عجیب ترین تغییرات فیزیک بدنی ستارگان هالیوود؛ از شارلیز ترون تا کیلین مورفی + عکس

بازیگران به واسطه حضور در نقش های مختلف گاهی اوقات مجبورند رژیم های عجیب و غریبی بگیرند.
کدخبر (216932) | 16 مرداد 1402 | ساعت 10:44
0 367
عجیب ترین تغییرات فیزیک بدنی ستارگان هالیوود؛ از شارلیز ترون تا کیلین مورفی + عکس
بازیگران به واسطه حضور در نقش های مختلف گاهی اوقات مجبورند رژیم های عجیب و غریبی بگیرند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، با ظهور کیلین مورفی بر پرده سینما و تغییرات فیزیکی قابل توجهی که او برای ایفای نقش یک فیزیکدان هسته‌ای به نام اوپنهایمر انجام داده است، باردیگر موضوع تغییرات فیزیک بدنی بازیگران هالیوود به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شد. این بازیگر 47 ساله توانسته با تغییرات قابل توجهی که داشته، نه تنها ویژگی‌های فیزیکی خود را به این چهره تاریخی نزدیک کرده بلکه توانسته از نظر شخصیتی هم به خوبی نقش او را ایفا کند. با این حال تاکتیک‌هایی که کیلین مورفی برای دستیابی به ظاهر جدید خود مانند خوردن فقط یک بادام در روز به کار گرفته، ممکن است نسبت به استانداردهای هالیوودی نسبتا ساده به نظر بیاید. مورفی باید به اندازه‌ای لاغر می‌شد تا اندامی مشابه جی رابرت اوپنهایمر را پیدا کند. این بازیگر درباره رژیم غذایی شدید خود به گاردین گفت:

من با انرژی دیوانه‌واری می‌دویدم. حتی از مرحله‌ای فراتر رفتم که دیگر نگران غذا یا چیزی نبودم.
حالا با همین رویکرد به سراغ بازیگرانی می‌رویم که بیشترین تغییرات فیزیکی را برای ایفای نقش در یک فیلم هالیوودی داشته‌اند: عجیب ترین تغییرات فیزیک بدنی ستارگان هالیوود؛ از شارلیز ترون تا کیلین مورفی + عکس

کریستین بیل

دگرگونی فیزیکی کیلین مورفی اولین مورد از تلاش‌های چشمگیر بازیگران برای ایفای نقش‌های خود نیست. کریستین بیل که به خاطر نوسانات شدید وزنش شهرت دارد، برای بازی در فیلم ماشین‌کار، 28 کیلوگرم وزن کم کرده بود. او به GQ گفت:
در آن زمان من درگیر یک عادت بسیار کثیف سیگار کشیدن بودم. بنابراین سیگارهایم را می پیچیدم و می نشستم و پک می‌زدم.
این رژیم غذایی شامل یک سیب، یک قوطی تن ماهی و قهوه سیاه بود که مجموعا کمتر از 200 کالری در روز برای بدن فراهم می‌کرد و فاصله قابل توجهی با میانگین 2500 کالری توصیه شده برای مردان داشت. دگرگونی فیزیکی کریستین بیل به خوبی دیده شد و نامزدی بهترین بازیگر مرد اسکار را برای او به ارمغان آورد. با این حال این تغییرات بدنی تاثیراتش را روی بدن این بازیگر گذاشته است. او در سن 45 سالگی از تاثیر این رژیم‌های غذایی شدید بر سلامت خود ابراز نگرانی کرده و گفته است:
من نمی‌توانم این کار را ادامه دهم. واقعا نمی‌توانم. پیری در صورتم کاملا قابل مشاهده است.

عجیب ترین تغییرات فیزیک بدنی ستارگان هالیوود؛ از شارلیز ترون تا کیلین مورفی + عکس

فیفتی سنت

فیفتی سنت رپر و بازیگر سرشناس، برای بازی در فیلم «همه چیز از هم می‌پاشد» فداکاری‌های مشابهی انجام داد. این ستاره دنیای موسیقی، تنها در 9 هفته برای ایفای نقش یک فوتبالیست مبتلا به سرطان 30 کیلوگرم وزن کم کرد. فیفتی سنت با رژیم غذایی مایع و سه ساعت تمرین روزانه روی تردمیل به این کاهش وزن چشمگیر دست یافت. او در توضیح علت نقش آفرینی در این فیلم، داستان غم انگیز دوست صمیمی خود چارلز پرینگل که از سرطان رنج می‌برد را بیان کرد. او به مجله رژه گفت:
شروع به کاهش وزن کردم و مربی‌ام به من گفت بهتر است خودت را به دکتر برسانی! من نمی‌خواستم بروم چراکه باید با ذهنم هماهنگ می‌شدم.

عجیب ترین تغییرات فیزیک بدنی ستارگان هالیوود؛ از شارلیز ترون تا کیلین مورفی + عکس

متیو مک کانهی

نمونه بارز دیگر متیو مک کانهی است که برای بازی در فیلم خریداران باشگاه دالاس، 14 کیلوگرم وزن از دست داد. او این کار را با مصرف کمتر از 500 کالری در روز انجام داد و به او اجازه داد چهره لاغر شده یک گاوچران مبتلا به ایدز را به تصویر بکشد. در عین حال در سال 2017 و زمانی که متیو برای بازی در فیلم طلا باید 20 کیلوگرم وزن اضافه می‌کرد، اوضاع برعکس شد. در این مدت به دلیل عشقش وافر به خوردن پیتزا و زیاده‌روی در خوردن چیزبرگر و آبجو به او لقب «کاپیتان سرگرمی» داده شد. عجیب ترین تغییرات فیزیک بدنی ستارگان هالیوود؛ از شارلیز ترون تا کیلین مورفی + عکس

شارلیز ترون

تجربه تغییرات فیزیکی شارلیز ترون برعکس کیلین مورفی بود. او برای بازی در فیلم تالی مجبور شد تنها در سه ماه 24 کیلوگرم وزن اضافه کند. ترون با تأمل بر این تجربه، عنوان کرد
بعد از سه هفته، دیگر سرگرم کننده نیست. مثل اینکه به طور ناگهانی، شما این مقدار را می خورید و سپس این تبدیل به کار شما می‌شود.
این دگرگونی فیزیکی بر سلامت شارلیز تأثیر گذاشت زیرا او اذعان داشت:
من به معنای واقعی کلمه بسیار سنگین بودم. روح من در این فیلم واقعا سنگین بود و ناسالم بودم.

عجیب ترین تغییرات فیزیک بدنی ستارگان هالیوود؛ از شارلیز ترون تا کیلین مورفی + عکس

کریس پرت

تبدیل شدن کریس پرت از نقش «اندی دوایر» دوست‌داشتنی در فیلم پارک‌ها و تفریحات به یک فضانورد عضلانی در نگهبانان کهکشان یکی دیگر از نمونه‌های قابل توجه تغییرات فیزیک بدنی بازیگران است. کریس که به دنبال یک رژیم غذایی سخت و برنامه ورزشی 27 کیلوگرم وزن از دست داد، در اینباره به مجله PEOPLE می‌گوید
من در واقع با خوردن غذای بیشتر اما مناسب، وزن کم کردم.
آخرین اخبار چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...