توجهی رسید و برای مدتی طولانی بر این ورزش حاکمیت داشت. شوارتزنگر پس از کسب مقام دوم در اولین دوره حضورش در مسابقات مستر المپیا، در رقابت سال 1970 برای انتقام بازگشت و توانست اولین جام سندو خود را تصاحب کند.

مستند تپش آهن باعث اعتبار و محبوبیت آرنولد شوارتزنگر شد

او پس از آخرین قهرمانی در این رویداد در سال 1980، برای همیشه از مسابقات بدنسازی کناره‌گیری کرد. آرنولد که با این عناوین و افتخارات و محبوبیت و شهرت قابل توجهی را در بدنسازی بدست آورده بود، پس از ایفای نقش اصلی در فیلم مستند «تپش آهن» در سال 1977، اعتبار و محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کرد. آرنولد شوارتزنگر از رژیم غذایی خود می‌گویداین فیلم به خاطر درخشش در کانون توجه به بدنسازی که صحنه مرکزی کاریزماتیک اتریشی را نشان می دهد، اعتبار دارد. شوارتزنگر پس از یک حرفه شگفت انگیز، اشتیاق خود را به بازیگری کشف کرد. او همان اخلاق کاری را که به عنوان یک ورزشکار توسعه داد به کار گرفت و اولین سوپراستار معتبری شد که از بدنسازی بیرون آمد. این مستند با حضور کاریزماتیک اسطوره اتریشی در نقش اصلی، توانست توجه دنیا را به رشته بدنسازی جلب کند و نور درخشانی را بر روی آن بیندازد. شوارتزنگر پس از سپری کردن دوران فعالیت شگفت انگیز خود، اشتیاقش را به بازیگری کشف کرد. او همان اخلاق کاری را که به عنوان یک ورزشکار در پیش گرفته بود، در سینما هم الگوی خود قرار داد و به اولین سوپراستار معتبری تبدیل شد که از رشته بدنسازی به سینما آمده است.

هشدار آرنولد شوارتزنگر درباره استفاده از استروئیدها

در اوایل سال جاری آرنولد شوارتزنگر در مورد تکامل بدن خود در گذر زمان صحبت کرد. این ورزشکار بازنشسته 75 ساله اعتراف کرد که اکنون که در سال‌های پایانی زندگی‌اش قرار دارد، بدنش را دوست ندارد و بعید است به این زودی به فکر کنار گذاشتن تمرینات بدنسازی باشد. علاوه بر این، «بلوط اتریشی» چهار راهکار موثر جهت ایجاد یک برنامه تمرینی ویژه که برای هر برنامه زمانی متناسب است را ارائه کرد. آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازی او همچنین پروتکل PED (داروی تقویت‌کننده عملکرد) دو جزئی خود را که در اوج قدرتش از آن استفاده می‌کرد را نام برد. آرنولد دیانابول و تستوسترون را به عنوان مواد مورد تاییدش انتخاب کرد و پیام هشدارآمیزی در مورد خطرات مصرف بیش از حد استروئیدها صادر کرد. آرنولد شوارتزنگر هفته‌ها پیش دو برنامه تمرینی سنگین را برای تقویت قسمت بالایی بدن ارائه کرد. او همچنین اسرار خود برای حفظ ثبات در جلسات تمرینی و کسب نتیجه را بیان کرد.

آرنولد شوارتزنگر و تغییر تصویر ورزش در آمریکا

آرنولد شوارتزنگر در ویدیویی که اخیرا در یوتیوب منتشر شده، توضیح داد که چگونه بدنسازی را آغاز کرده و در نهایت به آمریکا وارد شده است.
خیلی زود متوجه شدم که بدنسازی یک ورزش آمریکایی است، بنابراین احساس کردم می‌توانم استیو ریوز دیگری باشم که در فیلم هرکول و رگ پارک بازی کرده است. آنها به نوعی الگوهای من بودند. من همه چیز را در مورد آن قهرمانان بدنسازی جهان می‌خواندم و همه کارهای آنها را دنبال می‌کردم. وقتی متوجه شدم رگ پارک پنج ساعت در روز ورزش می‌کرد، وزنه‌های سنگین بلند می‌کرد، 50 تا 60 ست حرکات تمرینی را انجام می‌داد و 50 تن وزنه در روز بلند می‌کرد، من هم همین کار را می‌کردم.
آرنولد شوارتزنگر اسطوره دنیای بدنسازیاگرچه آرنولد تصور می‌کرد بدنسازی ورزشی محبوب و معتبر در آمریکا است اما خیلی زود متوجه شد که اینطور نیست.
وقتی به آمریکا آمدم فکر کردم بدنسازی در آمریکا بسیار محبوب است. تصور می‌کردم این یک ورزش آمریکایی است اما در واقع اینطور نبود. چیزی که من در مجلات می‌خواندم که بدنسازی اهمیت زیادی دارد، بدنسازان از همین طریق وارد دنیای سینما می‌شوند، تاجرهای موفقی می‌شوند و میلیون‌ها دلار به دست می‌آورند، هیچ کدام واقعا درست نبود. عده‌ای بودند که موفق شدند و وارد سینما شدند اما واقعیت این بود که وقتی در آمریکا قدم می‌زدم، مردم همیشه به سراغم می‌آمدند و می‌گفتند باید کشتی‌گیر، فوتبالیست، وزنه‌بردار یا چیزی شبیه به آن باشی. آنها اصلا حدس نمی‌زدند که ممکن است بدنساز باشم. خیلی سریع متوجه شدم که باید دانش خود را در مورد فروش و بازاریابی به کار ببرم و به همین دلیل شروع به استخدام نیروی تبلیغاتی کردم. من اولین بدنسازی بودم که تا به حال یک کارشناس تبلیغاتی استخدام کرده است.
اخبار جدید ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...