جان سینا و یک زادروز خاص/ 5 چهره‌ای که با اسطوره کشتی کج در یک روز متولد شده‌اند

جان سینا قهرمان نامدار کشتی کج روز 23 آپریل (3 اردیبهشت) متولد شده است، روزی که با زادروز چند چهره شناخته شده دیگر تلاقی دارد.
کدخبر (170815) | 05 اردیبهشت 1402 | ساعت 20:57
0 438
جان سینا و یک زادروز خاص/ 5 چهره‌ای که با اسطوره کشتی کج در یک روز متولد شده‌اند
جان سینا قهرمان نامدار کشتی کج روز 23 آپریل (3 اردیبهشت) متولد شده است، روزی که با زادروز چند چهره شناخته شده دیگر تلاقی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا 23 آوریل (3 اردیبهشت) 46 ساله شد. او که در دوران حرفه ای خود به 16 عنوان قهرمانی در WWE رسید، فرزند کارول و جان جوزف سینا است و در تاریخ بیست و سوم آوریل سال 1977 در ماساچوست متولد شد. جان فلیکس آنتونی سینا فرزند دوم از پنج فرزند این خانواده است. او نه تنها در کشتی بلکه در فوتبال نیز مهارت داشت و کاپیتان تیم فوتبال دانشگاه خود بود و با مدرک لیسانس در فیزیولوژی ورزشی فارغ التحصیل شد.

سرنوشت جان سینا در کالیفورنیا رقم خورد

جان سینا پس از اینکه از دانشگاه Springfield فارغ التحصیل شد، به قصد تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه ای به کالیفورنیا رفت؛ اما سرنوشت برنامه های دیگری برای او در نظر داشت. این قهرمان بزرگ که با هدف بدنسازی به کالیفورنیا رفته بود، به یکی از پرطرفدارترین کشتی گیران WWE، یکی از پردرآمدترین بازیگران دنیا، رپری فوق العاده و نویسنده ای پرفروش تبدیل شد. در اینجا به بررسی اشخاص و افرادی می‌پردازیم که مانند جان سینا در 23 آوریل متولد شده اند.

23 آوریل، تاریخی پر از قهرمان و هنرمند!/ از جان سینا تا ویلیام شکسپیر5- آیا ویلیام شکسپیر نیز مانند جان سینا در بیست و سوم آوریل متولد شده است؟

هیچ کس از تاریخ دقیق تولد ویلیام شکسپیر اطلاع ندارد. طبق اسناد و شواهد، ویلیام شکسپیر اولین بار در زمان نوزادی و در حین غسل تعمید در تاریخ 26 آوریل 1564 دیده شد. سن دقیق او در این تاریخ مشخص نیست اما بسیاری از محققان معتقدند که او در این تاریخ سه روز سن داشته است. این سن تا حدی درست است چراکه به دلیل نرخ بالای مرگ و میر نوزادان، این مراسم مدت کوتاهی پس از تولد نوزاد انجام می‌شود. جالب است بدانید که او دقیقا 52 سال بعد در تاریخ 23 آوریل سال 1616 درگذشت؛ دقیقا در تاریخ روز تولدش. تاریخ تولد شکسپیر ممکن است هیچوقت به طور دقیق مشخص نشود اما نوشته ها و کارها و تاثیرات او همواره در تاریخ باقی خواهد ماند. آیا جان سینا نیز می‌تواند باعث شود که میراثش تا 459 سال پس از او مانند شکسپیر باقی بماند؟

23 آوریل، تاریخی پر از قهرمان و هنرمند! / از جان سینا تا ویلیام شکسپیر4- استالوارت دیجاک ستاره WWE NXT

دیجاک ستاره WWE NXT یا دومینیک دیجاکوویچ سابق دقیقا ده سال از جان سینا کوچک تر است و در سوم آوریل سال 1987 متولد شده است. او اولین بار در سال 2017 به WWE ملحق شد و در NXT شروع به رقابت کرد و چند سال بعد در سال 2020 با نام مستعار T-Bar به تیم «مجازات» پیوست. با این حال این تیم در سال 2021 منحل شد و او به همراه میس یکی از هم تیمی های خود در «مجازات» تیم دیگری تشکیل داد و به فعالیت خود ادامه داد و سپس در WWE Draft 2021 به برند «اسمک دان» منتقل شد. با این وجود او در سال 2022 با نام مستعار دیجاک دوباره به NXT بازگشت. او دیروز به سن 36 سالگی رسید و امیدوار است که بتواند دوباره پیشرفت کند و به «راو» یا «اسمک دان» بازگردد. تنها چند روز تا WWE Draft 2023 باقی مانده و او امیدوار است که بتواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

2 و 3- جیمی هایتر قهرمان حال حاضر و بریت بیکر قهرمان سابق AEW

بریت بیکر و جیمی هایتر دوستان صمیمی یکدیگر در دنیای کشتی گیری محسوب می‌شوند. بیکر قهرمان سابق AEW زنان است در حالی که هایتر هم اکنون صاحب این عنوان است. آن ها هر دو با تیم The Outcasts مشکلاتی دارند و خودشان را به عنوان دو کشتی گیر محبوب و پرطرفدار در بخش زنان ثابت کرده اند. جان سینا موفق شد تا در دوران حرفه ای خود در WWE خاطرات فوق العاده ای را از خود به جا بگذارد در حالی که نه تنها بیکر (متولد سال 1991) و هایتر (متولد سال 1995) بلکه بسیاری از کشتی گیران دیگر نیز موفق به انجام این کار نشده اند. با این حال این دو کشتی گیر محبوبیت زیادی را در خارج از WWE به دست آورده اند. جان سینا، بیکر و هایتر در مجموع موفق به کسب 18 عنوان قهرمانی در دو سازمان بزرگ شده اند. آوریل 23 تاریخ تولد بسیاری از قهرمانان جهان از جمله جان سینا، بیکر و هایتر است.

23 آوریل، تاریخی پر از قهرمان و هنرمند! / از جان سینا تا ویلیام شکسپیر1- قهرمان IMPACT و جان سینا در یک تاریخ متولد شده اند

موس کشتی گیر اسطوره IMPACT دیروز 39 ساله شد. قهرمان TNA World Heavyweight در تاریخ سوم آوریل 1984 در Maryland متولد شد. پدر او اهل نیجریه و مادرش اهل آمریکاست. او در ابتدا قصد داشت تا در لیگ NFL به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود و در همین راستا، چندین فصل متوالی در NFL رقابت کرد. او پس از این به سراغ کشتی گیری رفت و فعالیت خودش را در Ring of Honor و New Japan آغاز کرد. با این حال او در نهایت وارد سازمان IMPACT شد و عملکرد خیره کننده ای از خودش به نمایش گذاشت اما با این حال تاکنون با جان سینا رو در رو نشده است. آیا ممکن است که در آینده یک مسابقه بین موس و جان سینا در WWE RAW برگزار شود؟ بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...