جذاب ترین هوادار فوتبال دنیا در فینال لیگ‌ ملت‌ها؛ ایوانا نول همه جا سرک می کشد!

ایوانا نول که در پی بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ بسیار مشهور شده، در بازی کرواسی مقابل اسپانیا در فینال لیگ ملت‌ها اروپا حاضر شد و جنجال آفرید.
کدخبر (198029) | 02 تیر 1402 | ساعت 00:37
0 288
جذاب ترین هوادار فوتبال دنیا در فینال لیگ‌ ملت‌ها؛ ایوانا نول همه جا سرک می کشد!
ایوانا نول که در پی بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ بسیار مشهور شده، در بازی کرواسی مقابل اسپانیا در فینال لیگ ملت‌ها اروپا حاضر شد و جنجال آفرید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ایوانا نول، سوپر مدل کروات است که به‌دلیل حمایت‌های عجیب و غریبش در جام جهانی 2022 قطر از تیم ملی کرواسی موردتوجه قرار گرفت و به یک شهرت بین‌المللی دست پیدا کرد. پس از آن هم او هیچگاه از نشان دادن جذابیت خود در مسابقات ورزشی مختلف و مراسم‌هایی که در آن سلبریتی‌های معروف حضور داشتند، دست نکشید و در بیشتر مراسم‌ها و رویدادهای مهم، ایوانا نول در میان تماشاگران با آن ظاهر خاص خود دیده می‌شد.

حضور ایوانا نول در دیدار کرواسی مقابل اسپانیا

ایوانا نول که در این مدت با چهره‌های مهمی مانند فلوید می ودر و کانر مک گرگور و تایسون فیوری و کیم کارداشیان و... ملاقات داشته و عکس‌هایش را در فضای مجازی منتشر کرده، اخیراً در فینال لیگ ملت‌های فوتبال اروپا دیده شده است؛ جایی که تیم ملی کشورش در این رقابت، به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و مقابل ماتادورها در ضربات پنالتی شکست خورد. تقریباً بعد از جام جهانی، نول در هیچ یک از بازی‌های کرواسی شرکت نداشت و برای اولین بار که شاگردان دالیچ را در یک بازی مهم بین‌المللی همراهی می‌کرد. با این حال، این حضور برایش خوش‌یمن نبود و کرواسی بار دیگر دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند. ایوانا نول که برای تماشای این بازی به شهر آمستردام هلند سفر کرده بود، پیش از حضور در ورزشگاه محل برگزاری فینال هم عکس‌هایی را از کنار رودخانه آمستل و موزه ون‌گوگ با هوادارانش به اشتراک گذاشت. او با همان ظاهر فریبنده و لباس‌های خاص در پایتخت هلند قدم می‌زد و توجه مردم را به خود جلب می‌کرد. پس از آن، ایوانا برای تماشای شکست کرواسی مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی در فینال لیگ ملت‌ها به شهر روتردام سفر کرد. جذاب ترین هوادار فوتبال دنیا در فینال لیگ‌ ملت‌ها؛ ایوانا نول همه جا سرک می کشد!

استوری های ایوانا نول برای هواداران کرواسی در فینال لیگ ملت ها

پیش از شروع ضربات پنالتی، ایوانا نول در استوری‌های اینستاگرامش جو سکوها را با هواداران کرواسی به اشتراک گذاشت تا اینکه با پنالتی دیدنی دنی کارواخال که قهرمانی را به اسپانیا داد، لبخند این مدل کروات از بین رفت. در این بازی هم او با لباسی جلب توجه کننده در ورزشگاه حاضر شده بود و مطابق معمول در لباسش علائمی از پرچم کشور کرواسی نیز دیده می‌شد. قبل از بازی هم ایوانا نول زیبایی خود را روی سکوها به نمایش گذاشت و حتی برای ارسال پیام به هواداران اسپانیایی وقت صرف کرد. او در ابتدای بازی برای هواداران اسپانیا ابراز تأسف کرد و در آخر بازی آن‌ها بودند که همین پیام را برای نول ارسال کردند. او در جدیدترین استوری‌های خود ایموجی از یک چهره غمگین که به شکست دلخراش کرواسی ارتباط داشت را منتشر کرد اما نشان داد که غم، زودگذر است و به‌دنبال آن، عکسی را منتشر کرد که در آن تیشرتی به تن دارد که کاریکاتور والدراما را هنگام بازی در کلمبیا نشان می‌دهد. او همچنین اعلام کرد که مقصد بعدی او، شهر ایبیزا خواهد بود. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...