جشن تولد متفاوت شارلیز ترون در تور تیلور سوئیفت!

شارلیز ترون همراه با دو دخترش آگوست و جکسون در کنسرت تیلور سوئیفت حضور داشت.
کدخبر (218179) 20 مرداد 1402 | ساعت 11:37
0 81
شارلیز ترون همراه با دو دخترش آگوست و جکسون در کنسرت تیلور سوئیفت حضور داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شارلیز ترون بازیگر سرشناس هالیوودی، دوشنبه شب، تولد چهل و هشت سالگی اش را همراه با دو دخترش جکسون و آگوست در تور کنسرت Eras تیلور سوئیفت در لس آنجلس جشن گرفت. او لحظاتی از این شب جذاب را در اینستاگرامش به نمایش گذاشت. در این ویدیو به همراه دو دخترش جکسون 11 ساله و آگوست 7 ساله در حال رقصیدن با آهنگ Shake it off هستند. شارلیز ترون که از این کنسرت لذت زیادی برده بود در کپشن این ویدیو نوشت:

ممنون به خاطر بهترین تولد عمرم تیلور سوئیفت. ما لحظات هیجان انگیز و فوق العاده ای را پشت سرگذاشتیم.
دختران شارلیز ترون با لباسهایی اسپرت و ورزشی به کنسرت آمده بودند ولی خود او ترجیح داده بود که لباسی کژوال به تن کند و یک تی شرت سفید، کت و شلوار جین پوشیده بود و کلاهی قهوه ای رنگ روی سرش گذاشته بود. اعضای این خانواده در بخش رزرو شده برای میهمانان VIP روی زمین نشسته بودند.

جشن تولد 48 سالگی شارلیز ترون در کنسرت تابستانی تیلور سوئیفت

این بازیگر سرشناس ارتباط صمیمانه و خوبی با دخترانش دارد و ترجیح داد تا تولد 48 سالگی اش را با شرکت در کنسرت تابستانی تیلور سوئیفت جشن بگیرد.
  این آخرین هفته از تور کنسرت تیلور سوئیفت در آمریکا است و بعد از آن، این تور در مکزیک و سپس آرژانتین و برزیل ادامه خواهد یافت. تیلور سوئیفت در شش شب کنسرتش در سوفی استادیوم در اینگلوود، میزبان سلبریتی های زیادی بود که نمی خواستند کنسرت سه ساعت و نیمه او را از دست بدهند.
جشن تولد متفاوت شارلیز ترون در تور تیلور سوئیفت!از جمله سلبریتی هایی که در کنسرت خانم سوئیفت شرکت کردند می توان به وانسا برایانت (همسر کوبی برایانت، بسکتبالیست فقید امریکایی) و دخترانش، سارا پلسون، کوین کاستنر، پائولا عبدل، چنینگ تیتوم، سلنا گومز، آستین باتلر، اما استون، کریستن بیل و لورا درن اشاره کرد. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...